dlaczego ludzie kupują drogie rowery?

Data: 2013-04-08 05:11:08
Autor: richigie
dlaczego ludzie kupują drogie rowery?
Dlaczego? Pomijając to, że ludzie zawsze przy wyborze przedmiotu jaki kupują kierują się reklamą, opinią (to wszystko daje marka) to jeśli chodzi o rowery jest jedna decydująca rzecz (oczywiście dla ludzi którzy się na tym znają), a mianowicie gwarancja. Jeśli chodzi o mnie śmigam w fr/dh i coś niecoś wiem na temat części czy rowerów. Części rowerowe jeśli są mocno eksploatowane niszczą się - i to dość szybko, a w momencie gdy na dany przedmiot otrzymujemy gwarancje (z tego co wiem niektóre firmy, jak np kona dają dożywotnią gwarancje na rame)możemy mieć spokojną głowę, że np jeśli zniszczymy korbe nie będziemy mogli kupić następnej z powodu braku kasy etc etc.

Poza tym, jeśli dla kogoś rower jest największą pasją to przeznacza się na niego pieniądze - jak zwykle na swoje pasje i przyjemności. Jeden lubi wypić drugi lubi pojeździć.

dlaczego ludzie kupują drogie rowery?