dlaczego musze zapłać VAT zamiast otrzymać zwrot?

Data: 2009-02-24 20:12:21
Autor: Piotr [trzykoty]
dlaczego musze zapłać VAT zamiast otrzymać zwrot?

"Edi" <sddsUTNIJto@gmail.com> wrote
Sprzedaje wysyłkowo towary do krajów UE, odbiorcami są osoby prywatne. Prowadze KPIR i jestem na VAT-UE.

Może dlatego, coś mi się pamieta, że przy starym eksporcie były zwroty....

Znajomi którzy prowadzą np. sklep osiedlowy (czyli też sprzedają osobom prywatnym) dostają zwrot VATu... osoba zajmująca się podobną działalnością do mojej ( konkurencja) też otrzymuje zwrot VATu. Dlaczego

na pewno nie,  chyba, że coś kręcą

dlaczego musze zapłać VAT zamiast otrzymać zwrot?