dlaczego Lumi nie wysz³o?

Data: 2017-03-04 01:15:37
Autor: Bolko
dlaczego Lumi nie wysz³o?
Jaki¶ czas temu mia³em okazjê zobaczyæ ekosystem apple w akcji.
I naprawdê fajnie wygl±da wspó³praca iphon<>mcbook.

I teraz mamy milard komputerów pracuj±cych w windowsach
+ telefon który ma to samo ¶rodowisko.

No a¿ siê prosi ¿eby zrobiæ taki tañszy iphone.

Data: 2017-03-04 11:40:07
Autor: Kris
dlaczego Lumi nie wysz³o?
W dniu sobota, 4 marca 2017 10:15:39 UTC+1 u¿ytkownik Bolko napisa³:
[...]

Ze 3 moje ostatnie telefony w windows by³y. Pracodawca mi co jaki¶ czas wymienia a androida nie chce. Windows phone i win8 mia³em- nie wiem czy tak jak iphone bo iphona nie mia³em nigdy ale z kompami z windowsem gadaja ³adnie.

Data: 2017-03-04 11:43:22
Autor: Kris
dlaczego Lumi nie wysz³o?
W dniu sobota, 4 marca 2017 20:40:08 UTC+1 u¿ytkownik Kris napisa³:

Win 10 ostatnio

Data: 2017-03-04 22:01:34
Autor: J.F.
dlaczego Lumi nie wysz³o?
Dnia Sat, 4 Mar 2017 11:43:22 -0800 (PST), Kris napisa³(a):
Ze 3 moje ostatnie telefony w windows by³y. Pracodawca mi co jaki¶
czas wymienia a androida nie chce. Windows phone i win8

Win 10 ostatnio

Win 10, ale chyba jakis Phone Edition, czy jak to sie nazywa.

No i co ci sie na nim NIE podoba ?

Bo o zaletach to pewnie mozna by dlugo, wady sa istotniejsze :-)

J.

Data: 2017-03-04 14:18:41
Autor: Kris
dlaczego Lumi nie wysz³o?
W dniu sobota, 4 marca 2017 22:01:35 UTC+1 u¿ytkownik J.F. napisa³:
> [...]

No i co ci sie na nim NIE podoba ?

Bo o zaletach to pewnie mozna by dlugo, wady sa istotniejsze :-)
Generalnie od chyba 5 lat(?) u¿ywam telefonów, tabletów, no i komputerów(tych od nastu ju¿ lat) z "windowsem"
I jestem w 99% zadowolony.
Androida moja ma³¿onka ma, testowa³em- nie dla mnie.

Data: 2017-03-04 23:41:48
Autor: J.F.
dlaczego Lumi nie wysz³o?
Dnia Sat, 4 Mar 2017 14:18:41 -0800 (PST), Kris napisa³(a):
[...]

A ten 1% ?

Raz probowalem tableta z Windowsem, jako zastepnik peceta.
Ta wirtualna klawiatura sie nie nadawala do uzytku, zaslaniala co nie
trzeba, wyskakiwala nie wtedy, gdy trzeba itp.
A pecetowe programy za duzej precyzji wymagaly.

Z piorkiem i klawiatura dodatkowa dalby sie uzywac, ale ... Samsung
jakos tak to zrobil, ze po minucie klawiatura sie wylaczala i d*.

I to byl taki normalny windows i intel w srodku.
Wersja z ARM to osobny koszmar.

Androida moja ma³¿onka ma, testowa³em- nie dla mnie.

A tu co sie nie spodobalo ?

J.

Data: 2017-03-04 23:27:16
Autor: re
dlaczego Lumi nie wysz³o?

U¿ytkownik "J.F."

[...]

-- -
Brak profilu BLP

Data: 2017-03-04 12:20:44
Autor: RadoslawF
dlaczego Lumi nie wysz³o?
W dniu 2017-03-04 o 10:15, Bolko pisze:

Jaki¶ czas temu mia³em okazjê zobaczyæ ekosystem apple w akcji.
I naprawdê fajnie wygl±da wspó³praca iphon<>mcbook.

Jedna firma pisz±ca systemy to dopracowali.

I teraz mamy milard komputerów pracuj±cych w windowsach
+ telefon który ma to samo ¶rodowisko.

Wywal ten telefon i kup normalny, z Androidem.

No a¿ siê prosi ¿eby zrobiæ taki tañszy iphone.

Producent ma na ten temat inne zdanie.

A dlaczego Lumii nie wysz³o ? Bo zarz±dzaj±cy mikroszajsem
to idioci w dodatku co jaki¶ czas zmieniani na innych idiotów.
W momencie jak Android zdobywa³ rynek ma³omiêtki ola³
telefony, obiecywa³ wej¶cie w tablety a tak  na prawdê pracowa³
na ujednoliceniu systemów z normalnych kompów z tabletami
i kieszonkowcami. I do dzisiaj nad tym siedzi bez sukcesów.

Pozdrawiam

Data: 2017-03-04 14:17:31
Autor: Chris
dlaczego Lumi nie wysz³o?
W dniu 04.03.2017 o 12:20, RadoslawF pisze:
[...]

Ale Surface im wyszed³ i du¿o ludzi tego u¿ywa a o tablecie PRO Appla nikt nie mówi.

--
www.automo.pl - www.autobaza.pl - www.vin-info.pl
Sprawd¼ VIN, wyposa¿enie, przebieg, historiê pojazdu.

