dlaczego ludzie organizuja sie do zla ...

Data: 2011-10-20 23:43:44
Autor: Lorn
dlaczego ludzie organizuja sie do zla ...
W dniu 2011-10-20 23:19, michu pisze:

dlaczego ludzie organizuja sie do zla a nie do dobra ?

Zdefiniuj zło i dobro "politycznie" :>

Data: 2011-10-20 23:55:33
Autor: michu
W dniu 2011-10-20 23:43, Lorn pisze:
W dniu 2011-10-20 23:19, michu pisze:

dlaczego ludzie organizuja sie do zla a nie do dobra ?

Zdefiniuj zło i dobro "politycznie" :>

to wy definiujecie dobro politycznie - 50% +1 znaczy sie wiekszosc przeglosowala i wtedy jest dobre ... :) ja niestety jestem przedpolityczny - dla mnie dobro jest etyczne, nie demokratyczne i nie klasowe ;-)

Data: 2011-10-21 00:01:10
Autor: Lorn
W dniu 2011-10-20 23:55, michu pisze:
[...]

Jacy my? Zapominasz chyba o 45% którzy wybory mieli w d... Zakładając wątek nie wspomniałeś o etyce... Mnie nie interesuje zdrajca polityczny, tylko twoja definicja dobra i zła politycznego :> Wiec?

dlaczego ludzie organizuja sie do zla ...