Grupy dyskusyjne   »   pl.misc.samochody   »   dlaczego brudzi przepustnicę

dlaczego brudzi przepustnicę

Data: 2013-03-01 20:25:17
Autor: PiteR
dlaczego brudzi przepustnicę
co pół roku muszę j± czy¶cić :/


Może wstawić od czego¶ filtr w drogę węża? W golfie ten problem nie występuje.

--
    Piter
    vw golf  mk2 1.3 '87
    vw passat B5 1.6 '98

Data: 2013-03-01 20:28:16
Autor: Lewis
dlaczego brudzi przepustnicę
W dniu 2013-03-01 20:25, PiteR pisze:
co pół roku muszę j± czy¶cić :/


Może wstawić od czego¶ filtr w drogę węża? W golfie ten problem nie
występuje.


Odma...


--
Pozdrawiam
Lewis

Data: 2013-03-01 20:38:41
Autor: PiteR
dlaczego brudzi przepustnicę
na  ** p.m.s **  Lewis pisze tak:

Odma...

argh :/

--
    Piter
    vw golf  mk2 1.3 '87
    vw passat B5 1.6 '98

Data: 2013-03-01 22:35:10
Autor: R2r
dlaczego brudzi przepustnicÄ™
W dniu 2013-03-01 20:28, Lewis pisze:
W dniu 2013-03-01 20:25, PiteR pisze:
co pół roku muszę ją czyścić :/


Może wstawić od czegoś filtr w drogę węża? W golfie ten problem nie
występuje.


Odma...


Ale co z niÄ…?

--
Pozdrawiam. Artur.
______________________________________________________

Data: 2013-03-02 00:39:32
Autor: Lewis
dlaczego brudzi przepustnicÄ™
W dniu 2013-03-01 22:35, R2r pisze:
W dniu 2013-03-01 20:28, Lewis pisze:
W dniu 2013-03-01 20:25, PiteR pisze:
co pół roku muszę ją czyścić :/


Może wstawić od czegoś filtr w drogę węża? W golfie ten problem nie
występuje.


Odma...


Ale co z niÄ…?


Idą nią drobinki oleju wpadają do dolotu przed przepustnicą i zalepiają ją, taka to już koństrukcja

--
Pozdrawiam
Lewis

Data: 2013-03-02 01:07:52
Autor: PiteR
dlaczego brudzi przepustnicę
na  ** p.m.s **  Lewis pisze tak:

Id± ni± drobinki oleju wpadaj± do dolotu przed przepustnic± i
zalepiaj± j±, taka to już koństrukcja

Czy we wszystkich nowszych samochodach jest ten problem z zalepianiem? Bo na jutubie jest dużo filmików o czyszczeniu przepustnicy. Nigdzie nie widzę w passacie oddzielnej puszki separatora. Z merca też nie pamiętam takiej. Nie wiem co jest pod pokryw± zaworów ale wolałbym jej nie odkręcać. Czy tylko jest jaki¶ labirynt w głowicy?

Podobno w Peżotach jest osobny mały filtr (jak powietrza) na wejsciu do rury za przepływomierzem. Ludzie też wkładaj± g±bkę.


--
    Piter
    vw golf  mk2 1.3 '87
    vw passat B5 1.6 '98

Data: 2013-03-02 01:16:31
Autor: Lewis
dlaczego brudzi przepustnicę
W dniu 2013-03-02 01:07, PiteR pisze:
na  ** p.m.s **  Lewis pisze tak:

Id± ni± drobinki oleju wpadaj± do dolotu przed przepustnic± i
zalepiaj± j±, taka to już koństrukcja

Czy we wszystkich nowszych samochodach jest ten problem z zalepianiem?
Bo na jutubie jest dużo filmików o czyszczeniu przepustnicy.

Nigdzie nie widzę w passacie oddzielnej puszki separatora. Z merca też
nie pamiętam takiej. Nie wiem co jest pod pokryw± zaworów ale wolałbym
jej nie odkręcać. Czy tylko jest jaki¶ labirynt w głowicy?

