[DUD-PP] dlaczego nie moge zlozyc zlecenia?

Data: 2010-06-09 00:41:18
Autor: michaca
[DUD-PP] dlaczego nie moge zlozyc zlecenia?
Witam,
Dlaczego eMakler odrzucil mi wszystkie zlecenia zakupu PP Dudy?
dawalem np 40.000szt po 0,02, 30.000szt po 0,03 i 20.000 po 0,04 (to
ostatnie powinno wejsc gdyz kurs wahal sie w tym momencie pomiedzy
3-4gr)
Ktos mi moze to wytlumaczyc?
Pozdrawiam,
Michal

Data: 2010-06-09 13:14:43
Autor: stu
[DUD-PP] dlaczego nie moge zlozyc zlecenia?
Witaj,
To raczej pytanie do supportu...powinny ci wejść bezproblemowo jeżeli masz pokrycie.

Data: 2010-06-09 20:37:43
Autor: Loser
[DUD-PP] -pewnie juz mozesz
Ciao

Nieraz tak bywa, ze nie maja "przeladowanej" bazy danychz samego rana

Ja tak miewam problem z nowymi seriami futow, po ich wejsciu- czasem musze interweniowac, a niekiedy dopiero nastepnego dnia wbijaja

Ale sadzac po obrotach wiekszosc lub wszyscy juz moga

Pozdrowko

Loser