dlaczego lista pasażerów była upubliczniona tydzień temu ?

Data: 2010-04-12 10:17:19
Autor: apr...
dlaczego lista pasażerów była upubliczniona tydzień temu ?
...prezydent miał kilka dni temu postanowienie wyjazdu do
Katynia pociągiem z wdowami i sierotami katyńskimi… – o tym
wszystkim w rozmowie z Robertem Witem Wyrostkiewiczem mówi red. Anna
Pietraszek, doradca zarządu Telewizji Polskiej w wywiadzie dla Portalu
NaszaPolska.PL.

Jak to możliwie, że miała Pani listę pasażerów kilka dni przed tragicznym
odlotem prezydenckiego Tupolewa?

Dostałam tę listę od młodych dziennikarzy, którzy prosili mnie o radę z kim
przeprowadzić ewentualnie wywiady. Ta lista pasażerów krążyła po prostu ot
tak, już od kilku dni, z maili na maile. Potem siedziałam w domu, to było w
poniedziałek, i zastanawiałam się jak to możliwe, że ja mam pełną listę
generałów, kapelanów, polityków, którzy lecą z prezydentem i że ta lista
jest
w obiegu. Wierzyć mi się nie chciało, że oni wszyscy są na tej jednej
liście.
Pomyślałam, że może będą rozdzieleni, że może to tylko lista obecności w
Katyniu. Nie mogłam tego pojąć i niestety wziąć na serio. Generał Skrzypczak
mówił niedawno w telewizji, że po wypadku Casy podkreślano wymóg
bezpieczeństwa, że kiedy leci kilku dowódców to trzeba ich rozdzielać, a
przecież z polskimi generałami leciał prezydent, nie tylko głowa państwa,
ale
zwierzchnik sił zbrojnych, osoba odpowiedzialna za całe bezpieczeństwo
kraju!
Trzeba teraz zwrócić uwagę na to jakim cudem znaleźli się w jednym samolocie
generałowie, politycy i sam prezydent? Jakim cudem ta lista krążyła od tak
po
Internecie? Jakim cudem!? Czy nasz prezydent był tak kompletnie pozbawiony
ochrony? Kto pracował nad tym, żeby on był tak nagi? Czy nikt nie myślał o
ich ochronie?… Niemożliwe. To się samo nie stało.

--

dlaczego lista pasażerów była upubliczniona tydzień temu ?