Podobno w Peżotach jest osobny mały filtr (jak powietrza) na wejsciu do
rury za przepływomierzem. Ludzie też wkładaj± g±bkę.



Można wywalić seryjn± odmę, kupić oil catch tank odpowiedni podł±czyć i zapomnieć raz na zawsze.

--
Pozdrawiam
Lewis

Data: 2013-03-02 01:26:30
Autor: Arbiter
dlaczego brudzi przepustnicę

Użytkownik "Lewis" <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:kgrgd8

Można wywalić seryjn± odmę, kupić oil catch tank odpowiedni podł±czyć i zapomnieć raz na zawsze.

tylko na zimę demontować lub zrobić zawór bezpieczeństwa, bo gdy kacztank zamarznie silnik może rozwalić

Data: 2013-03-02 10:42:40
Autor: Lewis
dlaczego brudzi przepustnic
W dniu 2013-03-02 01:26, Arbiter pisze:
U�ytkownik "Lewis" <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl> napisa� w wiadomo�ci
news:kgrgd8

Mo�na wywali� seryjn� odm�, kupi� oil catch tank odpowiedni pod��czy� i
zapomnieďż˝ raz na zawsze.

tylko na zim� demontowa� lub zrobi� zaw�r bezpiecze�stwa, bo gdy kacztank
zamarznie silnik mo�e rozwali�



A co za różnica czy masz "kacz tank" czy fabryczny separator? Jedynie dbasz żeby nie był zapełniony.
Z resztą jak masz zdezelowany silnik i jeździsz 10km dziennie to i zwykła odma bez separatora się zapcha majonezem i zamarznie.

--
Pozdrawiam
Lewis

Data: 2013-03-02 11:14:11
Autor: Tomasz Pyra
dlaczego brudzi przepustnicę
Dnia Sat, 02 Mar 2013 01:16:31 +0100, Lewis napisał(a):


Można wywalić seryjn± odmę, kupić oil catch tank odpowiedni podł±czyć i zapomnieć raz na zawsze.

Nie zapomnieć na zawsze, a wtedy co jaki¶ czas wylewać to co się w catch
tanku zbiera (głównie woda + trochę oleju).
Bo jak to się napełni do 100% to przy większo¶ci małosprytnych konstrukcji
na jakim¶ zakręcie Ci się to przepompuje do dolotu w dużej ilo¶ci.

Data: 2013-03-02 11:28:27
Autor: Lewis
dlaczego brudzi przepustnicę
W dniu 2013-03-02 11:14, Tomasz Pyra pisze:
Dnia Sat, 02 Mar 2013 01:16:31 +0100, Lewis napisał(a):


Można wywalić seryjn± odmę, kupić oil catch tank odpowiedni podł±czyć i
zapomnieć raz na zawsze.

Nie zapomnieć na zawsze, a wtedy co jaki¶ czas wylewać to co się w catch
tanku zbiera (głównie woda + trochę oleju).
Bo jak to się napełni do 100% to przy większo¶ci małosprytnych konstrukcji
na jakim¶ zakręcie Ci się to przepompuje do dolotu w dużej ilo¶ci.


W domy¶le miałem zapomnieć o brudnej przepustnicy, upuszczenie syfu ze zbiorniczka to już żadna filozofia.

--
Pozdrawiam
Lewis

Data: 2013-03-02 11:20:07
Autor: Tomasz Pyra
dlaczego brudzi przepustnicę
Dnia Sat, 02 Mar 2013 01:07:52 +0100, PiteR napisał(a):

na  ** p.m.s **  Lewis pisze tak:

Id± ni± drobinki oleju wpadaj± do dolotu przed przepustnic± i
zalepiaj± j±, taka to już koństrukcja

Czy we wszystkich nowszych samochodach jest ten problem z zalepianiem? Bo na jutubie jest dużo filmików o czyszczeniu przepustnicy.

Ten problem Ľródło ma nie w odmiej samej w sobie, a w stanie pier¶cieni
tłokowych.

