dlaczego nie mech?

Data: 2012-03-13 22:28:01
Autor: Ikselka
dlaczego nie mech?
Dnia Tue, 13 Mar 2012 22:08:16 +0100, Andrzej Lawa napisał(a):

Stąd moje pytanie - dlaczego ten mech to takie "zło"?

Bo mchu się nie kosi, a CO najchętniej robi szanujący się właściciel
posesji, zezując spod oka na bardziej wypasiony model kosiarki sąsiada?
3333-)

Co by szkodziło mieć mechniczek zamiast trawniczka ;)

Już Cie lubię :-)
--

XL

Data: 2012-03-13 22:31:23
Autor: Ikselka
dlaczego nie mech?
Dnia Tue, 13 Mar 2012 22:28:01 +0100, Ikselka napisał(a):

[...]

....bo kocham mech, podobnie jak właściciel tego ogrodu:
http://ogrodija.blogspot.com/2012/02/mchy-w-ogrodzie.html
--

XL i jaskry, babki oraz koniczyny na trawniku

dlaczego nie mech?