dlaczego nas nie lubiÄ…?

Data: 2010-07-03 02:33:39
Autor: rob@L
dlaczego nas nie lubiÄ…?
Czesc!

Niekiedy nie dziwi, ze nie lubia...
Pare dni temu jakis troglodyta z rowerem pod pacha 'wywinal' w bardzo waskim przejsicu przy przystanku na petli autobusowej (przeciez trudno domyslic sie, ze ruch pieszych duzy w takim miejscu) w taki sposob, ze uderzyl rowerem mnie i jeszcze jedna osobe. Nawet nie obejrzal sie wczesniej, zeby sprawdzic, czy moze tak sobie 'pomachac' rowerem. Po skasowaniu mnie i drugiej osoby - zero reakcji z jego strony. Nastepnie bydle - ciagle w waskim przejsciu - nie ogladajac sie na boki czy za siebie wsiada na rower robiac wielki wymach i kopiac mnie przy tym bolesnie w kolano. Z mojej strony tym razem polecialy konkretne epitety. Reakcja troglodyty: obejrzal sie, a spojrzeie mowilo 'jam tu pan i wladca, wiec czego!'. Oczywiscie zadnego przepraszam. Po walnieciu mnie przez niego rowerem, a przed kopnieciem, z trudem udalo mi sie powstrzymac, zeby tego idioty nie pchnac akurat w chwili, kiedy niewiele wysilku wymagalo rozlozenie go na chodniku razem z rowerem.
Ten ryj kojarze juz z akcji pt. proba rozjechania kogos na chodniku. I tez zadnego 'przepraszam'.
Kiedys debil skasuje dziecko i z cala pewnoscia rodzice oraz swiadkowie zdarzenia nie zapalaja po tym miloscia do rowerzystow. :(

Pozdrawiam,
robal.

dlaczego nas nie lubiÄ…?