Układ tłok/cylinder z czasem traci szczelno¶ć, powiększaj± się przedmuchy
spalin do skrzyni korbowej, a to jest wła¶nie to co ma uchodzić odm±.
Szybko¶ć gazów uciekaj±cych odm± się zwiększa i zaczynaj± porywać ze sob±
olej który trafia do dolotu.

Nigdzie nie widzę w passacie oddzielnej puszki separatora. Z merca też nie pamiętam takiej. Nie wiem co jest pod pokryw± zaworów ale wolałbym jej nie odkręcać. Czy tylko jest jaki¶ labirynt w głowicy?

Najczę¶ciej tak to wła¶nie działa.

Podobno w Peżotach jest osobny mały filtr (jak powietrza) na wejsciu do rury za przepływomierzem. Ludzie też wkładaj± g±bkę.

Przytykanie odmy takimi patentami ma krótkie nogi, bo to wtedy może
zamarzn±ć.
A zatkana odma może wypchn±ć jak±¶ uszczelkę z silnika (miski olejowej,
pokrywy zaworów itp).

Data: 2013-03-02 12:25:17
Autor: h.w.d.p.
dlaczego brudzi przepustnicÄ™
 Ale co z niÄ…?



puscic weza w atmosfere. problem rozwiazany.

Data: 2013-03-02 12:27:50
Autor: Lewis
dlaczego brudzi przepustnicÄ™
W dniu 2013-03-02 12:25, h.w.d.p. pisze:
 Ale co z niÄ…?



puscic weza w atmosfere. problem rozwiazany.

Będzie ssać lewe powietrze. Chcąc tak się bawić trzeba pozatykać odpowiednie króćce przy przepustnicy.

--
Pozdrawiam
Lewis

Data: 2013-03-02 13:40:59
Autor: DoQ
dlaczego brudzi przepustnicÄ™
W dniu 2013-03-02 12:27, Lewis pisze:
puscic weza w atmosfere. problem rozwiazany.
Będzie ssać lewe powietrze. Chcąc tak się bawić trzeba pozatykać
odpowiednie króćce przy przepustnicy.

To może przełożyć węża na prawą stronę??

Pozdr.

Data: 2013-03-02 14:14:57
Autor: Lewis
dlaczego brudzi przepustnicÄ™
W dniu 2013-03-02 13:40, DoQ pisze:
W dniu 2013-03-02 12:27, Lewis pisze:
puscic weza w atmosfere. problem rozwiazany.
Będzie ssać lewe powietrze. Chcąc tak się bawić trzeba pozatykać
odpowiednie króćce przy przepustnicy.

To może przełożyć węża na prawą stronę??

Pozdr.

Lepiej hełm na lewą :)

--
Pozdrawiam
Lewis

Data: 2013-03-02 15:11:35
Autor: h.w.d.p.
dlaczego brudzi przepustnicÄ™
Będzie ssać lewe powietrze. Chcąc tak się bawić trzeba pozatykać
odpowiednie króćce przy przepustnicy.


no to chyba oczywiste. nie sadzilem ze trzeba az tak szczegolowo pisac.
to jakis problem wsadzic jakis korek lub srube ?

Data: 2013-03-02 14:29:41
Autor: Tomasz Pyra
dlaczego brudzi przepustnicÄ™
Dnia Sat, 02 Mar 2013 12:25:17 +0100, h.w.d.p. napisał(a):

 Ale co z ni±?



puscic weza w atmosfere. problem rozwiazany.

IdĽ to powiedz jakiemu¶ motocykli¶cie.

Data: 2013-03-02 14:38:04
Autor: R2r
dlaczego brudzi przepustnicÄ™
W dniu 2013-03-02 14:29, Tomasz Pyra pisze:
Dnia Sat, 02 Mar 2013 12:25:17 +0100, h.w.d.p. napisał(a):

  Ale co z niÄ…?



puscic weza w atmosfere. problem rozwiazany.

Idź to powiedz jakiemuś motocykliście.

Dlaczego motocykliście?

