Data: 2012-06-21 01:37:25 | |
Autor: scobowski | |
dlaczego nie w203/T203 270CDI? | |
Zielony coraz mocniej przypomina, że jest już pełnoleni(a?) i czas pomyśleć o wymianie pojazdu na świeższy.
Początkowo oglądałem z wypiekami na twarzy platformę C1 (foka, mazda3, V50), ale patrząc na silniki i ceny - zniechęcałem się coraz bardziej: 1,6HDI jest genialną jednostką,ale sprawdziłby się w c-C2/fieście, a nie w takim pojeździe. Szukałem więc dalej: klasa średnie (niższa, może być) - mam już minivana, mój pojazd ma starczyć do latania "po mieście", acz robić to w miarę dynamicznie. I okazało się, że w przedziale -powiedzmy- 7-11 "średnichkrajowych" znajdziemy takie fajne rzeczy, jak: E46 z początku produkcji A4 B6 A3 8d?e? sportback W203, T203 :D - do -powiedzmy - 2004 roku Audi miałem w życiu z 8 różnych - stąd rezerwa (nie chce mi się przepłacać za golfa/passata) Paska B5 odrzucam - bo jeździ tym każdy bamber, b6 wychodzi poza zasięg cenowy Golfer kombi 130KM - praktycznie nie-do-znalezienia, a czteropędny już w ogóle.. Bumcia - genialne auto, ale stereotypowe... i pojawia się c-klasa: chyba zestarzałem się już wystarczająco, żeby pooglądać, ale opinie ma skrajne. Warto/nie warto? czegoś się bać, unikać? A może szukać czegoś innego? Nie musi być merc, ale nie może być sedan (kundel, 35-kilowy: jak kolanem dopchnę, zmieści się i pod klapą w w203 coupe) - czyli podnoszona klapa tylna, chętniej 5 drzwi niż 3 (fotelik z tyłu) i <8, a jeszcze lepiej <7s do setki... Pomożecie? ;) |
|
Data: 2012-06-21 17:06:36 | |
Autor: Lewis | |
dlaczego nie w203/T203 270CDI? | |
W dniu 2012-06-21 01:37, scobowski pisze:
A mo¿e szukaæ czego¶ innego? Nie musi byæ merc, ale nie mo¿e byæ sedan Saab 9-5, nawet wersja Aero siê trafi. -- Czê¶ci do A6 C4 sprzedam http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=399697 Pozdrawiam Lewis |
|
Data: 2012-06-21 19:10:07 | |
Autor: marcin | |
dlaczego nie w203/T203 270CDI? | |
Saab 9-5, nawet wersja Aero siê trafi. ale tylko z zaciskami od porsze i adapterem z alegro. |
|
Data: 2012-06-21 19:32:00 | |
Autor: Lewis | |
dlaczego nie w203/T203 270CDI? | |
W dniu 2012-06-21 19:10, marcin pisze:
Saab 9-5, nawet wersja Aero siê trafi. Od malucha bêd± lepsze... Czy w powy¿szym po¶cie, w którym podsun±³em pomys³ zakupu auta, które spe³nia wszystkie postawione przez autora wymagania by³o co¶ nie tak? Jak masz jakie¶ wycieczki personalne to proszê bardzo @ znasz. Naprawdê wnios³e¶ bardzo du¿o i pomog³e¶ koledze wy¿ej, w nagrodê dostaniesz w±¿ ogrodowy. -- Czê¶ci do A6 C4 sprzedam http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=399697 Pozdrawiam Lewis |
|
Data: 2012-06-21 19:32:55 | |
Autor: marcin | |
dlaczego nie w203/T203 270CDI? | |
W dniu 2012-06-21 19:32, Lewis pisze:
W dniu 2012-06-21 19:10, marcin pisze: jezeli w moim poscie widzisz wycieczki osobiste to masz cos z glowa. |
|
Data: 2012-06-21 19:33:47 | |
Autor: Lewis | |
dlaczego nie w203/T203 270CDI? | |
W dniu 2012-06-21 19:32, marcin pisze:
W dniu 2012-06-21 19:32, Lewis pisze: Znaj±c Twoje wypowiedzi z innego w±tku nie mam w±tpliwo¶ci. EOT aby nie ¶mieciæ. -- Czê¶ci do A6 C4 sprzedam http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=399697 Pozdrawiam Lewis |
|
Data: 2012-06-21 21:05:25 | |
Autor: scobowski | |
dlaczego nie w203/T203 270CDI? | |
W dniu 2012-06-21 17:06, Lewis pisze:
Saab 9-5, nawet wersja Aero siê trafi. W sumie - wszystko si, tylko - relatywnie rzadki - z za³o¿enia i "urodzenia" kosztowny |
|
Data: 2012-06-21 21:14:47 | |
Autor: Lewis | |
dlaczego nie w203/T203 270CDI? | |
W dniu 2012-06-21 21:05, scobowski pisze:
W dniu 2012-06-21 17:06, Lewis pisze: Rzadki - owszem, kosztowny - na pewno nieco kosztowniejszy ni¿ pasztet czy golf ale te¿ nie jako¶ specjalnie drogi. Wszelkie czê¶ci s± dostêpne bez najmniejszego problemu. Ich ceny te¿ s± jak najbardziej do prze³kniêcia. Najdro¿sze elementy to listwa DI - jakie¶ 1100z³ i turbo. -- Czê¶ci do A6 C4 sprzedam http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=399697 Pozdrawiam Lewis |
