dlaczego nie działa - unibike viper

Data: 2009-08-05 20:44:39
Autor: chary
dlaczego nie działa - unibike viper
kornik wrote:
Musiałem zmienić łańcuch i żebatki w moim unibike viper.

Zakupiłem sobie
łańcuch SHIMANO CN-HG50
kaseta SHIMANO CS-HG50
Mechanizm korbowy Shimano Alivio FC-M411

Trochę trwało zanim udało mi sie kupić bacik, ale udało sie bez problemu wymienić kasetę i korbę, jednak jak doszedłem do zakładania łańcucha to trochę sie zdenerwowałem bo coś tutaj nie pasuje.

Sytuacja wygląda w ten sposób że najniższa przerzutka z przodu jest w płaszczyźnie najniższej przerzutki z tyłu. Tak jak by korba nie weszła do końca i za bardzo wystaje.

Jesli wszystko dobrze zalozylesz, to pierwszym co mi przychodzi do glowy jest to, ze masz za dlugi suport. Jego dlugosc zalzy od modelu korby, wiec jesli zmieniales sama korbe, moze tak wlasnie byc.

http://techdocs.shimano.com/media/techdocs/content/cycle/SI/SI_0094A/SI-0094A-001-POL_v1_m56577569830677434.pdf

sugeruje dla korby fc-m411 suport o dlugosci 123mm, sprawdz czy taka wlasnie masz.

pozdrawiam,
Marek Sosnowski

dlaczego nie działa - unibike viper