dlaczego chcesz wchodzić z rowerem do sklepu?

Data: 2009-12-05 08:16:38
Autor: Rafał VFR
dlaczego chcesz wchodzić z rowerem do sklepu?
Potrafię zrozumieć dlaczego niektórzy nie chcą rowerów w sklepie choć musze obiektywnie przyznać, że jakoś albo mam szczęscie albo już dawno nigdzie nie byłem - bo z reguly wjeżdzam do sklepu moją starą kozą, któa warta jest tyle co waży a jednak nikt mnie nie wyprasza.
Jeśli jadę rowerem nr 1 nie zostaje wpuszczony do sklepu - nie wchodzę - zasada żelazna.
Dlaczego rozumiem - podczas tej i zeszłorocznej TC patrzyłem na ściany w szkołach gdzie spaliśmy - korytaże i klasy. Czy mam pisać co widziałem ?
CO ważniejsze zakładam, że w domu niektórzy podkładają np: pomiędzy róg a ściane coś miękkiego i nie opierają opony o ścianę - w sklepie jakoś się na to nie zwraca uwagi. Jako sklepikarz wcale nie uśmiechało by mi się zacieranie śladów po rowerzystach.
Tak wiem można olejnicą pociągnąc można to i owo ale każdy kij ma dwa końce i jeśli chcemy coś zmienić to najprościej pokazać, że damy coś od siebie.
Podsumowanie: W Poznaniu nie jest tak źle - ostatnio byłem w kantorze - dość małym - nie było problemu.

RafalVFR
GG: 85456
http://etacar.put.poznan.pl:8443/rafal.kowalski/

dlaczego chcesz wchodzić z rowerem do sklepu?