dlaczego DB net jest taki gówniany

Data: 2010-10-29 19:53:51
Autor: Irokez
dlaczego DB net jest taki gówniany
Użytkownik "Czesuaw P." <czechu.p@op.pl> napisał w wiadomości news:iacrip$ehl$1news.onet.pl...
dlaczego Deutsche Bank "DB-net" jest taki gówniany?

1. Jestem poza domem. Przelewu nie zrobię, bo nie mam ze sobą karty kodów.
Kto to wymyślił? Wybaczę kody Inteligo, bo Inteligo działa i wymyslone zostało lat temu chyba 8 (albo i 10?).

Getin ma to samo. Zrób fotę w komórce.

3. Strona www jako zakładka w przeglądarce.
Korzystam via www z banków: Lukas, Citi, mBank, Open Finance, Inteligo.
No i DB easy(ROTFL!)NET.
Przeglądam to na winXP Home, w IE.
Na koniec pracy każdy z banków "wyloguj" i zamykam kartę w przeglądarce. Zamykają się wszystkie, ale DBnet wisi i coś robi. ZAWSZE! Karta zayka się nigdy natychmiast jak inne banki, tylko "wisi" i nie znika przez minutę, wyraźnie spowalniając komputer/przeglądarkę. Co do czorta robi ten gówniany DB, co wysyła albo ściąga?

No trochę faktycznie dziwne. Kiedyś tego nie było. Ale nie wqrwia aż tak.

4. Intuicyjność i przejrzystość DB - na tle wyżej wymienionych przeze mnie - dno, kupa!

Kwestia przyzwyczajenia.

Ja mam jako konto na które spływa kasa i mam kartę płatniczą.
Wcześniej był Getin.
Ale Getin zrobił mnie w małego i nagle zarządał 300zł transakcji aby karta była free w dodatku ograniczając ilość bankomatów darmowych. Dlatego podziękowałem mu za kartę i przeprosiłem się z DB.
Mam w DB wypłaty za friko w kraju i za granicą, kartę za free jak zrobię jedną płatność miesięcznie (może być i 10 zeta) oraz niedaleko placówkę gdzie mogę wybrać większą kwotę.
Lokaty prawda - są słabe, więc mam je gdzie indziej.
Po to włąśnie jest różnorodność w ofercie na rynku, aby można było wygrać co komu potrzebne.

Pozdrawiam.

--
Irokez

dlaczego DB net jest taki gówniany