Data: 2017-03-04 18:56:33
Autor: Sebastian Bia³y
dlaczego Lumi nie wysz³o?
On 2017-03-04 14:17, Chris wrote:
Ale Surface im wyszed³ i du¿o ludzi tego u¿ywa

Zaryzykuje ¿e jesli to "du¿o" policzyæ to wyjdzie promil userów tabletów w ogólno¶ci.

Data: 2017-03-04 20:53:53
Autor: re
dlaczego Lumi nie wysz³o?

U¿ytkownik "Sebastian Bia³y"

Ale Surface im wyszed³ i du¿o ludzi tego u¿ywa

Zaryzykuje ¿e jesli to "du¿o" policzyæ to wyjdzie promil userów tabletów
w ogólno¶ci.
-- -
.... i niemal 100% tabletów z Windows

Data: 2017-03-07 02:03:40
Autor: Smok Eustachy
dlaczego Lumi nie wysz³o?
W dniu 04.03.2017 o 20:53, re pisze:

U¿ytkownik "Sebastian Bia³y"

[...]

Ostatnio by³± wyprzeda¿ za 99 w RTV_EURO_AGD. Przegapi³em

Data: 2017-03-04 18:58:52
Autor: RadoslawF
dlaczego Lumi nie wysz³o?
W dniu 2017-03-04 o 14:17, Chris pisze:

[...]

Surface to by³a g³o¶na klapa. To by³ stó³ z monitorem w blacie.
Potem kto¶ przywróci³ niepotrzebnie skompromitowana nazwê do
tabletu. Ale fakt ¿e tablet sprzedawa³ siê sporo lepiej ni¿ telefony.

Pozdrawiam

Data: 2017-03-04 15:06:58
Autor: Skylla
dlaczego Lumi nie wysz³o?
[...]

Lumia 520 odnios³a globalny sukces, bo bi³a p³ynno¶ci± dzia³ania bud¿etowce na Androidzie, a WP 8.1 by³ stosunkowo dopracowany i szybki nawet na s³abszym sprzêcie. Wszystko to pogrzebali koncentruj±c siê na WP 10, który wbrew planom i zapowiedziom nie da³ siê uruchomiæ na s³abszym i starszym sprzêcie, a do tego by³ i nadal jest pe³en irytuj±cych b³êdów i niedoróbek.
W zesz³ym roku przestali produkowaæ Lumie, a teraz wy³±czaj± Skypa na WP 8.1 (mimo, ¿e bêdzie dzia³a³ na Andku 4!), co ostatecznie zabija ten system.
Sam mia³em Lumiê 520 i by³em z niej bardzo zadowolony, nawet po 2 latach nadal dzia³a³a p³ynnie. Zosta³em jednak zmuszony do przesiadki na Androida, który w wersji 6 wydaje siê wreszcie do¶æ dopracowany i wydajny.

Data: 2017-03-04 15:47:10
Autor: re
dlaczego Lumi nie wysz³o?

U¿ytkownik "Skylla"

[...]

Co masz na my¶li ?

W zesz³ym roku przestali produkowaæ Lumie, a teraz wy³±czaj± Skypa na WP
8.1 (mimo, ¿e bêdzie dzia³a³ na Andku 4!), co ostatecznie zabija ten system.
-- -
System ? To raczej wada tego pseudokomunikatora i jego u¿ytkowników ¿e chc± odnosiæ sukcesy u¿ywaj±c zamkniêtego rozwi±zania komunikacyjnego.

Ale, ¿e co ? :-)

Data: 2017-03-07 02:02:30
Autor: Smok Eustachy
dlaczego Lumi nie wysz³o?
W dniu 04.03.2017 o 15:47, re pisze:
/.../
Ale, ¿e co ? :-)

Ale ¿e to. Sam mam Lumê 532 i w porównaniu z Andkiem to niebo a ziemia.
8 Giga pamiêci to wiêcej w sumie ni¿ 16 w Andku.

Data: 2017-03-04 15:40:52
Autor: re
dlaczego Lumi nie wysz³o?

U¿ytkownik "Bolko"

[...]

No to zrobili, w czym problem ?

Data: 2017-03-04 17:17:43
Autor: Liwiusz
dlaczego Lumi nie wysz³o?
[...]

Mam Lumiê i mogê napisaæ, czemu kolejny fon bêdzie na androidzie.

To, co dzia³a, dzia³a dobrze. Ale nie ma wielu popularnych aplikacji.

--
Liwiusz

Data: 2017-03-04 21:59:57
Autor: J.F.
dlaczego Lumi nie wysz³o?
Dnia Sat, 4 Mar 2017 01:15:37 -0800 (PST), Bolko napisa³(a):
Jaki¶ czas temu mia³em okazjê zobaczyæ ekosystem apple w akcji.
I naprawdê fajnie wygl±da wspó³praca iphon<>mcbook.

Tzn jak ?

I teraz mamy milard komputerów pracuj±cych w windowsach
+ telefon który ma to samo ¶rodowisko.
No a¿ siê prosi ¿eby zrobiæ taki tañszy iphone.

Widac MS nie chce.
A moze Apple to opatentowal :-)

J.

Data: 2017-03-07 19:05:46
Autor: Pszemol
dlaczego Lumi nie wysz³o?
Bolko <suryga@gmail.com> wrote:
[...]

No popatrz... tyle tu grupowiczow narzeka na iPhone a Ty sobie chwalisz :-)

dlaczego Lumi nie wysz³o?