dlaczego nadal ludzie kupuja samochody wzrokiem... a nie glowa ? :)

Data: 2009-11-20 12:46:58
Autor: jarek
dlaczego nadal ludzie kupuja samochody wzrokiem... a nie glowa ? :)
mateusx6 pisze:
Powiedzcie jak to jest... dlaczego nadal ludzie kupuja samochody wzrokiem... a nie glowa ? Czy naprawde aby sprzedac samochod, to go trzeba odpicowac? Przejechac lakier k2 tempo... dywany wyprac.. wypachnic.. nasmarowac.. Dlaczego ludzie nie patrza na stan techniczny samochodu, a tylko na to czy sie im slonce odbija w lakierze i biegaja z miernikiem jakby to mialo jakies znaczenie ?

Mocno generalizujesz. Pewnie trochę takich jest, ale generalnie coraz więcej ludzi dokładnie sprawdza samochody i kompletne szroty odpicowane na handel coraz ciężej sprzedać.
Ludziom powodzi się coraz lepiej i na rynku jest coraz więcej samochodów sprzedawanych nie z powodu dzwonu, ale dlatego że np. gwarancja się skończyła. Znam sporo ludzi którzy samochodami jeżdżą 3-4 lata albo 100tys i je sprzedają.
Są też tacy co jeżdżą do pierwszej awarii - sam kupiłem kiedyś samochód w którym urwała się poduszka pod skrzynią i biegi źle wchodziły. Właściciel myślał że to coś poważnego i sprzedał szybko samochód bez dociekania. Zrobiłem nim później jeszcze ponad 100tys bez żadnych większych problemów, a sprzedałem kiedy bak zaczął przeciekać.

dlaczego nadal ludzie kupuja samochody wzrokiem... a nie glowa ? :)