dlaczego nie lubię PLATFORMY

Data: 2010-10-24 08:07:11
Autor: Grzegorz Z.
dlaczego nie lubię PLATFORMY
Ano dlatego że jestem jedną z tych osób:

http://www.gs24.pl/apps/pbcs.dll/article?AID=/20091116/SZCZECIN/79687670

Procesowanie się z nimi w moim przypadku nie miało sensu, w sądzie
wygrywają np. inwalidzi którzy mieszkali na 3 piętrze, lub ci którzy
wykupili mieszkania "zagęszczone".

W przyszłym tygodniu płacę pierwszą ratę. Śmieszną bo śmieszną (30 zł)
od jeszcze śmiesznie niskiej sumy, której nie wymienię, ale liczy się
sama zasada.

Treść umowy notarialnej nie wspominała o tym obowiązku i szczerze
mówiąc wówczas notariusze nie wiedzieli o tym, więc nikogo nie
informowali, zaś sam przepis zobowiązujący do zwrotu bonifikaty był
fakultatywny

Niedawne oddanie za bezcen Szpitala Miejskiego pingwinom przez tego
samego prezydenta z PO lub też sprzedaż "za złotówkę" działki bratu-
księdzu powoduje we mnie tym większy niesmak, gdy czytam ich
argumentację o "gospodarności gminy" i "wzbogaceniu się".

Cóż, płacić trzeba - twarde prawo, ale prawo.

Data: 2010-10-24 18:22:49
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:77756c19-9462-4461-9d03-378edc72cab9m7g2000yqm.googlegroups.com...
Ano dlatego że jestem jedną z tych osób:

http://www.gs24.pl/apps/pbcs.dll/article?AID=/20091116/SZCZECIN/79687670

Cóż, płacić trzeba - twarde prawo, ale prawo.
=============================

Jesteś w takiej sytuacji:
"Wykupując lokal na własność z bonifikatą (nawet do 95 procent) mieszkańcy zobowiązali się, że nie sprzedadzą go w ciągu pięciu lat od podpisania umowy. Ale wiele osób zlekceważyło zastrzeżenie i sprzedało mieszkania. Zgodnie z umową, miasto w takich przypadkach mogło, ale nie musiało żądać zwrotu bonifikaty. I przez lata nie żądało."

Data: 2010-10-24 18:48:48
Autor: u2
[...]

Nie żądano od 1998 roku,. Co wtedy robili urzędasy ?

Teraz CBA ma prostą piłkę, tylko czy tym powinno się zajmować ?

Data: 2010-10-25 02:04:26
Autor: Grzegorz Z.
[...]

Niezupełnie. Nikt z kupujących nie zdawał sobie sprawy że taki przepis
istnieje. Nawet notariusze o tym nie wiedzieli. Ja przygotowujący te umowy
też o tym nie wiedziałem. "Ukaz" z Izby Notarialnej dostaliśmy dopiero w
2002 roku, by stosowną informację w treści aktu zamieszczać.

Oczywiście nieznajomość przepisu nie zwalnia z odpowiedzialności.

dlaczego nie lubię PLATFORMY