dlaczego chcesz wchodzić z rowerem do sklepu?

Data: 2009-12-04 23:51:01
Autor: tadek
dlaczego chcesz wchodzić z rowerem do sklepu?
On 5 Gru, 01:30, stasio <sta...@com.pl> wrote:
Chcę to zrozumieć.

Od czasu do czasu pojawiają się posty informujące, że wpuszczają z
rowerami do niektórych sklepów/punktów gastronomicznych/usługowych itp.
a do innych nie. Przewija się pojęcie "miejsca przyjaznego rowerom".

Chciałbym zrozumieć o co w tym chodzi. To znaczy jak chcesz wprowadzić
rower to chcesz spacerować sobie z nim w tych alejkach handlowych? Czy
też może chcesz zwyczajnie przypiąć rower w środku? Jeśli tak, to czy
nie wystarczają Ci, jeśli są, odpowiednie stojaki przed sklepem? I
dlaczego, jeśli właściciel punktu usługowego wyprasza Cię z rowerem to
jesteś wzburzony i piętnujesz miejsce? Czy chcesz przekazać innym, iż
nie szanujesz jego prawa do decydowania o własnym sposobie zarządzania?
A może uważasz, że zwyczajnie nie ma on takiego prawa i musi Ci pozwolić
wprowadzić dwa kółka?

Serio, chcę zrozumieć. Adresuję pytania do tych, którzy nie mają
wątpliwości w takich sytuacjach i wchodzą. Bo ja wątpliwości mam.

stasiek
jak mnie nie chcą wpuścić do sklepu lub banku z rowerem to nie wchodzę
i się nie awanturuję ,tylko szukam innego lub przyjeżdżam bez roweru.
O przypięciu roweru na zewnątrz nawet nie myślę ze względu na jego
wartość

Data: 2009-12-05 11:04:12
Autor: Solar
tadek pisze:

[...]

Dokładnie.
Nigdy rowerem nie jeżdżę do centrów handlowych - przesiadam się w samochód. A jeśli chodzi o małe sklepy, to wpuszczenie z rowerem w 20% zależy od warunków sklepowych, a w 80% od człowieka. Zdarzało się mi, że nie wpuszczano mnie do miejsc, gdzie miejsca mnóstwo, ludzi mało i rower by nie przeszkadzał zupełnie, z drugiej strony nierzadko wbijam się z rowerem do klitek i sprzedawcy chętnie (znaczy z uśmiechem, a nie strachem) pomagają przy wejściu/wyjściu.
Dodatkowo trzymam rower w mieszkaniu i drugiego, miejskiego, nie zmieszczę.

"Ani Marks, ani Engels czy Lenin nie odciągną ludzi od kościoła - sam proboszcz to zrobi."
                                     ks. J. Tischner

Data: 2009-12-05 11:35:32
Autor: Titus Atomicus
In article <hfdb6k$78p$1@news.onet.pl>, Solar <solar91@opBEZTEGO.pl> wrote:

[...]

Zgadza sie. Ostatnio intesywnie uzywam w miescie mojego trekkinga i z reguly nie ma problemow. Poza jakimis biurowcami i galeriami handlowymi.
'Ochranianymi' przez duze agencje ochroniarskie.

TA

dlaczego chcesz wchodzić z rowerem do sklepu?