Grupy dyskusyjne   »   pl.misc.samochody   »   dlaczego nie warto jeździć szybko

dlaczego nie warto jeździć szybko

Data: 2015-10-22 19:06:08
Autor: PiteR
dlaczego nie warto jeździć szybko
finał


13-miesięczny zakaz kierowania samochodami, 1000 zł grzywny oraz 6
pkt. karnych to kara dla 76-letniego kierowcy forda escorta, który
w miniony poniedziałek jechał pod prąd drogą ekspresową między
Elblągiem a Pasłękiem.


76-latek tłumaczył policjantom, że źle skręcił i dlatego wjechał
na "ekspresówkę" pod prąd. Zdawał sobie sprawę, że jedzie
nieprawidłowo, ale postanowił, że zjedzie na najbliższym węźle.



Panie starszy każdy może się pomylić ale na Boga nie kontynuuj jazdy.
Zjedź na pobocze i zadzwoń po dzieci, znajomych albo po lawetę.


http://dziennikelblaski.pl/308477,76-letni-kierowcaukarany-za-jazde-quotekspresowkaquot-pod-prad-Wyrazil-zal.html



--
Ausfahrt. The biggest city in Germany.

Data: 2015-10-22 19:36:49
Autor: masti
dlaczego nie warto jeździć szybko
PiteR wrote:

finał


13-miesięczny zakaz kierowania samochodami, 1000 zł grzywny oraz 6
pkt. karnych to kara dla 76-letniego kierowcy forda escorta, który
w miniony poniedziałek jechał pod prąd drogą ekspresową między
Elblągiem a Pasłękiem.


76-latek tłumaczył policjantom, że źle skręcił i dlatego wjechał
na "ekspresówkę" pod prąd. Zdawał sobie sprawę, że jedzie
nieprawidłowo, ale postanowił, że zjedzie na najbliższym węźle.



Panie starszy każdy może się pomylić ale na Boga nie kontynuuj jazdy.
Zjedź na pobocze i zadzwoń po dzieci, znajomych albo po lawetę.


http://dziennikelblaski.pl/308477,76-letni-kierowcaukarany-za-jazde-quotekspresowkaquot-pod-prad-Wyrazil-zal.html

zawsze tak to działa. Niemcy, gdzie jeżdżących pod prąd na autostradach
zawsze było sporo, ustalili, że taki kierowca nigdy się nie zatrzymuje
tylko jezie. Dlaczego? nie wiadomo

--
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości? -Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett

Data: 2015-10-23 10:22:03
Autor: J.F.
dlaczego nie warto jeździć szybko
Użytkownik "masti"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:n0bdsh$nb6$1@dont-email.me...
76-latek tłumaczył policjantom, że źle skręcił i dlatego wjechał
na "ekspresówkę" pod prąd. Zdawał sobie sprawę, że jedzie
nieprawidłowo, ale postanowił, że zjedzie na najbliższym węźle.

http://dziennikelblaski.pl/308477,76-letni-kierowcaukarany-za-jazde-quotekspresowkaquot-pod-prad-Wyrazil-zal.html

zawsze tak to działa. Niemcy, gdzie jeżdżących pod prąd na autostradach
zawsze było sporo, ustalili, że taki kierowca nigdy się nie zatrzymuje
tylko jezie. Dlaczego? nie wiadomo

No wiesz - zatrzymanie to nie jest rozwiazanie problemu, tylko odsuwanie :-)
Choc w Niemczech sporo osob ma wykupiony ADAC - przy innych problemach nie wahaja sie zadzwonic po pomoc.

Po prawdzie to by sie nalezalo wycofac awaryjnym pasem na wstecznym - bo zawrocenie moze byc niemozliwe z uwagi na gestosc ruchu.
Choc w gestym ruchu to i jazda niemozliwa :-)

Ale podejrzewam, ze wiekszosc sobie nie bardzo zdaje sprawe, przynajmniej na poczatku.
A potem sa w polowie odcinka.

W Niemczech kierowcy nieco karniejsi - chetniej jezdza prawym pasem autostrady, to moze robis wrazenie, ze sie poprawnie jedzie, tylko gdzie ta autostrada.
Choc prawde mowiac to tylko niewiele mniej chetnych do lewego niz u nas.

J.

