dlaczego nie jesteśmy bogaci ?

Data: 2010-09-28 06:59:15
Autor: apr...
dlaczego nie jesteśmy bogaci ?
http://tiny.pl/hr31w
jeżeli w 1/3 to prawda, to niektórzy POwinni co najmniej siedzieć.

Data: 2010-09-28 03:13:27
Autor: zbig
On 28 Wrz, 08:59, " apr..." <aprecja...@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote:
http://tiny.pl/hr31w
jeżeli w 1/3 to prawda, to niektórzy POwinni co najmniej siedzieć.

Jakiś kolejny Nikifor, tym razem geologiczny.
Przeczytaj sobie o tych rzekomo przebogatych rudach:
http://www.pgi.gov.pl/surowce_mineralne/zelazo.htm

Data: 2010-09-28 10:33:08
Autor: apr...
zbig <zbigniew_@gazeta.pl> napisał(a):
On 28 Wrz, 08:59, " apr..." <aprecja...@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote:
> http://tiny.pl/hr31w
> je=BFeli w 1/3 to prawda, to niekt=F3rzy POwinni co najmniej siedzie=E6.
>
> --
> Wys=B3ano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl ->http://www.gazeta.pl/use=
net/

Jaki=B6 kolejny Nikifor, tym razem geologiczny.
Przeczytaj sobie o tych rzekomo przebogatych rudach:
http://www.pgi.gov.pl/surowce_mineralne/zelazo.htm

hmm, dane z 2003 roku, nie chciałbyś bogatej Polski ?

Data: 2010-09-28 10:39:13
Autor: zbig
dlaczego nie jesteśmy bogaci ?

hmm, dane z 2003 roku, nie chciałbyś bogatej Polski ?

Pokaż dane aktualne, dane, a nie rojenia jakiegoś oszołoma z YouTube. To po
pierwsze.
Po drugie pytanie o moje życzenia w kontekście bogactwa Polski, jest tak
infantylne, że trudno powstrzmac rozbawienie.
Pewnie , że chciałbym.
Chciałbym też nie chorować, mieć znów 20 lat, nieograniczone zasoby w banku
polecieć na księżyc.

Data: 2010-09-28 10:44:51
Autor: apr...
zbig <zbigniew_@NOSPAM.gazeta.pl> napisał(a):

> [...]
Pewnie , że chciałbym.
Chciałbym też nie chorować, mieć znów 20 lat, nieograniczone zasoby w banku

a te twoje dane to są wiarygodne ?
a gdyby przyszło ci wybierać między urojeniami o bogactwie, a geniuszem peruwiańskim, to co byś wybrał ?
a w którym banku te zasoby chciałbyś mieć, po co na księżyc, Polska jest ciekawsza.

Data: 2010-09-28 10:54:59
Autor: zbig
 apr... <aprecjator@NOSPAM.gazeta.pl> napisał(a):
a te twoje dane to są wiarygodne ?

Żeby uznać, że są niewiarygodne, potrzebował bym opinii autorytetu

a gdyby przyszło ci wybierać między urojeniami o bogactwie, a geniuszem peruwiańskim, to co byś wybrał ?
wybieram zawsze twarde stąpanie po ziemi

a w którym banku te zasoby chciałbyś mieć, po co na księżyc, Polska jest ciekawsza.

Raczej wolałbym, zeby to nie był bank polski. Polska jest średnio ciekawa, dla
kogoś, kto ją zwiedził wzdłuż i wszerz. --

Data: 2010-09-28 03:30:28
Autor: zbig
dlaczego nie jesteśmy bogaci ?
On 28 Wrz, 08:59, " apr..." <aprecja...@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote:
http://tiny.pl/hr31w
jeżeli w 1/3 to prawda, to niektórzy POwinni co najmniej siedzieć.

Kolejny Nikifor sie objawił, tym razem geologiczy.
Poczytaj sobie o tych rzekomo przebogatych rudach:
http://www.pgi.gov.pl/surowce_mineralne/zelazo.htm

Data: 2010-09-28 16:52:40
Autor: u2
W dniu 2010-09-28 12:30, zbig pisze:
[...]

Oj, nieuk z ciebie i analfabeta. Poczytaj najpierw o magnetycie w Wiki :

http://pl.wikipedia.org/wiki/Magnetyt

Data: 2010-09-28 10:07:56
Autor: Dirko
Użytkownik " apr..." <aprecjator@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i7s3o3$20e$1inews.gazeta.pl...

http://tiny.pl/hr31w
jeżeli w 1/3 to prawda, to niektórzy POwinni co najmniej siedzieć.

    W żadnym wypadku nie powinni siedzieć tylko wstać i wziąć się do roboty.
    Na marginesie: wszystkie razem i każdy oddzielnie surowiec kupią Chińczycy a do Rosji mają najbliżej. Mocarstwowa Rosja zagłębiem surowcowym Chin - ale jaja.

Data: 2010-09-28 10:13:24
Autor: Miglanc

http://www.youtube.com/watch?v=1GUUWsRf69k&feature=related

--

Zahir

Data: 2010-09-28 08:46:58
Autor: apr...
Miglanc <sahibzahir@gmail.com> napisał(a):

> [...]
> http://tiny.pl/hr31w
> jeżeli w 1/3 to prawda, to niektórzy POwinni co najmniej siedzieć.

masz gust tyPOwego wyborcy,
tu mam coś lepszego, może nie dla ciebie, ale dla myślących normalnie:
http://forsal.pl/
artykuly/454214,jpmorgan_chase_sprzedaje_3_9_mln_akcji_tvn.html
http://tiny.pl/hr315

Data: 2010-09-28 13:04:49
Autor: robertcb
dlaczego nie jesteśmy bogaci ?
http://tiny.pl/hr31w
jeżeli w 1/3 to prawda, to niektórzy POwinni co najmniej siedzieć.

A kto powiedział że nie jesteśmy?
Patrząc na miasta i ulice - biedy nie widać.

Data: 2010-09-28 16:33:41
Autor: jadrys
  W dniu 2010-09-28 13:04, robertcb@mailinator.com pisze:
http://tiny.pl/hr31w
jeżeli w 1/3 to prawda, to niektórzy POwinni co najmniej siedzieć.
A kto powiedział że nie jesteśmy?
Patrząc na miasta i ulice - biedy nie widać.

Bo nie chcesz widzieć żebraków na narożnikach i poszukiwaczy żywności w śmietnikach. Na mnie największe wrażenie naszego bogactwa zrobiła chyba z kilometrowa kolejka w Warszawie niedaleko dworca centralnego po miskę darmowej zupy.

dlaczego nie jesteśmy bogaci ?