dlaczego ludzie kupujÄ… drogie rowery?

Data: 2013-04-07 13:58:16
Autor: qrt
dlaczego ludzie kupujÄ… drogie rowery?
ToMasz <news.neostrada.pl@news.neostrada.pl> Wrote in message:
witam
Właściwie pytanie powinno brzmieć: Dlaczego ludzie kupują drogie rowery które nie są warte swojej ceny?

bo siÄ™ nie znajÄ…?  bo mysla ze cena jest wyznacznikiem jakoÅ›ci?

W wielu przypadkach sprzedawcy, producenci, oferują nam towary w mocno zawyżonych cenach. Wolny rynek, wolne ceny. Rozumiem staniki, nowości techniczne, łachy, ale rowery? Wszystko widać jak na dłoni, łatwo porównać, ale ludzie bez mózgu?

nie tak łatwo. trzeba mniec duże pojęcie w temacie by moc ocenić
 wartosc  rzeczywista roweru.

A może mają mózg tylko ja nie wiem "oco
kaman?"
Kilka ostatnich lat wyśmiewałem gianty, authory kelysy nazwa nie istotna w których producent zastosował (wtedy) taniego tourneya i nakręcany wolnobieg, przy cenie 1200-1700zł i innych przeciętnych podzespołach.
Wczoraj byłem świadkiem rozmowy w której facet chciał authora Traction 29. Podobno kosztuje 3.5 tyś. Sprzedawca oferował podobny rower z innej firmy za połowę tej ceny.

może nie ufa sprzedawcy? mnie to wcale nie dziwi. kilka razy
 opierajÄ…c sie na "wiedzy" i "doÅ›wiadczeniu" sprzedawcy kupiÅ‚em co
 innego niż ma poczatku chciaÅ‚em. i zawsze żaÅ‚owaÅ‚em.
 pamiÄ™taj ze kwestia wyboru roweru to nie tylko stosunek
 cena/jakość. rower tez musi siÄ™ podobać. bez tego ani rusz.

Data: 2013-04-07 16:43:55
Autor: 2late
On 07/04/2013 12:58, qrt wrote:

może nie ufa sprzedawcy? mnie to wcale nie dziwi. kilka razy

Tez mi to pierwsze przyszlo do glowy. Mozna by cala mase zarzutow wyliczyc co do sprzedawcow.
Kupilem rower 'Specialized' poprosilem zeby mi ustawili przerzutki lepiej bo nie chodza jak powinny (juz nie bede wnikal w szegoly teraz), sprzedawca powiedzial nie da sie, tak ma byc w tym modelu. Po roku przyjedzam do naprawy, bo przerzutka ociera i nie da sie jej lepiej ustawic. Inny sprzedawca-mechanik bierze rower, naprawia w kika minut i mowi ze nie wezmie kasy bo nie mozliwe jest zeby tej klasy sprzet w ten sposob i tak szybko sie zuzyl.
I jakie ja mam miec teraz zdanie o sprzedawcach?

Data: 2013-04-07 19:13:28
Autor: ToMasz
W dniu 07.04.2013 17:43, 2late pisze:
On 07/04/2013 12:58, qrt wrote:

[...]

po czynach poznacie ich..... omijaj ten pierwszy sklep. Chociaż wielu moich znajomych, zalecało by podziękowanie kamieniem w witrynę
ToMasz

Data: 2013-04-07 19:40:21
Autor: PeJot
dlaczego ludzie kupuj± drogie rowery?
W dniu 2013-04-07 19:13, ToMasz pisze:

po czynach poznacie ich..... omijaj ten pierwszy sklep.

I id¼ do nastêpnego, by przekonaæ siê ¿e tam jest podobnie.

--
P. Jankisz
"Dopóki nie skorzysta³em z Internetu, nie wiedzia³em, ¿e na ¶wiecie jest

Data: 2013-04-07 12:41:20
Autor: Ignac
dlaczego ludzie kupuj± drogie rowery?
W dniu niedziela, 7 kwietnia 2013 19:40:21 UTC+2 u¿ytkownik PeJot napisa³:

> po czynach poznacie ich..... omijaj ten pierwszy sklep.
 I id¼ do nastêpnego, by przekonaæ siê ¿e tam jest podobnie.

Z autopsji wiem,¿e je¶li wy³±cze w³asne do¶wiadczenie i logikê
to prawie zawsze kupujê g...o,warto te¿ pamiêtaæ o takiej oto
prawdzie objawionej ,¿e id±c po poradê w wyborze/kupnie roweru
nale¿y uwa¿aæ,bo najlepszy jest zawsze ten który ma najwy¿sz± mar¿ê!

Data: 2013-04-07 13:50:52
Autor: Ignac
dlaczego ludzie kupuj± drogie rowery?
A propos kupowania roweru,to przypomnia³a mi siê taka anegdotyczna
sytuacja,mianowicie,w sklepie stacjonarnym fajna laska-d³ugie nogi,
z towa¿yszem kupowa³a rower ja chodzi³em obok i ogl±da³em nie tylko
inne rowery.Oczywi¶cie,sprzedawca dyletant kompetny nie potrafi³ jej nawet kierownicy i side³ka ustawiæ,nie wytrzyma³em wzio³em swój rower
i lasce t³umaczê o co chodzi i doda³em niech pan sprzedawca tak rowerek
pani ustawi.No,to teraz zapraszam pani± na ma³± przeja¿dzkê,¿eby sprawdziæ
te wszystkie teorie o komforcie jazdy w praktyce.
Laseczka pojecha³a ze mn± jak w dym(zaznaczam d³ugie piêkne nogi).
Oczywi¶cie zaleci³em jej m.in.¿ywanie obu hamulców naraz(jej pierwszy
rower),a m±¿ siê okaza³o cierpliwie czeka³.
Na koniec powiedza³a,wie pan ten rower jest najwygodniejszy w "stosunku"
do dwóch poprzednich (dodatkowo uruchomi³a proces my¶lenia)i doda³a,a
dlaczego sprzedawca nie umia³ ustawiæ i tak logicznie jak pan wszystkiego
mi wyt³umaczyæ,a ja na to,bo to amator jest,który pewnie w ogóle nie je¼dzi na rowerze.
Wiem marnujê swój talent,zamiast niezorientowane laski/cyklistki rwaæ, no,ale tak by³o.

Data: 2013-04-08 09:29:22
Autor: bans
W dniu 2013-04-07 22:50, Ignac pisze:

Wiem marnujê swój talent,zamiast niezorientowane laski/cyklistki rwaæ,
no,ale tak by³o.

To by ci mo¿e wychodzi³o z jakimi¶ têpymi krzakami, te m±drzejsze zwia³yby gdyby zobaczy³y jakie walisz b³êdy ortograficzne.

--
bans

Data: 2013-04-08 08:22:23
Autor: 2late
On 07/04/2013 18:40, PeJot wrote:
W dniu 2013-04-07 19:13, ToMasz pisze:

po czynach poznacie ich..... omijaj ten pierwszy sklep.

I idź do następnego, by przekonać się że tam jest podobnie.

Akurat to wszystko dzialo sie w jednym sklepie.
Takie zycie. ;)

dlaczego ludzie kupujÄ… drogie rowery?