--
Pozdrawiam. Artur.
______________________________________________________

Data: 2013-03-02 14:58:17
Autor: Tomasz Pyra
dlaczego brudzi przepustnicÄ™
Dnia Sat, 02 Mar 2013 14:38:04 +0100, R2r napisał(a):

W dniu 2013-03-02 14:29, Tomasz Pyra pisze:
Dnia Sat, 02 Mar 2013 12:25:17 +0100, h.w.d.p. napisał(a):

  Ale co z ni±?



puscic weza w atmosfere. problem rozwiazany.

IdĽ to powiedz jakiemu¶ motocykli¶cie.

Dlaczego motocykli¶cie?

Bo oni niezbyt lubi± jeĽdzić po plamach oleju wyrzucanego przez takie
otwarte odmy.

Data: 2013-03-02 15:12:40
Autor: h.w.d.p.
dlaczego brudzi przepustnicę
Bo oni niezbyt lubi± jeĽdzić po plamach oleju wyrzucanego przez takie
otwarte odmy.


no to niech sobie wsadzi tego weza w litrowa butelke pet. moze byc ?
ja wsadzilem w rame i mam darmowa permanentna konserwacje.

jest jeszcz

Data: 2013-03-02 15:15:20
Autor: h.w.d.p.
dlaczego brudzi przepustnicę
W dniu 2013-03-02 15:12, h.w.d.p. pisze:
Bo oni niezbyt lubi± jeĽdzić po plamach oleju wyrzucanego przez takie
otwarte odmy.


no to niech sobie wsadzi tego weza w litrowa butelke pet. moze byc ?
ja wsadzilem w rame i mam darmowa permanentna konserwacje.

jest jeszcz

jest jeszcze jeden paten. nazywa sie tlumik plomienia - taka szczoteczka z malucha. wsadza sie to w weza od odmy i on wylapuje drobinki oleju, ale nie dziala w 100%. http://forum.vwgolf.pl/files/zdjcie017_116.jpg

Data: 2013-03-02 15:43:33
Autor: Tomasz Pyra
dlaczego brudzi przepustnicę
Dnia Sat, 02 Mar 2013 15:15:20 +0100, h.w.d.p. napisał(a):

W dniu 2013-03-02 15:12, h.w.d.p. pisze:
Bo oni niezbyt lubi± jeĽdzić po plamach oleju wyrzucanego przez takie
otwarte odmy.


no to niech sobie wsadzi tego weza w litrowa butelke pet. moze byc ?
ja wsadzilem w rame i mam darmowa permanentna konserwacje.

jest jeszcz

jest jeszcze jeden paten. nazywa sie tlumik plomienia - taka szczoteczka z malucha. wsadza sie to w weza od odmy i on wylapuje drobinki oleju, ale nie dziala w 100%. http://forum.vwgolf.pl/files/zdjcie017_116.jpg

To nie do węża (bo zim± to natychmiast zamarznie), a jeszcze w głowicę się
wsadza gdzie będzie podgrzewane przez silnik.

Skuteczno¶ć taka sobie - bo drobinek oleju to i tak nie zawróci.

Co do butelki to można - nazywa się to catch tank i można to zrobić, ale
nie z PET, a najlepiej z metalowej puszki po oleju.
Odmę wprowadza się do zbiornika gdzie ciecz separuje się od gazu
grawitacyjnie.
Z puszki wyprowadza się wylot na górze i to można spokojnie skierować do
dolotu.
Tylko w puszce będzie pojawiać się woda z olejem - trzeba j± wylewać.

Natomiast co do problemu bazowego brudz±cej się przepustnicy, to naprawdę
zamiast tego typu partyzantki "syfa pudrem" dużo lepiej niesprawny silnik
naprawić, a nie drutować.

Po pierwsze wylatywanie odm± oleju to już jaki¶ problem - spowodowany
zapewne nadmiernymi przedmuchami z cylindrów do skrzyni korbowej. To
pierwsza rzecz któr± należy naprawić.

