dlaczego nie Stilo - doradzcie

Data: 2010-08-17 07:07:03
Autor: Agent
dlaczego nie Stilo - doradzcie

Użytkownik "MZ" <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i4bd23$ufd$1news.onet.pl...
Grupo wszechwiedząca

przymierzam się do zwiększenia domowej stajni maszyn o auto dla żony, na
dojazdy do pracy.

A nie lepiej po prostu zapytac zony co jej się podoba? Ona wybierze marke i moze kolor a ty silnik i wyposażenie :)

Data: 2010-08-17 08:36:19
Autor: Jurand

Użytkownik "Agent" <wprzyjemski@onet.ue> napisał w wiadomości news:i4d5do$nlp$1news.onet.pl...

[...]

Oj, to jest stąpanie po kruchym lodzie...

Jurand.

Data: 2010-08-17 09:06:06
Autor: Agent

Użytkownik "Jurand" <jurand@interia.pl> napisał w wiadomości news:i4daip$2ip$1news.onet.pl...

[...]

Wiem. Moja ciągle mi gada o alfie romeo albo mini morisie.

Data: 2010-08-17 09:24:53
Autor: Jurand

Użytkownik "Agent" <wprzyjemski@onet.ue> napisał w wiadomości news:i4dccv$6ve$1news.onet.pl...

[...]

Moja też była Mini zachwycona. Zrobiliśmy prostą rzecz - komis, jazda próbna. Jak trochę ją wytrzęsło po wybojach (Mini jest zajebiście niewygodny na naszych drogach), to się światopogląd sam zmienił. Natomiast fajnym kobiecym autem, nie sprawiającym problemów eksploatacyjnych, jest VW Beetle. Można toto kupić już za niecałe 20 tysięcy, wszystko w zawieszeniu pasuje z Golfa IV, jest o niebo wygodniejszy i większy w środku od Mini i nawet z 90-konnym 1.9 TDI bardzo fajnie zasuwa.

Jurand.

Data: 2010-08-17 12:37:34
Autor: Agent
[...]

Dla niej liczy się tylko wygląd i kolor. I żeby był trochę oryginalny tzn. nie spotykany na każdym parkingu. No i żeby mogła wszystkich wyprzedzać na obwodnicy choć jak jechałem niedawno za nią to stwierdziłem że nie będziemy nigdy wykraczać poza 60 KM :)
P.S. Sam bym sobie nawet pojeździł jakimś małym autkiem ale w segmencie B mało jest ciekawych silników. Większość to 1.2 lub 1.4 a te mocniejsze to często jakas kosmiczna cena jest. Np nowy ford fiesta 1.6 120 KM wystepuje tylko w wersji GHIA i z 17 calowymi kołami i 5D to jest cena ok 60 tys zł.

Data: 2010-08-17 21:00:54
Autor: Jurand
Użytkownik "Agent" <wprzyjemski@onet.ue> napisał w wiadomości news:i4dopk$b38$1news.onet.pl...

[...]

Jak na razie u mnie w rankingu "najbardziej podobające się kobietom auto"
wygrał VW Beetle w kolorze jasnozielony metalik ;) Pobił nawet Mini Coopera.

Jurand.

Data: 2010-08-17 10:47:09
Autor: Kamil 'Model'
Agent pisze:

[...]

Heh... Co te kobity maja ze podobają im sie te gokarty Miniacze?? Moja Kobitka tez mi gada, że jej się podoba to autko. A ja je tłumacze, że jak zacznie nim jeździć to dentyste będzie odwiedzać co tydzień, co by jej nowe plomby w zęby wstawiał :) Ale Ona jest szalona i lubi szybko jeździć i prawie mnie wykolegowała z mojego Golfa, który ma niższe i sztywniejsze zawieszenie niż jej Corsa i jej się podoba jak nie przechyla się tak na zakrętach :)

Data: 2010-08-17 09:40:05
Autor: MZ
W dniu 2010-08-17 07:07, Agent pisze:

A nie lepiej po prostu zapytac zony co jej się podoba? Ona wybierze
marke i moze kolor a ty silnik i wyposażenie :)
Nie lepiej. Żonie się podobała Alfa 145, uległem i powiedzmy że to była
trudna miłość:) Aktualnie podoba jej się Ford Fusion (nie, nie, nie!),
Nissan "kaszka" (cenowo nie ogarniam, poza tym nie uważam że potrzebuje
czołgu do miasta) i inne takie..więc może jednak ja coś znajdę:) Żona
wybrała kolor (oczywiście czerwony) i na tym koniec decyzji.

--
MZ

Data: 2010-08-17 12:39:04
Autor: Agent

Użytkownik "MZ" <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i4decj$btn$1news.onet.pl...
[...]

Ale jakbys jej kupił cos małego ale ok. 120-150 KM to pewnie sam byś nieraz pożyczał od niej.

dlaczego nie Stilo - doradzcie