dlaczego lefebrysta abc broni pedofilii?

Data: 2010-04-06 21:58:30
Autor: Grzegorz Z.
dlaczego lefebrysta abc broni pedofilii?
Czy dlatego że chodzi o księży, a wg niego księża mają być nietykalni i
ponad prawem?

Data: 2010-04-07 07:29:00
Autor: mkarwan

Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:1s4lck48cls7i.169dh1kl3mk4x.dlg40tude.net...
Czy dlatego że chodzi o księży, a wg niego księża mają być nietykalni i
ponad prawem?

Dlaczego nie zadasz mu tego pytania w jego wątku tylko rozpoczynasz nowy wątek?

Data: 2010-04-07 13:49:33
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Wed, 7 Apr 2010 07:29:00 +0200, mkarwan napisał(a):

[...]

Już ci raz odpowiadałem na to pytanie.

Poza tym to gdzieś tak po czwartym lub piątym liście i tak skończy się na
odesłaniu mnie do psychiatry, na tym że robię z siebie durnia lub na
stwierdzeniu że nie rozumiem tego co czytam, więc oszczędzę sobie bardziej
wyczerpującej odpowiedzi na twoją figurę retoryczną.

Data: 2010-04-07 17:07:17
Autor: marek czaplicki
W dniu 2010-04-06 21:58, Grzegorz Z. pisze:
Czy dlatego że chodzi o księży, a wg niego księża mają być nietykalni i
ponad prawem?

myślę, że każdy człowiek o mentalności niewolnika dopóty czuje się źle dopóki nie znajdzie sobie panów, którym będzie się mógł podporządkować całkowicie. wspomniany przez Ciebie user chyba ich znalazł i panicznie boi się, że cokolwiek mogłoby splamić ich w nim wizerunek. będzie bronił tego wizerunku nawet wbrew faktom.

Data: 2010-04-07 17:09:03
Autor: Roman Rumian
dlaczego lefebrysta abc broni pedofilii?
Panie czaplicki,

W dniu 2010-04-07 17:07, marek czaplicki pisze:
[...]

dlaczego Pan tak głupio i prymitywnie kłamie ?

Naprawdę nie jest Pan w stanie ocenić co robi 'abc' ?

Roman Rumian

Data: 2010-04-07 17:17:10
Autor: marek czaplicki
W dniu 2010-04-07 17:09, Roman Rumian pisze:
Naprawdę nie jest Pan w stanie ocenić co robi 'abc' ?
Roman Rumian
skoro Ty masz inne zdanie, to je przedstaw.

Data: 2010-04-07 17:23:40
Autor: Roman Rumian

W dniu 2010-04-07 17:17, marek czaplicki pisze:
W dniu 2010-04-07 17:09, Roman Rumian pisze:
Naprawdę nie jest Pan w stanie ocenić co robi 'abc' ?
Roman Rumian
skoro Ty masz inne zdanie, to je przedstaw.

ja moje zdanie zarówno o Panu jak i postawie 'abc' mogę przedstawić Z UZASADNIENIEM, ale chyba to Pan powinien podać uzasadnienie swojego, w oczywisty sposób nieprawdziwego i krzywdzacego 'abc' ?

Roman Rumian

Data: 2010-04-07 17:34:54
Autor: marek czaplicki
W dniu 2010-04-07 17:23, Roman Rumian pisze:
[...]

Panie Romanie. ja przedstawiłem swoje zdanie o userze. Pan zarzucił mi kłamstwo. wg Pana, ja kłamię ponieważ mam inne zdanie o userze, niż je przedstawiam, a piszę sobie, ot tak. ciekawi mnie, dlaczego Pan tak myśli?
swoje zdanie o ludziach nabieram z doświadczeniem życiowym. w swoim życiu spotkałem człowieka, który po zmianie ustroju w 1989 diametralnie zmienił się pod względem postawy i wyznawanych zasad. przedtem, przepraszam za wyrażenie, "Trybuna Ludu", potem... . zrobił też jedną rzecz, która pozostanie w mojej pamięci i która dogłębnie przedstawiła go jako człowieka dla którego wizerunek był wszystkim.
czy wystarczy?

Data: 2010-04-07 23:09:13
Autor: Roman Rumian
dlaczego lefebrysta abc broni pedofilii?
Panie marku,

W dniu 2010-04-07 17:34, marek czaplicki pisze:
(...)
[...]

napisał Pan w odpowiedzi na fałszywy zarzut pana Z., że "księża maja być nietykalni i ponad prawem" (gdzie tak stwierdził 'abc' ?) :

> [...]
> całkowicie. wspomniany przez Ciebie user chyba ich znalazł i panicznie
> boi się, że cokolwiek mogłoby splamić ich w nim wizerunek. będzie bronił

Czy za dużo wymagam od Pana pytając o uzasadnienie stwierdzeń zawartych w pańskiej odpowiedzi, a w szczególności, że "...panicznie boi się, że cokolwiek mogłoby splamić ich w nim wizerunek. będzie bronił tego wizerunku nawet wbrew faktom." ?
Wbrew jakim faktom ? Prasowym ?
Gdzie Pan widzi paniczny strach ?
Kim są ci "panowie' o których Pan pisze ?