Po drugie - olej który odm± dostaje się do dolotu nie powinien robić
żadnego syfu (tzn. będzie to brudno-br±zowe, ale nieszkodliwe). Raczej
powinno mieć wręcz pozytywny wpływ na pracę przepustnicy i silnika
krokowego, bo będzie te elementy jako¶ smarować.
Syf który zacina mechanizmy bierze się z nieefektywnego filtra powietrza
który widocznie puszcza jaki¶ syf do silnika, a syf przykleja się do oleju.
Może wystarczy kupić jaki¶lepszej jako¶ci filtr powietrza?

Więc tak ogólnie to zamiast patenciarsko walczyć z problemami nieznanymi w
sprawnych silnikach, lepiej po prostu naprawić silnik.

Data: 2013-03-02 16:00:51
Autor: h.w.d.p.
dlaczego brudzi przepustnicę
Co do butelki to można - nazywa się to catch tank i można to zrobić, ale
nie z PET, a najlepiej z metalowej puszki po oleju.
Odmę wprowadza się do zbiornika gdzie ciecz separuje się od gazu
grawitacyjnie.
Z puszki wyprowadza się wylot na górze i to można spokojnie skierować do
dolotu.
Tylko w puszce będzie pojawiać się woda z olejem - trzeba j± wylewać.

chlopie, wsadzasz weza do zwyklej butelki litrowej po pesi i u goru robisz tylko otwor sredniky 50gr a weza wsadzasz do samgo dna i juz masz problem zalatwiony a nie jakies catch tanki za grube pieniadze.
ludzie lubia sobie komplikowac zycie i niepotrzebnie wydawac kase.


poza tym i tak jestem zwolennikiem odmy w atmosfere bez uzywania dodatkowych rzeczy.



Natomiast co do problemu bazowego brudz±cej się przepustnicy, to naprawdę
zamiast tego typu partyzantki "syfa pudrem" dużo lepiej niesprawny silnik
naprawić, a nie drutować.

jasne, zwlaszcza jesli to dizel, najlepiej japonski. zejdz na ziemie.

Po pierwsze wylatywanie odm± oleju to już jaki¶ problem - spowodowany
zapewne nadmiernymi przedmuchami z cylindrów do skrzyni korbowej. To
pierwsza rzecz któr± należy naprawić.


j.w.

Po drugie - olej który odm± dostaje się do dolotu nie powinien robić
żadnego syfu (tzn. będzie to brudno-br±zowe, ale nieszkodliwe). Raczej
powinno mieć wręcz pozytywny wpływ na pracę przepustnicy i silnika
krokowego, bo będzie te elementy jako¶ smarować.
Syf który zacina mechanizmy bierze się z nieefektywnego filtra powietrza
który widocznie puszcza jaki¶ syf do silnika, a syf przykleja się do oleju.
Może wystarczy kupić jaki¶lepszej jako¶ci filtr powietrza?

tu sie moge zgodzic.


Więc tak ogólnie to zamiast patenciarsko walczyć z problemami nieznanymi w
sprawnych silnikach, lepiej po prostu naprawić silnik.



a tu juz nie bo to nie ma sensu ekonomicznego.

Data: 2013-03-02 16:15:47
Autor: Tomasz Pyra
dlaczego brudzi przepustnicę
Dnia Sat, 02 Mar 2013 16:00:51 +0100, h.w.d.p. napisał(a):


poza tym i tak jestem zwolennikiem odmy w atmosfere bez uzywania dodatkowych rzeczy.

Dlatego w ramach reedukacji powiniene¶ o tym opowiedzieć motocyklistom. Po
odzyskaniu przytomno¶ci będziesz już wiedział dlaczego robisz Ľle.

Więc tak ogólnie to zamiast patenciarsko walczyć z problemami nieznanymi w
sprawnych silnikach, lepiej po prostu naprawić silnik.

a tu juz nie bo to nie ma sensu ekonomicznego.

Tylko jeżeli stan techniczny pojazdu jest taki, że nie ma sensu
ekonomicznego doprowadzenie go do sprawno¶ci, to to jest ten czas żeby
odwiedzieć złomowiec.
A nie jeĽdzić na zasadzie że samochód jest sprawny tak długo jak jest się w
stanie poruszać o własnych siłach do przodu.

Samochód nie może pod siebie chlapać olejem.

