dlaczego chcesz wchodzić z rowerem do sklepu?

Data: 2009-12-05 10:09:10
Autor: johnkelly
dlaczego chcesz wchodzić z rowerem do sklepu?
stasio pisze:
Chcę to zrozumieć.

Od czasu do czasu pojawiaj± się posty informuj±ce, że wpuszczaj± z rowerami do niektórych sklepów/punktów gastronomicznych/usługowych itp. a do innych nie. Przewija się pojęcie "miejsca przyjaznego rowerom".

Chciałbym zrozumieć o co w tym chodzi. To znaczy jak chcesz wprowadzić rower to chcesz spacerować sobie z nim w tych alejkach handlowych? Czy też może chcesz zwyczajnie przypi±ć rower w ¶rodku? Je¶li tak, to czy nie wystarczaj± Ci, je¶li s±, odpowiednie stojaki przed sklepem? I dlaczego, je¶li wła¶ciciel punktu usługowego wyprasza Cię z rowerem to jeste¶ wzburzony i piętnujesz miejsce? Czy chcesz przekazać innym, iż nie szanujesz jego prawa do decydowania o własnym sposobie zarz±dzania? A może uważasz, że zwyczajnie nie ma on takiego prawa i musi Ci pozwolić wprowadzić dwa kółka?

Serio, chcę zrozumieć. Adresuję pytania do tych, którzy nie maj± w±tpliwo¶ci w takich sytuacjach i wchodz±. Bo ja w±tpliwo¶ci mam.

Nie¶miało przypomnę, że jeszcze do niedawna patologiczn± norm± było nie wpuszczanie do sklepów ludzi z plecakami. Nie turystycznymi, takimi zwykłymi. W kwestii wprowadzania roweru nie czuje potrzeby się tłumaczyć. Skoro galeria handlowa jest w stanie zapewnić w miarę bezpieczny, wielopiętrowy parking dla zmotoryzowanych klientów to nie widzę powodu by nie mogli zapewnić parkingu dla klientów zroweryzowanych. Jest to tylko kwestia dobrej woli.

stasiek

Pozdrawiam
Maciej Różalski

--
gg:1716136 ... johnkelly(at)wp.pl ... kontakt(at)maciejrozalski.eu
................... blog: www.maciejrozalski.eu ...................

Data: 2009-12-05 10:29:59
Autor: BoDro
johnkelly pisze:

[...]

Widać my¶l±, że cyklista to marny klient... Taki to nie zrobi zakupów na cały bagażnik samochodowy :-) Może to podobna filozofia my¶lenia, jak likwidacja koszyków w wielu marketach - niekoniecznie tych hiper. Bior±c wózek Kowalski czuje się "moralnie" zobowi±zany, by przynajmniej zakryć wieeelkie dno wózka. W przypadku koszyka wystarczy kilka drobiazgów :-) Inna sprawa, ze ów drobiazg może kosztować wielokrotno¶ć ceny dziesięciu zgrzewek papieru toaletowego...:-)

--
Bogdan
53.659956 N, 17.347842 E

Data: 2009-12-05 09:48:41
Autor: Krzysiek
Dnia Sat, 05 Dec 2009 10:29:59 +0100, BoDro napisał(a):

[...]

Na szczęscie nie wszędzie tak jest
Do niektórych zaczyna docierac, że klient na rowerze to czesto lepszy klient od tego w puszce.
W Gdańsku co najmniej dwie galeria handlowe maj± bezpłatne, strzeżone parkingi dla rowerów - (Manhattan we Wrzeszczu i Alfa Centrum na Przymorzu) - niestety oba sezonowe. A taka Galeria Bałtycka ma wręcz wzorcowe stojaki na rowery. Zreszt± trudno, żeby nie miała, skoro jest przy głownym rowerowym ci±gu komunikacyjnym Gdańska. Nawet by mi do głowy nie przyszło próbować się tam do ¶rodka pakowac z rowerem.

Problemem jest brak w wielu miejscach porz±dnych stojaków (i o to trzeba walczyć!!) oraz to, że ludzie jeżdz± po mie¶cie na jakich¶ wypasionych, wychuchanych sportowych rowerach zamiast na mieszczuchach.

Strach pomyslec, co by było, gdyby w takim Amsterdamie klienci pakowali się z rowerami do sklepów - a przecież w tym mie¶cie  kradn± rowery na potęgę.

--
Krzysiek

Data: 2009-12-05 11:05:37
Autor: Titus Atomicus
dlaczego chcesz wchodzić z rowerem do sklepu?
In article <hfda9p$vjn$1@news.onet.pl>,
 Krzysiek <ROT13xnerag@cbpmgn.barg.cy.invalid> wrote:

Strach pomyslec, co by było, gdyby w takim Amsterdamie klienci pakowali się z rowerami do sklepów - a przecież w tym mie¶cie  kradn± rowery na potęgę.

Ale tam jezdza na potege.
Wiec statystyczne prawdopodobenstwo utraty roweru jest pewnie nizsze niz w Bolandzie.

TA

Data: 2009-12-05 10:31:46
Autor: zly
Dnia Sat, 05 Dec 2009 10:09:10 +0100, johnkelly napisał(a):

[...]

Dodatkowo je¶li po galerii można chodzić z wózkami, zarówno dziecięcymi jak
i wielkimi metalowymi z marketu - to czemu nie z rowerem?

--
marcin

Data: 2009-12-05 18:14:23
Autor: Tomek Banach
dlaczego chcesz wchodzić z rowerem do skl epu?
zly wrote:
Dodatkowo jeśli po galerii można chodzić z wózkami, zarówno dziecięcymi jak
i wielkimi metalowymi z marketu - to czemu nie z rowerem?

chocby dlatego ze wozki nie sa zablocone / smarowane i nie opierasz ich o sciany

Data: 2009-12-05 18:46:49
Autor: zly
Dnia Sat, 05 Dec 2009 18:14:23 +0100, Tomek Banach napisał(a):

chocby dlatego ze wozki nie sa zablocone / smarowane i nie opierasz ich o sciany

Zupełnie jak mój rower. --
marcin

Data: 2009-12-05 18:47:42
Autor: zly
dlaczego chcesz wchodzić z rowerem do skl epu?
Dnia Sat, 5 Dec 2009 18:46:49 +0100, zly napisał(a):

Zupełnie jak mój rower.

A w zimę nie wpuszczaj± ludzi w zabłoconych butach?
--
marcin

Data: 2009-12-07 10:57:44
Autor: Tomek Banach
zly wrote:
Dnia Sat, 5 Dec 2009 18:46:49 +0100, zly napisał(a):

Zupełnie jak mój rower.

A w zimę nie wpuszczają ludzi w zabłoconych butach?

buty wytrzesz dwoma pociagnieciami stopy a rower opony jeszcze ale blotniki rame ?

a wracajac do wczesniejszego posta jak ty chcesz robic zakupy bez opierania roweru ciagle w rece - wlazic miedzy polki marketu albo przeciskac sie w ciasnych butikach ? Tak wiem 20% rowerzystow ma nozke - a co z reszta.

Tomek

Data: 2009-12-07 11:45:23
Autor: johnkelly
Tomek Banach pisze:
zly wrote:
[...]

Dlaczego chcesz bym wchodził ze swoim rowerem do kiosku z gazetami? Ja chce pojechać rowerem do galerii handlowej, obejrzeć film, zjeść coś, zrobić jakieś zakupy, i po tych 4-5h wrócić do roweru by pojechać nim do domu. I chce go zastać tak samo jak chcę zastać samochód. A nie najpierw wykłócać się z ochroniarzem, potem z jego szefem, nic nie załatwić i na koniec zastać pocięty wrak a nie rower bo ochroniarz poczuł sie dotknięty.

Tomek

Pozdrawiam
Maciej Różalski

Data: 2009-12-07 13:31:41
Autor: Tomek Banach
johnkelly wrote:
Dlaczego chcesz bym wchodził ze swoim rowerem do kiosku z gazetami?

nie ja a marcin zly chce lazic po markecie z czystym rowerem w reku. Mi to wydaje sie niewykonalne.

[...]

Tutaj wchodzisz w watek Marcina "spierdalaj" Hyly :)

Tomek

Data: 2009-12-07 13:52:14
Autor: johnkelly
Tomek Banach pisze:
johnkelly wrote:
Dlaczego chcesz bym wchodził ze swoim rowerem do kiosku z gazetami?

nie ja a marcin zly chce lazic po markecie z czystym rowerem w reku. Mi to wydaje sie niewykonalne.

Niby czemu? Mam wrażenie (nie poparte żadnymi badaniami statystycznymi :P), że rowerzysta prowadzący rower jest bezpieczniejszy dla innych niż persona prowadząca wyładowany zakupami wózek. Czystość - czy rozmawiamy o rowerzystach którzy bezpośrednio z rajdu terenowego po Kampinosie chcą wjechać do takiej galerii, czy o bardziej statystycznym rowerzyście? Poza tym jak galeria chce mieć czysto to niech zlikwiduje te cholerne błoto przed wejściem :P ponieważ mój rower jakoś błota nie trzyma i po przejechaniu kilkuset metrów po trwałej nawierzchni błota na oponach już nie mam. Co najwyżej na ramie. Mokry - owszem, ale nie popadajmy w paranoję.

[...]

Wchodzę i się z nim generalnie zgadzam. Nie widzę powodu przyjmowania do wiadomości tego rodzaju zakazów i braku bezpiecznego miejsca do przypięciu roweru. Tak jak nie czułem potrzeby odwiedzać sklepy po których nie mogłem chodzić z plecakiem.

Tomek

Pozdrawiam
Maciej Różalski

Data: 2009-12-07 18:34:18
Autor: Tomek Banach
johnkelly wrote:
Tomek Banach pisze:
johnkelly wrote:
Dlaczego chcesz bym wchodził ze swoim rowerem do kiosku z gazetami?

nie ja a marcin zly chce lazic po markecie z czystym rowerem w reku. Mi to wydaje sie niewykonalne.

Niby czemu?

Post wyzej zlemu udowadniam ze do pelnego korzystania z marketu ten rower bedzie musial z reki wypuscic / oprzec o cos. Oprzyj teraz taki czysty rower z deszczowej aury.

[...]

Jezeli ktos jest wlascicielem danego miejsca to chyba moze robic z nim co chce nie sadzisz ?

Tomek

Data: 2009-12-07 20:34:48
Autor: johnkelly
Tomek Banach pisze:

Niby czemu?

Post wyzej zlemu udowadniam ze do pelnego korzystania z marketu ten rower bedzie musial z reki wypuscic / oprzec o cos. Oprzyj teraz taki czysty rower z deszczowej aury.

Nic nie udowadniasz.

[...]

Bym napisał co może nawet w nim zrobić, ale czytają to nieletni. To on ma interes bym do niego przyszedł i zostawił u niego kasę. Jeśli jemu nie odpowiada klient z rowerem to, pisząc kolokwialnie, niech sie buja. Tym bardziej, że to nie jest sprawa z właścicielem a tylko i wyłącznie niekompetentną ochroną i/lub kierownikiem administracyjnym, który postanowił, że pokaże jaki jest Ważny i dlatego wyda Zarządzenie.

Tomek

Pozdrawiam
Maciej Różalski

Data: 2009-12-07 22:26:55
Autor: Tomek Banach
dlaczego chcesz wchodzić z rowerem do skl epu?
johnkelly wrote:

Nic nie udowadniasz.

oczywiscie ze tak

[...]

No to im nie odpowiada masz z tym jakis problem ?

Tym bardziej, że to nie jest sprawa z właścicielem a tylko i wyłącznie niekompetentną ochroną i/lub kierownikiem administracyjnym, który postanowił, że pokaże jaki jest Ważny i dlatego wyda Zarządzenie.

To gadaj z wlascicielem.

Data: 2009-12-07 22:34:53
Autor: johnkelly
dlaczego chcesz wchodzić z rowerem do skl epu?
Tomek Banach pisze:

Nic nie udowadniasz.

oczywiscie ze tak

Wybacz, ale z tego, że coś na ten temat napisałeś w żaden sposób nie wynika dowód.

[...]

Nie mam. Bo jest dostatecznie wielu, którym odpowiada. Do tego racz zwrócić uwagę, że problem ma najczęściej TYLKO ochrona i jej nadzór. Jak takowej nie ma to właściciel pretensji nie rości. Wyobrażasz sobie?

[...]

Nie mogÄ™. Ochrona mnie nie wpuszcza :P.

Pozdrawiam
Maciej Różalski

Data: 2009-12-07 23:02:28
Autor: Tomek Banach
johnkelly wrote:
Tomek Banach pisze:

Nic nie udowadniasz.

oczywiscie ze tak

Wybacz, ale z tego, że coś na ten temat napisałeś w żaden sposób nie wynika dowód.

To w ktorym punkcie sie myle ?

[...]

O doskonale ale jakie to ma znaczenie dla Ciebie stojacego przed drzwiami w ktorym miejscu lancucha decyzyjnego zapadla decyzja ?

To gadaj z wlascicielem.

Nie mogÄ™. Ochrona mnie nie wpuszcza :P.

zadzwon / napisz / odspawaj rower od ciala

Tomek

Data: 2009-12-08 11:52:21
Autor: johnkelly
Tomek Banach pisze:
johnkelly wrote:
Tomek Banach pisze:

Nic nie udowadniasz.

oczywiscie ze tak

Wybacz, ale z tego, że coś na ten temat napisałeś w żaden sposób nie wynika dowód.

To w ktorym punkcie sie myle ?

W każdym jest to tylko twoje chciejstwo poparte świętym przeświadczeniem.

[...]

Znaczenie ma to takie, że często obostrzenia związane z rowerami/plecakami są wynikiem samoistnych zarządzeń ochrony i sprzątaczek dbających by nie mieć za dużo roboty, ewentualnie efekt wykwitu intelektualnego kierownika administracyjnego, który postanowił pokazać jaki jest ważny.

To gadaj z wlascicielem.

Nie mogÄ™. Ochrona mnie nie wpuszcza :P.

zadzwon / napisz / odspawaj rower od ciala

Jeszcze jakieś złote myśli? Ja chce ten rower przypiąć tylko nie mogę bo mnie jakiś ciul przegania, a jak nie mam gdzie przypiąć to chce z nim wejść. Dotarło wreszcie?

Tomek

--
Maciej "johnkelly" Różalski ..... gg:1716136 ..... johnkelly(at)wp.pl
blog: www.maciejrozalski.eu .........................................

Data: 2009-12-07 21:35:11
Autor: zly
Dnia Mon, 07 Dec 2009 18:34:18 +0100, Tomek Banach napisał(a):

Jezeli ktos jest wlascicielem danego miejsca to chyba moze robic z nim co chce nie sadzisz ?

Niestety je¶li to jest sklep to nie s±dzę

--
marcin

Data: 2009-12-07 21:45:02
Autor: Mikołaj \"Miki\" Menke
Dnia 07.12.2009 18:34 użytkownik Tomek Banach napisał :
Jezeli ktos jest wlascicielem danego miejsca to chyba moze robic z nim co chce nie sadzisz ?

Mylisz się. A już w szczególno¶ci gdy jest to miejsce publiczne.

Gadu-gadu: 2128279 Mobile: +48607345846

Data: 2009-12-07 22:25:27
Autor: Tomek Banach
Mikołaj "Miki" Menke wrote:
Dnia 07.12.2009 18:34 użytkownik Tomek Banach napisał :
Jezeli ktos jest wlascicielem danego miejsca to chyba moze robic z nim co chce nie sadzisz ?

Mylisz się. A już w szczególności gdy jest to miejsce publiczne.

piszesz konkretnie o rowerach czy tak ogolnie o prawach i obowiazkach ?

Data: 2009-12-07 16:26:33
Autor: zly
Dnia Mon, 07 Dec 2009 10:57:44 +0100, Tomek Banach napisał(a):

buty wytrzesz dwoma pociagnieciami stopy a rower opony jeszcze ale blotniki rame ?

I niby wszyscy to robi±? A mój rower zazwyczaj nie jest ubłocony, wolę asfalt od lasu

a wracajac do wczesniejszego posta jak ty chcesz robic zakupy bez opierania roweru ciagle w rece - wlazic miedzy polki marketu

reszta może stan±ć przed półk± i oprzeć rower o siebie. Nie moja wina, że
nie umiesz :/

--
marcin

Data: 2009-12-07 18:17:19
Autor: Tomek Banach
zly wrote:
Dnia Mon, 07 Dec 2009 10:57:44 +0100, Tomek Banach napisał(a):

buty wytrzesz dwoma pociagnieciami stopy a rower opony jeszcze ale blotniki rame ?

I niby wszyscy to robią? A mój rower zazwyczaj nie jest ubłocony, wolę asfalt od lasu

a jezdziles po tym asfalcie na poczatku deszczu albo zima ? Bo na moim rowerze po po takich wycieczkach po warszawskich asfaltach jest duzo syfu i nie jest to czysta woda.

a wracajac do wczesniejszego posta jak ty chcesz robic zakupy bez opierania roweru ciagle w rece - wlazic miedzy polki marketu

reszta może stanąć przed półką i oprzeć rower o siebie. Nie moja wina, że
nie umiesz :/

W przebieralni tez  ?
Pominales czesc o tym jak bedziesz sie przeciskal w mniejszych butikach. Ba Maciek pisal jeszcze o rozrywce - w centrach handlowych masz bary kina kregielnie i co tam jeszcze - wszedzie karnie z rowerem w raczce ? :)

Tomek

Data: 2009-12-07 21:34:25
Autor: zly
Dnia Mon, 07 Dec 2009 18:17:19 +0100, Tomek Banach napisał(a):

a jezdziles po tym asfalcie na poczatku deszczu albo zima ? Bo na moim rowerze po po takich wycieczkach po warszawskich asfaltach jest duzo syfu i nie jest to czysta woda.

Zupełnie jak na butach których ludzie nie wycieraj±. Powiedz. Ilu jest
takich rowerzystów, którzy jeżdż± po deszczu/¶niegu i potem chc± wchodzić
do galerii? Problem istnieje raczej w lato, i w ładn± pogodę. WYmy¶lasz na
siłe jakie¶ niestworzone historie. Równie dobrz można by zabronić
wpuszczania po piwku, bo jeszcze kto¶ się wyrzyga na podłogę lub na wystawę

W przebieralni tez  ?

Do kabiny w kiblu też się nie zmie¶ci. Co chcesz tym udowodnić?

Pominales czesc o tym jak bedziesz sie przeciskal w mniejszych butikach.

Będę wybierał te najcia¶niejsze. mam OK, więc wprawę w smiganiu w ciasnych
korkach...

Ba Maciek pisal jeszcze o rozrywce - w centrach handlowych masz bary kina kregielnie i co tam jeszcze - wszedzie karnie z rowerem w raczce ? :)

Oczywi¶cie wszystko obowi±zkowo trzeba zwiedzić. Jak wejdziesz, to cię nie
wypuszcz± dopóki nie zaliczysz odpowiedniej ilo¶ci sklepów.

--
marcin

Data: 2009-12-07 22:38:07
Autor: Tomek Banach
dlaczego chcesz wchodzić z rowerem do skl epu?
streszcze Ci bo chyba zgubiles watek

pytasz dlaczego nie wpuszczaja rowerow jak wpuszczaja wozki

odpowiadam ci bo np rower brudzi i ludzie maja tendencje do opierania je o sciany

kontrujesz twierdzisz ze mozna opierac o siebie i ze twoj rower nie brudzi

a ja twierdze ze w wiekszosci zastosowan centrum handlowego jednak rower z tej reki musisz wypuscic / oddalic sie od niego i moj np i inne ktore widze na miescie zdecydowanie brudza.

teraz jasne ?

Tomek

Data: 2009-12-07 22:57:01
Autor: zly
Dnia Mon, 07 Dec 2009 22:38:07 +0100, Tomek Banach napisał(a):

pytasz dlaczego nie wpuszczaja rowerow jak wpuszczaja wozki
odpowiadam ci bo np rower brudzi i ludzie maja tendencje do opierania je o sciany

Odpowiadasz o bardzo małym procencie zjawiska. O wyj±tkach. Odpowiedziałem
ci jednym podobnym przykładem, chcesz drugi? Może nie powinni wpuszczać
nastolatek, bo nastolatki kradn±?

[...]

Tak, tylko że do obrony swojej teorii dorabiasz bardzo ekstremalne
sytuacje. Mi się one na przykład nie zdarzyły. Poza tym, co jest nie tak z
opieraniem roweru o ¶cianę (mój nie zostawia ¶ladów i chyba nie znam
takiego co by nie można było postawić tak by nie zostawiał). Inna rzecz, że
np dużo lepiej się czuje przypinaj±c rower do drutów przy parkingu na
wózki, gdzie ci±gle kręci się ochrona niż zostawiaj±c go na zewn±trz.

I jak to jest, że w takim np decathlonie dyrekcja nie widzi takich
problemów jak ty? Co więcej, raz chciałem zostawić rower w przedsionku, a
ochroniarz sam powiedział, żeby wej¶ć z nim do ¶rodka. A ciuchy w
decathlonie s± zdecydowanie droższe od tych z kerfura.

--
marcin

Data: 2009-12-05 18:59:07
Autor: Mikołaj \"Miki\" Menke
Dnia 05.12.2009 18:14 użytkownik Tomek Banach napisał :
zly wrote:
[...]

To niech zabroni± wchodzić z brudnymi i opierać o ¶ciany.

Gadu-gadu: 2128279 Mobile: +48607345846

Data: 2009-12-05 19:14:51
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
[...]

A każdy pijak to złodziej!
:>

zyga
--
-- force -- nodeps -- all

Data: 2009-12-07 01:32:06
Autor: Tomek Banach
Mikołaj "Miki" Menke wrote:
Dnia 05.12.2009 18:14 użytkownik Tomek Banach napisał :
zly wrote:
Dodatkowo jeśli po galerii można chodzić z wózkami, zarówno dziecięcymi jak i wielkimi metalowymi z marketu - to czemu nie z
rowerem?

chocby dlatego ze wozki nie sa zablocone / smarowane i nie opierasz
ich o sciany

To niech zabronią wchodzić z brudnymi i opierać o ściany.

widac wola zabronic wszystkim - ich prawo.

Tomek

Data: 2009-12-09 00:28:37
Autor: szaman
dlaczego chcesz wchodzić z rowerem do skl epu?
Tomek Banach wytworzył w szalonym umyśle, a następnie przelał w postać elektroniczną to, co następuje::

widac wola zabronic wszystkim - ich prawo.

Ale nie można przyjmować postawy: SKORO TAK JEST => TAK MUSI BYC.
Gdyby wszyscy tak myśleli nadal byśmy mieli monarchię i feudalizm (chociaż to drugie zaryzykowałbym stwierdzenie, że wciąż mamy:/)

sz

Data: 2009-12-05 10:42:06
Autor: Titus Atomicus
dlaczego chcesz wchodzić z rowerem do sklepu?
In article <hfd7vn$geh$1@inews.gazeta.pl>,
 johnkelly <stara@maciejrozalski.eu> wrote:

[...]