Data: 2015-10-23 14:34:59
Autor: Gof
dlaczego nie warto jeździć szybko
J.F. <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:

Ale podejrzewam, ze wiekszosc sobie nie bardzo zdaje sprawe, przynajmniej na poczatku.
A potem sa w polowie odcinka.

Ja tam nie wiem, ale gdyby mi sie to zdarzylo (nie wyobrazam sobie, ale jednak kazdemu sie moze zdarzyc), to zatrzymalbym sie jakbym sie tylko zorientowal i albo wycofal pasem awaryjnym, albo w odpowiednim momencie szybko zawrocil...

--
Suzuki GSX 1300R Hayabusa 2000 r. & Toyota Yaris I FL 1.3 2004 r.
PMS+ PJ S+ p++ M- W P++: X+++ L+ B M+ Z+++ T w+ CB+++
http://motogof.tumblr.com/

Data: 2015-10-23 15:25:15
Autor: Budzik
dlaczego nie warto jeździć szybko
Użytkownik Gof gof@somewhere.invalid ...

albo w odpowiednim momencie szybko zawrocil...

ojojoj

Data: 2015-10-25 21:56:01
Autor: Adam Wysocki
dlaczego nie warto jeździć szybko
Budzik <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:

albo w odpowiednim momencie szybko zawrocil...

ojojoj

Co ojojoj?

--
Suzuki GSX 1300R Hayabusa 2000 r. & Toyota Yaris I FL 1.3 2004 r.
PMS+ PJ S+ p++ M- W P++: X+++ L+ B M+ Z+++ T w+ CB+++
http://motogof.tumblr.com/

Data: 2015-10-26 18:00:35
Autor: Budzik
dlaczego nie warto jeździć szybko
Użytkownik Adam Wysocki gof@somewhere.invalid ...

albo w odpowiednim momencie szybko zawrocil...

ojojoj

Co ojojoj?

ojojoj przekonanie ze na autostradzie mozna cos zrobic odpowiednio szybko - poleci ktos 200 to go nawet nie zuawazysz...

Data: 2015-10-23 14:32:58
Autor: Gof
dlaczego nie warto jeździć szybko
masti <gone@to.hell> wrote:

zawsze tak to działa. Niemcy, gdzie jeżdżących pod prąd na autostradach
zawsze było sporo, ustalili, że taki kierowca nigdy się nie zatrzymuje
tylko jezie. Dlaczego? nie wiadomo

"Bo sie uda"...

Ale po tym, jak widzialem motocyklistow, zawracajacych i jadacych pod prad na wale miedzeszynskim, niewiele mnie juz zdziwi. Tylko mialem nadzieje, ze mnit nikt dalej nie shaltuje w razie zgloszenia (bo tez jechalem na moto, dla odmiany zgodnie z kierunkiem ruchu).

--
Suzuki GSX 1300R Hayabusa 2000 r. & Toyota Yaris I FL 1.3 2004 r.
PMS+ PJ S+ p++ M- W P++: X+++ L+ B M+ Z+++ T w+ CB+++
http://motogof.tumblr.com/

Data: 2015-10-22 21:35:21
Autor: sirapacz
dlaczego nie warto jeździć szybko

Panie starszy każdy może się pomylić ale na Boga nie kontynuuj jazdy.
Zjedź na pobocze i zadzwoń po dzieci, znajomych albo po lawetę.

amen.


powinien jeszcze ze swojego oc naprawiać furę kolesia, który przez niego rozbił raczej kompletnie swojego kombiaka.

Data: 2015-10-23 14:21:12
Autor: Marcin N
dlaczego nie warto jeździć szybko
W dniu 2015-10-22 o 19:06, PiteR pisze:
Panie starszy każdy może się pomylić ale na Boga nie kontynuuj jazdy.
Zjedź na pobocze i zadzwoń po dzieci, znajomych albo po lawetę.

Zatrzymać się. Wsteczny. I jazda. Przecież to tylko kawałek na wstecznym do przejechania. Niech to będzie 1-2 km (jeśli ktoś jest ofiarą losu i nie zorientował się wcześniej). 1 km na wstecznym (niech będzie 15 km/h) to są 4 minuty. W miarę bezpieczne minuty.

