dlaczego PLAY jest tak denny?

Data: 2009-04-11 12:08:56
Autor: ALEX Przekliniak
dlaczego PLAY jest tak denny?
uzytkownik ni au koto ha itsumo tanosii

zachęcony korzystną (jak dla mnie) ofertą PLAY FRESH kupiłem sobie
starter 16 marca... i tu się zaczęły problemy:

1. Po włączeniu karty i włączeniu telefonu:
- brak sieci (centrum 200 tys miasta wojewódzkiego)
W internecie dowiedziałem się iż pewnie nie jestem w zasięgu PLAY więc
muszę zmienić sieć ręcznie na Plus (brak takich informacji na stronie
www PLAY);

2. Po aktywacji karty nie działają "szybkie kody". Próba dodzwonienia
się do BOK - dwa razy przerwane połączenie w trakcie zgłaszania
problemu (2zł zainkasowało poprawnie). Zgłoszenie mailem - 2 dni
oczekiwania na potwierdzenie - dodatkowe 7 dni na wiadomość iż bez
zarejestrowania karty nie udzielą żadnej pomocy.

3. Korzystam z darmowych smsów. Wczoraj kilka doszło do adresatów po
ponad 14 godzinach.

W Plusie to normalka. Ja miałem jeszcze większy kabaret.

--
ALEX Przekliniak, Tenno Heika Banzai  ]:-D

Data: 2009-04-11 15:19:54
Autor: X
Użytkownik ALEX Przekliniak napisał:
[...]

Pewnie masz 10-letni aparat któy ledwo łapie zasięg i ledwo co w nim cokolwiek słychać. Jja mam simplusa od 10lat i zero problemów z zasięgiem, słyszalnością itp. Plus to nie Era. Play niech się uczy jakości od Plusa! i zasięgu oczywiście:)

Data: 2009-04-11 18:31:43
Autor: W
dlaczego PLAY jest tak denny?
X wystukał, co następuje:

[...]

Oni używają zasięgu plusa...

Data: 2009-04-12 07:55:08
Autor: ALEX Przekliniak
dlaczego PLAY jest tak denny?
X ni au koto ha itsumo tanosii

[...]

Niestety nie. A od czasu gdy fon łączy się bezpośrednio z Playem, problemy jak ręką odjął.

 Jja mam simplusa od 10lat i zero problemów z
zasięgiem, słyszalnością itp. Plus to nie Era. Play niech się uczy
jakości od Plusa! i zasięgu oczywiście:)

Na całe szczęście się nie uczy.

--
ALEX Przekliniak, Tenno Heika Banzai  ]:-D

Data: 2009-04-12 13:15:05
Autor: SDD

Użytkownik "ALEX Przekliniak" <kill@spamers.us> napisał w wiadomości news:grpqrq$8pi$1inews.gazeta.pl...

W Plusie to normalka. Ja miałem jeszcze większy kabaret.

Gadacie jak eskimos narzekajacy na zimny namiot i beduin na zbyt szybko roztapiajace sie igloo.
W jednej miejscowosci pierdoli sie Orange, w innej Pluas a w jeszcze innej Era.
Generalizowanie jak widac nie ma sensu. Kazdy musi przetestowac BTS-y oraz node-b w odwiedzanych najczesciej przez siebie lokalizacjach. Opieranie sie na opinii innych bez uwzglednienia roznic lokalizacyjnych jest bez sensu.

Pozdrawiam
SDD

Data: 2009-04-13 09:09:02
Autor: Tomaszek
ALEX Przekliniak pisze:
W Plusie to normalka. Ja miałem jeszcze większy kabaret.

Tylko dlatego nie skorzystałem z nowej oferty Play, bo opiera się to na Plusie;) U mnie Plus z zasięgiem GSM daje totalnie dupy
| TEL: (0)882733602 *naprawy i modernizacje komputerów*diagnostyka* |
| *dojazd*PŁACISZ TYLKO ZA EFEKTY, NIE ZA CZAS PRACY* ***WARSZAWA***|
\-- -- -- -- -- | e-mail: d3bkowskiWYTNIJ_CO_TRZEBA@gmail.com |-- -- -- -- -- /

Data: 2009-04-13 14:44:28
Autor: ALEX Przekliniak
dlaczego PLAY jest tak denny?
Tomaszek ni au koto ha itsumo tanosii

W Plusie to normalka. Ja miałem jeszcze większy kabaret.

Tylko dlatego nie skorzystałem z nowej oferty Play, bo opiera się to
na Plusie;) U mnie Plus z zasięgiem GSM daje totalnie dupy

Ja też jakiś czas temu musiałem rozstać się z Playem bo korzystanie z nich
via Plus to jakieś nieporozumienie. Ale na szczęście Play postawił już
maszty w mojej mieścinie i ponownie go używam :-D Tak więc jest nadzieja.

--
ALEX Przekliniak, Rozpoczęła się era Wojen Klonów  ]:-D

dlaczego PLAY jest tak denny?