dlaczego musze zapłać VAT zamiast o trzymać zwrot?

Data: 2009-02-24 17:26:50
Autor: Maciek
dlaczego musze zapłać VAT zamiast o trzymać zwrot?
Edi pisze:
Znajomi którzy prowadzą np. sklep osiedlowy (czyli też sprzedają osobom prywatnym) dostają zwrot VATu... osoba zajmująca się podobną działalnością do mojej ( konkurencja) też otrzymuje zwrot VATu. Dlaczego więc ja musze go płacic?
Hmmm. Może warto by się zorientować jak ten VAT działa, kiedy się go
odprowadza, kiedy dostaje zwrot itd, bo tak to czarno widzę ...

Maciek

dlaczego musze zapłać VAT zamiast o trzymać zwrot?