Data: 2012-06-21 21:34:02 | |
Autor: Przembo | |
dlaczego nie w203/T203 270CDI? | |
*scobowski* w wiadomości news:jrtn12$akm$1mx1.internetia.pl napisał(a):
Zielony coraz mocniej przypomina, że jest już pełnoleni(a?) i czas pomyśleć o wymianie pojazdu na świeższy. Skoro masz rozrzut taki, że myślałeś o kompakcie z dieslem 1.6 i jednocześnie chcesz poniżej 7s do 100kmph to może wróć do Audi i przemyśl S4 2.7 biturbo, albo S6 4.2? Bo inaczej zostaje Ci baaardzo ostro dłubane ~2.0 td lub mniej dłubane ~3.0 td... IMHO już lepiej większą benzynę brać. Pozdr PS. W203 270CDI ma około 9s do setki |
|
Data: 2012-06-22 01:33:07 | |
Autor: scobowski | |
dlaczego nie w203/T203 270CDI? | |
W dniu 2012-06-21 21:34, Przembo pisze:
Skoro masz rozrzut taki, że myślałeś o kompakcie z dieslem 1.6 i toż pisałem, że genialny motór, ale znacząco za słaby :) jednocześnie chcesz poniżej 7s do 100kmph to może wróć do Audi iTrochę już rzygam audi ;) no i w zakładanym przedziale cenowym będzie bliższe 10 lat niż 5-ciu (fakt, merol też) ostro dłubane ~2.0 td lub mniej dłubane ~3.0 td... IMHO już lepiej Zasugerowałeś się tym 1,6HDI. Nie pisałem, że musi być dizel (choć spalanie nie jest bez znaczenia) Z drugiej strony - praktycznie nie przywozi się do kraju benzyniaków, nie ma za bardzo z czego wybierać. a to źle ;> sugerowałem sie relatywnie wysokim momentem (coś ca 350Nm) |
|
Data: 2012-06-23 10:28:36 | |
Autor: Przembo | |
dlaczego nie w203/T203 270CDI? | |
*scobowski* w wiadomości news:js0b9d$7vl$1mx1.internetia.pl napisał(a):
jednocześnie chcesz poniżej 7s do 100kmph to może wróć do Audi iTrochę już rzygam audi ;) no i w zakładanym przedziale cenowym będzie bliższe 10 lat niż 5-ciu (fakt, merol też) Od 5cio letniego Focusa itp wolałbym nawet 15 letnie Audi, a odpowiednia wersja Audi będzie czasem sporo droższa ;-) ostro dłubane ~2.0 td lub mniej dłubane ~3.0 td... IMHO już lepiejZasugerowałeś się tym 1,6HDI. Nie pisałem, że musi być dizel (choć spalanie nie jest bez znaczenia) A jak się zapatrujesz na LPG, jeśli jesteś na nie to nie czytaj dalej bo spalanie w mieście moich propozycji to 14-16 l LPG... z drugiej strony kurduple turboklekoty w kompktach też pala 7-8l ON więc na jedno wychodzi. Z drugiej strony - praktycznie nie przywozi się do kraju benzyniaków, nie ma za bardzo z czego wybierać. Powyższe jest prawdą jeśli patrzysz na pojemności ~2.0. W przypadku modeli w których były większe silniki można już coś znaleźć. Z własnego doświadczenia mogę powiedzieć że silniki BMW są bardzo ekonomiczne, przyśpieszenie 525 to około 8s AFAIR, a zadbane E39 lub odpowiednik W203 czyli E46 kupisz w swoim budżecie bez problemu, a przy okazji okaże się że spala to tyle co jakieś podłe 2.0, jednak w przeciwieństwie do niego choć jedzie. Druga dość dobra opcja to Mondeo 2.0 lub któreś V6 PS. W203 270CDI ma około 9s do setkia to źle ;> sugerowałem sie relatywnie wysokim momentem (coś ca 350Nm) Ja jak kupowałem auto to też zwracałem uwagę na osiągi i jak to się skończyło? Autem które przyśpiesza od 100 do 200 niewiele dłużej niż od 0 do 100, permanentnym bananem na twarzy i spalaniem... no tu mie ma się czym chwalić/żalić. Może spraw sobie coś co ma poniżej 10s do setki, to i tak nie jest zły wynik, poza tym wydaje mi się że takie 270cdi i tak będzie się zbierać ;-) Pozdr |
|