dlaczego ludzie organizuja sie do zla ...

Data: 2011-10-20 23:19:43
Autor: michu
dlaczego ludzie organizuja sie do zla ...
http://wiadomosci.onet.pl/kraj/kryzys-w-ruchu-palikota-oszukal-wyborcow,1,4886311,wiadomosc.html

dlaczego ludzie organizuja sie do zla a nie do dobra ? skoro jest ruch wolne konopie to dlaczego nie ma ruchu tanie paliwo, ruchu szybkie koleje, ruchu autostrady teraz, ruchu Polska bez abonamentu, ruchu 100 miejsc w sejmie (ruch na rzecz zmniejszenia skladu sejmu i ograniczenia wysokosci diet poselskich), ruchu jawni tajni wspolpracownicy (ruch na rzecz nalozenia kary na TW polegajacej na noszeniu opasek TW przez taki okres jaki donosili), ruchu emerytura moja nie twoja ... no i takie tam rozne :)

Data: 2011-10-20 23:23:59
Autor: jadrys
W dniu 2011-10-20 23:19, michu pisze:
[...]

Spr贸bowa艂e艣 kiedy tych konopi i ci nie przypad艂 do smaku tak 偶e twierdzisz 偶e jest z艂y?

--
Kapitalizm jest chorob膮 (zaraz膮) z kt贸r膮 nale偶y walczy膰..
Instaluj膮c Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..

Data: 2011-10-20 23:40:08
Autor: michu
dlaczego ludzie organizuja sie do zla ...
Spr贸bowa艂e艣 kiedy tych konopi i ci nie przypad艂 do smaku tak 偶e
twierdzisz 偶e jest z艂y?

ja nie taki postepowy jak wy - wystarczy mi, ze Konopielke ogladalem w kinie i widze ile mam przy pompie na rachunku, zeby poczuc jak mnie skupia po portfelu  ...

http://motoryzacja.interia.pl/wiadomosci/ceny/news/ropa-potaniala-o-14-a-paliwa-poszly-ostro-w-gore,1710602

Data: 2011-10-21 13:12:57
Autor: jadrys
W dniu 2011-10-20 23:40, michu pisze:
[...]

呕aden to post臋p. Konopie towarzyszy艂y cz艂owiekowi od samego pocz膮tku. To dopiero niedawno kto艣 zadecydowa艂 偶e ten jeden z dar贸w natury dla cz艂owieka, dla uprzyjemniania jego egzystencji -  jest be...

Data: 2011-10-20 23:43:44
Autor: Lorn
dlaczego ludzie organizuja sie do zla ...
W dniu 2011-10-20 23:19, michu pisze:

dlaczego ludzie organizuja sie do zla a nie do dobra ?

Zdefiniuj z艂o i dobro "politycznie" :>

Data: 2011-10-20 23:55:33
Autor: michu
W dniu 2011-10-20 23:43, Lorn pisze:
W dniu 2011-10-20 23:19, michu pisze:

dlaczego ludzie organizuja sie do zla a nie do dobra ?

Zdefiniuj z艂o i dobro "politycznie" :>

to wy definiujecie dobro politycznie - 50% +1 znaczy sie wiekszosc przeglosowala i wtedy jest dobre ... :) ja niestety jestem przedpolityczny - dla mnie dobro jest etyczne, nie demokratyczne i nie klasowe ;-)

Data: 2011-10-21 00:01:10
Autor: Lorn
W dniu 2011-10-20 23:55, michu pisze:
[...]

Jacy my? Zapominasz chyba o 45% kt贸rzy wybory mieli w d... Zak艂adaj膮c w膮tek nie wspomnia艂e艣 o etyce... Mnie nie interesuje zdrajca polityczny, tylko twoja definicja dobra i z艂a politycznego :> Wiec?

dlaczego ludzie organizuja sie do zla ...