Data: 2013-03-02 16:19:35
Autor: R2r
dlaczego brudzi przepustnicÄ™
W dniu 2013-03-02 16:15, Tomasz Pyra pisze:
Dnia Sat, 02 Mar 2013 16:00:51 +0100, h.w.d.p. napisał(a):


poza tym i tak jestem zwolennikiem odmy w atmosfere bez uzywania
dodatkowych rzeczy.

Dlatego w ramach reedukacji powinieneś o tym opowiedzieć motocyklistom. Po
odzyskaniu przytomności będziesz już wiedział dlaczego robisz źle.

Ale olej na jezdni nie jest niczyim przyjacielem. Nie tylko motocyklistĂłw...

--
Pozdrawiam. Artur.
______________________________________________________

Data: 2013-03-02 19:07:25
Autor: Tomasz Pyra
dlaczego brudzi przepustnicÄ™
Dnia Sat, 02 Mar 2013 16:19:35 +0100, R2r napisał(a):

W dniu 2013-03-02 16:15, Tomasz Pyra pisze:
Dnia Sat, 02 Mar 2013 16:00:51 +0100, h.w.d.p. napisał(a):


poza tym i tak jestem zwolennikiem odmy w atmosfere bez uzywania
dodatkowych rzeczy.

Dlatego w ramach reedukacji powiniene¶ o tym opowiedzieć motocyklistom. Po
odzyskaniu przytomno¶ci będziesz już wiedział dlaczego robisz Ľle.

Ale olej na jezdni nie jest niczyim przyjacielem. Nie tylko motocyklistów...

Ale tylko motocyklista na takiej plamie się położy.
Czterokołowi użytkownicy dróg raczej tego nie zauważ±, no może ABS
"pryknie" przy hamowaniu.

Data: 2013-03-02 20:52:10
Autor: R2r
dlaczego brudzi przepustnicÄ™
W dniu 2013-03-02 19:07, Tomasz Pyra pisze:
Ale tylko motocyklista na takiej plamie się położy.
Czterokołowi użytkownicy dróg raczej tego nie zauważą, no może ABS
"pryknie" przy hamowaniu.

Wierz mi, że mogą zauważyć. Pogodny słoneczny dzień, sucho, czarny asfalt i niespodziewanie leci się jak po lodzie...
1,5 roku temu doświadczyłem tego, na szczęście przy dość niewielkiej prędkości i tylko samochód nieco ucierpiał, ale zawsze... ;-)

--
Pozdrawiam. Artur.
______________________________________________________

Data: 2013-03-02 21:05:38
Autor: Tomasz Pyra
dlaczego brudzi przepustnicÄ™
Dnia Sat, 02 Mar 2013 20:52:10 +0100, R2r napisał(a):

W dniu 2013-03-02 19:07, Tomasz Pyra pisze:
Ale tylko motocyklista na takiej plamie się położy.
Czterokołowi użytkownicy dróg raczej tego nie zauważ±, no może ABS
"pryknie" przy hamowaniu.

Wierz mi, że mog± zauważyć. Pogodny słoneczny dzień, sucho, czarny asfalt i niespodziewanie leci się jak po lodzie...
1,5 roku temu do¶wiadczyłem tego, na szczę¶cie przy do¶ć niewielkiej prędko¶ci i tylko samochód nieco ucierpiał, ale zawsze... ;-)

No ale to już pewnie była większa ilo¶ć oleju niż to co leci z odmy - no
chyba że akurat kto¶ tam dachował :-)

Data: 2013-03-02 21:13:22
Autor: R2r
dlaczego brudzi przepustnicÄ™
W dniu 2013-03-02 21:05, Tomasz Pyra pisze:
No ale to już pewnie była większa ilość oleju niż to co leci z odmy - no
chyba że akurat ktoś tam dachował :-)

Nie, ale tak ok. metra zabrakło i zakończyłem na zderzaku poprzednika. A wszystko przez stojącą na poboczu policję - zagapiłem się na nich. :-D
Cóż zdarzyło się raz na 20 lat... ;-)
--
Pozdrawiam. Artur.
______________________________________________________

Data: 2013-03-02 16:45:06
Autor: h.w.d.p.
dlaczego brudzi przepustnicę
W dniu 2013-03-02 16:15, Tomasz Pyra pisze:
Dnia Sat, 02 Mar 2013 16:00:51 +0100, h.w.d.p. napisał(a):


poza tym i tak jestem zwolennikiem odmy w atmosfere bez uzywania
dodatkowych rzeczy.