Konkretnie poproszę.

Pomogę Panu.

Załóżmy, ze pewien pański wróg, chcąc zdyskredytowania Pana w opinii kolegów, szefów czy środowiska wyszukuje dewiantów czy dewiacje w pańskiej rodzinie, a w nawet drobne 'wpadki' i nagłaśnia je rozdymając ich negatywna wagę do granic absurdu, a następnie przechodzi do uogólnień, że czapliccy to najgorsze, zakłamane łotry, złodzieje i zboczeńcy.

Jak Pan by sie w takie sytuacji zachował po np. roku nieustannego takiego nękania ?

Możliwe, że Pan nie kłamie, w sensie, że rzeczywiście pisze co myśli, zatem poprawiam się: pańskie myśli nie są zgodne z rzeczywistością.

Roman Rumian

Data: 2010-04-08 16:48:09
Autor: marek czaplicki
W dniu 2010-04-07 23:09, Roman Rumian pisze:
[...]
ok. przyznaję się, że nie patrzyłem na ten problem od tej strony. dziękuję za zwrócenie uwagi.

Data: 2010-04-08 17:16:28
Autor: Roman Rumian
dlaczego lefebrysta abc broni pedofilii?
Panie marku,

W dniu 2010-04-08 16:48, marek czaplicki pisze:
(...)
ok. przyznaję się, że nie patrzyłem na ten problem od tej strony.
dziękuję za zwrócenie uwagi.

jestem Panu ogromnie wdzięczny za to zdanie i pełen uznania za odwagę przyznania sie do pomyłki. To niezwykle rzadkie w sieci, jak również sposób wypowiadania się.

Będę o tym pamiętał, tacy kiedyś byli na psp adwersarze z lewej strony.

Przepraszam, za może zbyt agresywny ton mojej pierwszej wypowiedzi, ale wie Pan, za dużo sie tu leje kłamstwa i śliny ...

Ateiści nie rozumieja i przedstawiaja w karykaturalny sposób relacje wewnątrz Kościoła, a są one, w skrócie takie: dobrowolne, szanujące interpretowanie przez osoby doswiadczone i mądre Dekalogu z przykazaniem miłosci bliźniego, które są najlepsza "instrukcją obsługi" własnego życia. Nie ma lepszego drogowskazu, również do wolności rozumianej jako świadome i rozumne wykorzystanie woli do panowania nad popędami i wyboru najkorzystniejszego postepowania dla mnie i dla innych.
Ataki na kościół do których pretekstem są nieliczne przypadki zboczeń wśród duchownych, tak naprawdę mają na celu zamknięcie ust jedynemu rzecznikowi prawdy Dekalogu, zmonopolizowanie etyki, zrelatywizowanie odwiecznych zasad na czym korzystaja ludzie cyniczni , czy firmy zarabiajacy krocie na skutkach bałaganu etycznego. Koncerny farmaceutyczne swoje bogactwo i wpływy na polityke, drugie po finansistach, własnie temu zawdzięczaja (polecam artykuł Joanny Najfeld w ostatniej Polonii Christiana nt. antykoncepcji).

Pozdrowienia

Roman Rumian

Data: 2010-04-08 01:03:34
Autor: kochamspamWYTNIJTO
Przecież ABC...
Czy dlatego że chodzi o księży, a wg niego księża mają być nietykalni i
ponad prawem?

-- "Przyjemnie jest robić zakupy w niedzielę i słyszeć wściekłe

Przecież ABC:
1) nigdzie nie napisał że jest lefebrystą
(a jeśli nawet jest, to czy bycie lefebrystą to coś złego)
2) nic dotąd nie napisał w obronie pedofilii (pedofilów)

Tymczasem Grzegorz Z. zatytułował ten wątek:
"Dlaczego lefebrysta ABC broni pedofilii"
i ponadto insynuuje, że ABC uważa że księża mają być nietykalni - ponad prawem, choć niczego takiego ABC też nie napisał.

Króciutki wpis a 2 kłamstwa i 1 insynuacja.
To chyba rekord tej grupy.
Grzegorz Z. jak widać uważa że kłamstwa nie hańbią, a bycie lefebrystą to dopiero hańba.

--

dlaczego lefebrysta abc broni pedofilii?