dlaczego chcesz wchodzić z rowerem do s klepu?

Data: 2009-12-05 14:48:25
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
dlaczego chcesz wchodzić z rowerem do s klepu?
stasio bredzi/łże/gada/bełkocze/zeznaje (niepotrzebne skreślić):
Serio, chcę zrozumieć. Adresuję pytania do tych, którzy nie mają wątpliwości w takich sytuacjach i wchodzą. Bo ja wątpliwości mam.

Ja po prostu lubię mieć rower na oku, plus - na wolnym powietrzu deszcz
może zalać mi Brooksa :-(

Data: 2009-12-05 16:58:02
Autor: Krzysiek
dlaczego chcesz wchodzić z rowerem do sklepu?
Dnia Sat, 05 Dec 2009 14:48:25 +0100, Marek 'marcus075' Karweta
napisał(a):

Ja po prostu lubię mieć rower na oku, plus - na wolnym powietrzu deszcz
może zalać mi Brooksa :-(

Jesli tylko o Cię powstrzymuje, to mógłbyś zinwestować w specjalistyczny ochraniacz na siodełko.
Nie wiem ile kosztuje taki do Brooksów, ale taki pasujący do Selle Italia którego ja uzywam kosztował niewiele (40gr?) i ma bardzo ładne logo. Firma nazywa sie Bomi - nie jest specjalnie znana na rynku rowerowym ale ochraniacze na siodełka robi dobre. Podobno takie francuskie z rysunkiem wróbelka też są niezłe.

Poza tym na pewno w jakims rowerowym da się kupić piracką przepaską na oko, do której mógłbys przyczepic od środka zdjęcie swojego roweru. I po problemie :)

MSPANC :P

--
Krzysiek

Data: 2009-12-05 18:25:26
Autor: PeJot
Krzysiek pisze:

[...]

Te ochraniacze przy użyciu papieru ściernego albo pumeksu dają się uszkodzić zewnętrznie, w celu zohydzenia wyglądu i uczynienia go mało atrakcyjnym dla złodzieja. A pod ochraniaczem może być fajne siodełko.

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

Data: 2009-12-05 18:41:00
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
dlaczego chcesz wchodzić z rowerem do sklepu?
Krzysiek bredzi/łże/gada/bełkocze/zeznaje (niepotrzebne skreślić):
napisał(a):

Ja po prostu lubię mieć rower na oku, plus - na wolnym powietrzu deszcz
może zalać mi Brooksa :-(

Jesli tylko o Cię powstrzymuje, to mógłbyś zinwestować w specjalistyczny ochraniacz na siodełko.

Nie tylko. A ochraniacz na siodełko mam, profesjonalny w pełni (Brooksa)
:-P

Data: 2009-12-05 20:03:45
Autor: Mikołaj \"Miki\" Menke
napisał(a):

[...]

A masz też ochraniacz na ochraniacz?

Gadu-gadu: 2128279 Mobile: +48607345846

Data: 2009-12-05 22:57:04
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
dlaczego chcesz wchodzić z rowerem do sklepu?
"Mikołaj \"Miki\" Menke" bredzi/łże/gada/bełkocze/zeznaje (niepotrzebne
skreślić):
napisał(a):

[...]

I ochraniacz na ochraniacz na ochraniacz.

Data: 2009-12-05 17:06:41
Autor: Mikołaj \"Miki\" Menke
Dnia 05.12.2009 14:48 użytkownik Marek 'marcus075' Karweta napisał :
[...]

I co? Rozpuści się?

Gadu-gadu: 2128279 Mobile: +48607345846

Data: 2009-12-05 16:34:05
Autor: Jan Srzednicki
On 2009-12-05, Mikołaj "Miki" Menke wrote:
[...]

Brooksy są z cukru, nie wiedziałeś?

Data: 2009-12-05 19:12:39
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
[...]

A ramy pękają od mycia.
:>

zyga
--
-- force -- nodeps -- all

Data: 2009-12-05 20:03:09
Autor: Mikołaj \"Miki\" Menke
Dnia 05.12.2009 19:12 użytkownik Zygmunt M. Zarzecki napisał :

[...]

Nieprawda, bo inaczej moja rama pękłaby już dawno.

Gadu-gadu: 2128279 Mobile: +48607345846

Data: 2009-12-05 23:35:27
Autor: Fabian
Mikołaj "Miki" Menke wrote:
[...]

To, że Twoja nie pęka, nie znaczy że inne nie pękają.

Fabian.

dlaczego chcesz wchodzić z rowerem do s klepu?