Dlatego w ramach reedukacji powiniene¶ o tym opowiedzieć motocyklistom. Po
odzyskaniu przytomno¶ci będziesz już wiedział dlaczego robisz Ľle.

ty wiesz w ogole o czym mowa?

ty myslisz ze jemu sie olej leje ciurkiem z odmy ?

wez juz skoncz trolowac.

Data: 2013-03-02 19:13:25
Autor: Tomasz Pyra
dlaczego brudzi przepustnicę
Dnia Sat, 02 Mar 2013 16:45:06 +0100, h.w.d.p. napisał(a):

W dniu 2013-03-02 16:15, Tomasz Pyra pisze:
Dnia Sat, 02 Mar 2013 16:00:51 +0100, h.w.d.p. napisał(a):


poza tym i tak jestem zwolennikiem odmy w atmosfere bez uzywania
dodatkowych rzeczy.

Dlatego w ramach reedukacji powiniene¶ o tym opowiedzieć motocyklistom. Po
odzyskaniu przytomno¶ci będziesz już wiedział dlaczego robisz Ľle.

ty wiesz w ogole o czym mowa?

Naprawdę mi nie musisz tu nic tłumaczyć - tak jak pisałem, porozmawiaj o
tym z motocyklistami.


ty myslisz ze jemu sie olej leje ciurkiem z odmy ?

Pewnie nie - raczej tak jak w każdej tego typu odmie olej powoli się zbiera
a potem przy jakiej¶ przygazówce trochę go wylatuje.

Dlatego w sprawnych pojazdach koniec odmy podł±czony jest do dolotu żeby
został spalony.

Po drut-tuningu który proponujesz, poleci na jezdnię robi±c plamę oleju na
której motocyklista ma szanse się wywrócić.
A jedna kropla oleju na mokrej jezdni wystarczy żeby zrobić całkiem spor± i
¶lisk± plamę.

Data: 2013-03-02 22:05:33
Autor: h.w.d.p.
dlaczego brudzi przepustnicę
Po drut-tuningu który proponujesz, poleci na jezdnię robi±c plamę oleju na
której motocyklista ma szanse się wywrócić.

czyli nie wiesz o czym mowa.
moze poczytaj troche o mgle olejowej, albo pojezdzij takim "szrotem" to sie dowiesz.

Data: 2013-03-02 17:34:45
Autor: Arbiter
dlaczego brudzi przepustnicę

Użytkownik "Tomasz Pyra" <hellfire@spam.spam.spam> napisał w wiadomo¶ci news:d0ipilvhz52e.1riut2dso0t49

Po pierwsze wylatywanie odm± oleju to już jaki¶ problem - spowodowany
zapewne nadmiernymi przedmuchami z cylindrów do skrzyni korbowej. To

w TDI jest to problem wadliwych separatorów oleju które s± mocowane w pokrywie zaworów

Data: 2013-03-03 16:17:20
Autor: PiteR
dlaczego brudzi przepustnicę
na  ** p.m.s **  Arbiter pisze tak:

w TDI jest to problem wadliwych separatorów oleju które s±
mocowane w pokrywie zaworów

Uuu to niedopsz. Chyba zdejmę tę pokrywę popatrzę o co tam biega.

Nie ma to jak rozwi±zanie z golfa. Separator i odcinek pionowej rury. Wyj¶cie z pokrywy podł±czone na samym dole przy skrzyni. Żadnych problemów tego typu choć silnik ma co najmniej 350 ty¶ przebiegu.


--
    Piter
    vw golf  mk2 1.3 '87
    vw passat B5 1.6 '98

dlaczego brudzi przepustnicę

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona