dlaczego chcesz wchodzić z rowerem do sklepu?

Data: 2009-12-06 15:21:46
Autor: szaman
dlaczego chcesz wchodzić z rowerem do sklepu?
stasio wytworzył w szalonym umyśle, a następnie przelał w postać
elektroniczną to, co następuje::

To znaczy jak chcesz wprowadzić rower to chcesz spacerować sobie z nim w tych alejkach handlowych?

Tak

może chcesz zwyczajnie przypiąć rower w środku? Jeśli tak, to czy nie wystarczają Ci, jeśli są, odpowiednie stojaki przed sklepem?

Nie, żyjemy w kraju w jakim żyjemy - po prostu bję się zostawić rower
gdzieś na mieście... Przed sklepem tym bardziej.

dlaczego, jeśli właściciel punktu usługowego wyprasza Cię z rowerem to jesteś wzburzony i piętnujesz miejsce?

Jako konsument mam prawo wymagać umożliwienia mi zabezpieczenia roweru. Jako, że na zewnątrz jest to niemożliwe, najczęściej jedynym możliwym sposobem jest prowadzenie rowereu ze sobą po całym sklepie.

nie szanujesz jego prawa do decydowania o własnym sposobie zarządzania?

Ja nie rządam ustawowego nakazu dla sklepikarzy. Jeżeli gdzieś mnie z rowerem nie wpuszą, tam nie przyjeżdżam więcej... ewentualnie bez roweru (gdy już alternatywy nie znajduję).

A może uważasz, że zwyczajnie nie ma on takiego prawa i musi Ci pozwolić wprowadzić dwa kółka?

Gdy nie pozwala - on na tym traci również...

Serio, chcę zrozumieć. Adresuję pytania do tych, którzy nie mają wątpliwości w takich sytuacjach i wchodzą. Bo ja wątpliwości mam.

Nie rozumiem. Adresujesz do tych, którzy zostawiają rower na zewnątrz? Czy jak?

pozdrawiam,
szaman

dlaczego chcesz wchodzić z rowerem do sklepu?