dlaczego mam kochać polskę?

Data: 2009-04-28 17:41:33
Autor: ljarzymowski
dlaczego mam kochać polskę?
polska to dla mnie szmacisko dające ochłapy na przeżycie
mam 1300 zł renty i ledwo starsza mi na godne życie

Data: 2009-04-28 13:02:34
Autor: J-23
dlaczego mam kochać polskę?
On 28 Kwi, 19:41, "ljarzymowski" <1-www234.WYT...@gazeta.pl> wrote:
polska to dla mnie szmacisko dające ochłapy na przeżycie
mam 1300 zł renty i ledwo starsza mi na godne życie

Z jakiego tytulu otrzymujesz rente?

J-itede

Data: 2009-04-28 22:46:04
Autor: awe
dlaczego mam kochać polskę?

Użytkownik "J-23" <khanula@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:587f11d4-52ef-4759-b445-3cf36d14bedbb6g2000pre.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- -- -- -
glosowal na PO - jest chory.
awe

Data: 2009-04-28 22:17:21
Autor: J-23
dlaczego mam kochać polskę?
On 28 Kwi, 22:46, "awe" <fakej2...@poczta.onet.pl> wrote:
Użytkownik "J-23" <khan...@gazeta.pl> napisał w wiadomościnews:587f11d4-52ef-4759-b445-3cf36d14bedbb6g2000pre.googlegroups.com...
> [...]

> polska to dla mnie szmacisko dające ochłapy na przeżycie
> mam 1300 zł renty i ledwo starsza mi na godne życie

Ja tez oddalem swoj glos na PO, ale nie jestem rencista.
Przepracowalem juz 41-den lat, i jeszcze popracuje troche. W.....ja
mnie tacy cwaniaczkowie, ktorzy kombinuja jak przejsc na jakis
panstwowy "garnuszek", i narzekaja ze za malo. Z wyjatkiem osob, ktore
faktycznie nie moga z uwagi na zly stan zdrowia pracowac. Reszta do
lopaty, jak sie do szkol nie chcialo chodzic.
J-23 itede

Data: 2009-04-30 15:01:05
Autor: awe
dlaczego mam kochać polskę?

Użytkownik "J-23" <khanula@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:2b5f5a80-ee93-4b86-aa8f-257f4af4af2fy33g2000prg.googlegroups.com...
> [...]

faktycznie nie moga z uwagi na zly stan zdrowia pracowac. Reszta do
lopaty, jak sie do szkol nie chcialo chodzic.
-- -- -- -- -- -- -- -
to tym badziej przysluguje Ci renta...ale jak chcesz jeszcze pracowac to dobrze, tylko ze zycie jest krotkie a nie zawsze zdrowie pozwala na radosci zycia ktore sobie odmawiasz...
Ci po godzinach to juz odoczywaja 2 m pod ziemia
awe

Data: 2009-04-28 21:00:01
Autor: Piotr
dlaczego mam kochać polskę?
Dnia Tue, 28 Apr 2009 17:41:33 +0000 (UTC), ljarzymowski napisał(a):

polska to dla mnie szmacisko dające ochłapy na przeżycie
mam 1300 zł renty i ledwo starsza mi na godne życie

Jedź tam gdzie ci dadzą 15000 euro. Polski kochać nie musisz.
Piotr

Data: 2009-04-28 22:58:23
Autor: matusm
dlaczego mam kochać polskę?

Użytkownik "ljarzymowski" <1-www234.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gt7f4d$mp$1inews.gazeta.pl...
polska to dla mnie szmacisko dające ochłapy na przeżycie
mam 1300 zł renty i ledwo starsza mi na godne życie

Sam napisałeś ze ledwo starcza ,to jednak wystarczy na godne życie ,ledwo, ledwo ale jednak
a tylko ledwo bo ciągle,,,,,,,,,,,,,,,,
Pozdrowienia
matusm

dlaczego mam kochać polskę?