dlaczego nie Stilo - doradzcie

Data: 2010-08-16 22:47:12
Autor: andreas
dlaczego nie Stilo - doradzcie

Użytkownik "MZ" <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i4bd23$ufd$1news.onet.pl...
oraz elektryki (szyby, lusterka). Klima może być manualna,

Ona i tak zawsze będzie manualna, bo sposób działania wszelkiego rodzaju automatycznych regulatorów temperatury (klima, żelazko, podgrzewacz do mleka dla dziecka) jest zbyt skomplikowany dla przeciętnej kobiety.

--
andreas

Data: 2010-08-17 09:47:38
Autor: Agent

Użytkownik "andreas" <andreas@onet.pl> napisał w wiadomości news:i4c84m$7jn$1news.onet.pl...

[...]

manual też bywa ciężki do ogarnięcia. Moja mi mówi ze auto słabo grzeje w zimie mimo ze ogrzewanie ma na maks. Idę zobaczyc co sie tam dzieje a tam wentylator na 0 :)

dlaczego nie Stilo - doradzcie