Owszem, czasem galeria zapewnia.
Ale ten parking dla rowerow usytuowany bedzie gdzie w jakims zakamarku.
Zeby bron Boze na widoku te rowery nie staly...
TA

Data: 2009-12-05 11:22:46
Autor: johnkelly
[...]

Bo galeria nie wie¶, żeby do niej na rowerze przyjeżdżać?

Pozdrawiam
Maciej Różalski

Data: 2009-12-05 11:58:04
Autor: BoDro
johnkelly pisze:

Bo galeria nie wie¶, żeby do niej na rowerze przyjeżdżać?

ale można przynajmniej z niej wyjechać rowerem... ¶wieżo zakupionym w sklepie sportowym znajduj±cym się na jej terenie :-)

--
Bogdan
53.659956 N, 17.347842 E

Data: 2009-12-05 12:21:30
Autor: zly
Dnia Sat, 05 Dec 2009 11:22:46 +0100, johnkelly napisał(a):

Bo galeria nie wie¶, żeby do niej na rowerze przyjeżdżać?

Bior±c pod uwagę przekrój ludzi j± odwiedzaj±cych polimeryzowałbym ;)

--
marcin

Data: 2009-12-05 21:45:18
Autor: Ryszard Mikke
Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world napisał(a):
> [...]

Ale ten parking dla rowerow usytuowany bedzie gdzie w jakims zakamarku.
Zeby bron Boze na widoku te rowery nie staly...

Real na Jubilerskiej ma stojak w k±cie parkingu, ale stoi tam ochroniarz.
Rower mi nie zgin±ł jak go tam parę razy (z dusz± na ramieniu) zostawiłem.
Ma duży napis GARY FISHER...

rmikke

Data: 2009-12-05 13:50:15
Autor: Mikołaj \"Miki\" Menke
Dnia 05.12.2009 10:09 użytkownik johnkelly napisał :
Skoro galeria handlowa jest w stanie zapewnić w miarę bezpieczny,
wielopiętrowy parking dla zmotoryzowanych klientów

W miarę bezpieczny? Niezły żart.

Gadu-gadu: 2128279 Mobile: +48607345846

Data: 2009-12-07 01:16:40
Autor: click
johnkelly pisze:

Nie¶miało przypomnę, że jeszcze do niedawna patologiczn± norm± było nie wpuszczanie do sklepów ludzi z plecakami. Nie turystycznymi, takimi zwykłymi.

skad ty mieszkasz i o jakich sklepach rozmawiasz?

[...]

ale...
po jaka cholere jechac rowerem do centum handlowego
(ok po jaka cholere wogole tam jechac?)

--
c l i c k ' n ' r i d e | MSPANC
Cigarettes and coffee, man, that's a combination

Data: 2009-12-07 04:31:25
Autor: Titus Atomicus
dlaczego chcesz wchodzić z rowerem do sklepu?
In article <hfhhur$edo$1@news.onet.pl>,
 click <click_n_ride@psychop.op.pl> wrote:

johnkelly pisze:

> Nie¶miało przypomnę, że jeszcze do niedawna patologiczn± norm± było nie > wpuszczanie do sklepów ludzi z plecakami. Nie turystycznymi, takimi > zwykłymi. skad ty mieszkasz i o jakich sklepach rozmawiasz?

Warszawa. Swego czasu tak bylo. Nawet w supermarketach turystycznych.
Teraz jakos odpuscili.

po jaka cholere jechac rowerem do centum handlowego
(ok po jaka cholere wogole tam jechac?)

Do banku. Do operatora komorkowego. Po zakupy.
Niekoniecznie chodzi o zakupy na caly tydzien.

Co ty, z roweru spadles?

TA

Data: 2009-12-07 09:45:38
Autor: johnkelly
click pisze:
johnkelly pisze:

Nie¶miało przypomnę, że jeszcze do niedawna patologiczn± norm± było nie wpuszczanie do sklepów ludzi z plecakami. Nie turystycznymi, takimi zwykłymi.

skad ty mieszkasz i o jakich sklepach rozmawiasz?

St±d. Takich.

[...]

Po tak± cholerę.