dlaczego nagłe umocnienie PLN

Data: 2009-03-17 08:54:17
Autor: Bartłomiej Miara
dlaczego nagłe umocnienie PLN

Użytkownik "ArturVF500" <atatur@_usun-to_o2.pl> napisał w wiadomości news:49be983b$0$29434$f69f905mamut2.aster.pl...
czy może ktoś mi powiedzieć jakie podstawy miało gwałtowne umocnienie złotego w zeszłym tygodniu? Praktycznie w kilka godzin przy statycznym zachowaniu giełdy nasza waluta umocniła się ponad 6-8%. Szukam jakiś przesłanek ku temu 'zjawisku' i niewiele udało mi się znaleźć.

To do Endriu i autora wątku:

http://ifotos.pl/uploaded/77961.jpg

Zgodnie z zaleceniami ministra finasów, premiera, "niezależnych" ekspertów, sprzedałem resztki waluty 19 lutego (praktycznie górka).

Nie czekałem na "zjawisko" marcowe :)

Bartłomiej Miara

Data: 2009-03-17 21:16:29
Autor: Jan Werbiński
Użytkownik "Bartłomiej Miara" <bmiara@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:gpnkv9>
http://ifotos.pl/uploaded/77961.jpg

Zgodnie z zaleceniami ministra finasów, premiera, "niezależnych" ekspertów, sprzedałem resztki waluty 19 lutego (praktycznie górka).

Cienki jesteś. Sprzedałem 80-90% waluty dokładnie na górce. Dokładnie, to o godzinie 16.30, jak usłyszałem o Tusku.
:-)

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

Data: 2009-03-17 21:28:09
Autor: Endriu
[...]

Póki co gratuluję :).

P.S. Obserwując wykresy nie sposób jednak dojść do wniosku iż kroi się nam korekta (z zasięgiem gdzieś tak 1340) ....
Pytanie tylko co po korekcie (bo np. 10.02.2009 zamiast pięknie iś do góry ni stąd ni zowo nagle rypło) .....

(oczywiście to wszystko domniemania które czas zweryfikuje) ...

Endriu

dlaczego nagłe umocnienie PLN