|
Data: 2012-06-21 21:31:03 | |
Autor: scobowski | |
dlaczego nie w203/T203 270CDI? | |
W dniu 2012-06-21 21:14, Lewis pisze:
Rzadki - owszem, kosztowny - na pewno nieco kosztowniejszy ni¿ pasztet ... no i vectra.. ;-) |
|
Data: 2012-06-21 21:37:51 | |
Autor: Lewis | |
dlaczego nie w203/T203 270CDI? | |
W dniu 2012-06-21 21:31, scobowski pisze:
W dniu 2012-06-21 21:14, Lewis pisze: Mówisz ¿e 9-5 to vectra? Vectra to 9-3 SS. -- Czê¶ci do A6 C4 sprzedam http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=399697 Pozdrawiam Lewis |
|
Data: 2012-06-21 21:34:02 | |
Autor: Przembo | |
dlaczego nie w203/T203 270CDI? | |
*scobowski* w wiadomości news:jrtn12$akm$1mx1.internetia.pl napisał(a):
Zielony coraz mocniej przypomina, że jest już pełnoleni(a?) i czas pomyśleć o wymianie pojazdu na świeższy. Skoro masz rozrzut taki, że myślałeś o kompakcie z dieslem 1.6 i jednocześnie chcesz poniżej 7s do 100kmph to może wróć do Audi i przemyśl S4 2.7 biturbo, albo S6 4.2? Bo inaczej zostaje Ci baaardzo ostro dłubane ~2.0 td lub mniej dłubane ~3.0 td... IMHO już lepiej większą benzynę brać. Pozdr PS. W203 270CDI ma około 9s do setki |
|
Data: 2012-06-22 01:33:07 | |
Autor: scobowski | |
dlaczego nie w203/T203 270CDI? | |
W dniu 2012-06-21 21:34, Przembo pisze:
Skoro masz rozrzut taki, że myślałeś o kompakcie z dieslem 1.6 i toż pisałem, że genialny motór, ale znacząco za słaby :) jednocześnie chcesz poniżej 7s do 100kmph to może wróć do Audi iTrochę już rzygam audi ;) no i w zakładanym przedziale cenowym będzie bliższe 10 lat niż 5-ciu (fakt, merol też) ostro dłubane ~2.0 td lub mniej dłubane ~3.0 td... IMHO już lepiej Zasugerowałeś się tym 1,6HDI. Nie pisałem, że musi być dizel (choć spalanie nie jest bez znaczenia) Z drugiej strony - praktycznie nie przywozi się do kraju benzyniaków, nie ma za bardzo z czego wybierać. a to źle ;> sugerowałem sie relatywnie wysokim momentem (coś ca 350Nm) |
|
Data: 2012-06-23 10:28:36 | |
Autor: Przembo | |
dlaczego nie w203/T203 270CDI? | |
*scobowski* w wiadomości news:js0b9d$7vl$1mx1.internetia.pl napisał(a):
jednocześnie chcesz poniżej 7s do 100kmph to może wróć do Audi iTrochę już rzygam audi ;) no i w zakładanym przedziale cenowym będzie bliższe 10 lat niż 5-ciu (fakt, merol też) Od 5cio letniego Focusa itp wolałbym nawet 15 letnie Audi, a odpowiednia wersja Audi będzie czasem sporo droższa ;-) ostro dłubane ~2.0 td lub mniej dłubane ~3.0 td... IMHO już lepiejZasugerowałeś się tym 1,6HDI. Nie pisałem, że musi być dizel (choć spalanie nie jest bez znaczenia) A jak się zapatrujesz na LPG, jeśli jesteś na nie to nie czytaj dalej bo spalanie w mieście moich propozycji to 14-16 l LPG... z drugiej strony kurduple turboklekoty w kompktach też pala 7-8l ON więc na jedno wychodzi. Z drugiej strony - praktycznie nie przywozi się do kraju benzyniaków, nie ma za bardzo z czego wybierać. Powyższe jest prawdą jeśli patrzysz na pojemności ~2.0. W przypadku modeli w których były większe silniki można już coś znaleźć. Z własnego doświadczenia mogę powiedzieć że silniki BMW są bardzo ekonomiczne, przyśpieszenie 525 to około 8s AFAIR, a zadbane E39 lub odpowiednik W203 czyli E46 kupisz w swoim budżecie bez problemu, a przy okazji okaże się że spala to tyle co jakieś podłe 2.0, jednak w przeciwieństwie do niego choć jedzie. Druga dość dobra opcja to Mondeo 2.0 lub któreś V6 PS. W203 270CDI ma około 9s do setkia to źle ;> sugerowałem sie relatywnie wysokim momentem (coś ca 350Nm) Ja jak kupowałem auto to też zwracałem uwagę na osiągi i jak to się skończyło? Autem które przyśpiesza od 100 do 200 niewiele dłużej niż od 0 do 100, permanentnym bananem na twarzy i spalaniem... no tu mie ma się czym chwalić/żalić. Może spraw sobie coś co ma poniżej 10s do setki, to i tak nie jest zły wynik, poza tym wydaje mi się że takie 270cdi i tak będzie się zbierać ;-) Pozdr |
|