--
MN

Data: 2015-10-23 15:15:47
Autor: yabba
dlaczego nie warto jeździć szybko
Użytkownik "Marcin N" <marcin5.usun.wykasuj@onet.pl> napisał w wiadomości news:562a2632$0$9569$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2015-10-22 o 19:06, PiteR pisze:
Panie starszy każdy może się pomylić ale na Boga nie kontynuuj jazdy.
Zjedź na pobocze i zadzwoń po dzieci, znajomych albo po lawetę.

Zatrzymać się. Wsteczny. I jazda. Przecież to tylko kawałek na wstecznym do przejechania. Niech to będzie 1-2 km (jeśli ktoś jest ofiarą losu i nie zorientował się wcześniej). 1 km na wstecznym (niech będzie 15 km/h) to są 4 minuty. W miarę bezpieczne minuty.



Jak już piszemy poradnik "Autostrady dla opornych", to ustalmy jakim pasem trzeba cofać.
Najbezpieczniejszy będzie pas awaryjny i dodatkowo włączmy światła awaryjne.


--
Pozdrawiam,

yabba

Data: 2015-10-23 15:18:56
Autor: RoMan Mandziejewicz
dlaczego nie warto jeździć szybko
Hello Marcin,

Friday, October 23, 2015, 2:21:12 PM, you wrote:

Panie starszy każdy może się pomylić ale na Boga nie kontynuuj jazdy.
Zjedź na pobocze i zadzwoń po dzieci, znajomych albo po lawetę.
Zatrzymać się. Wsteczny. I jazda. Przecież to tylko kawałek na wstecznym
do przejechania. Niech to będzie 1-2 km (jeśli ktoś jest ofiarą losu i
nie zorientował się wcześniej). 1 km na wstecznym (niech będzie 15 km/h)
to są 4 minuty. W miarę bezpieczne minuty.

Bardzo zły pomysł. Jeden i drugi. Przecież wystarczy normalnie
pojechać we właściwym kierunku jazdy.

--
Best regards,
 RoMan
PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++
Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!)

Data: 2015-10-23 16:14:51
Autor: Marcin N
dlaczego nie warto jeździć szybko
W dniu 2015-10-23 o 15:18, RoMan Mandziejewicz pisze:
Hello Marcin,

Friday, October 23, 2015, 2:21:12 PM, you wrote:

Panie starszy każdy może się pomylić ale na Boga nie kontynuuj jazdy.
Zjedź na pobocze i zadzwoń po dzieci, znajomych albo po lawetę.
Zatrzymać się. Wsteczny. I jazda. Przecież to tylko kawałek na wstecznym
do przejechania. Niech to będzie 1-2 km (jeśli ktoś jest ofiarą losu i
nie zorientował się wcześniej). 1 km na wstecznym (niech będzie 15 km/h)
to są 4 minuty. W miarę bezpieczne minuty.

Bardzo zły pomysł. Jeden i drugi. Przecież wystarczy normalnie
pojechać we właściwym kierunku jazdy.

Jeśli jest pusto po horyzont to oczywiście nie ma co dyskutować, tylko trzeba zawrócić. Jeśli natomiast ruch jest - to cofanie na pasie awaryjnym jest 100x bezpieczniejsze niż pchanie się pod prąd przez 20 km.

--
MN

Data: 2015-10-23 16:25:08
Autor: J.F.
dlaczego nie warto jeździć szybko
Użytkownik "Marcin N"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:562a40d5$0$8372$65785112@news.neostrada.pl...
W dniu 2015-10-23 o 15:18, RoMan Mandziejewicz pisze:
Zatrzymać się. Wsteczny. I jazda. Przecież to tylko kawałek na wstecznym
do przejechania. Niech to będzie 1-2 km (jeśli ktoś jest ofiarą losu i
nie zorientował się wcześniej). 1 km na wstecznym (niech będzie 15 km/h)
to są 4 minuty. W miarę bezpieczne minuty.

Bardzo zły pomysł. Jeden i drugi. Przecież wystarczy normalnie
pojechać we właściwym kierunku jazdy.

Jeśli jest pusto po horyzont to oczywiście nie ma co dyskutować, tylko trzeba zawrócić. Jeśli natomiast ruch jest - to cofanie na pasie

a nalezy raczej przyjac, ze jest.
Ale wtedy nawet zjazd na pas awaryjny jest pewnym problemem.

awaryjnym jest 100x bezpieczniejsze niż pchanie się pod prąd przez 20 km.

Hm, w zasadzie jazda po pasie awaryjnym powinna byc bezpieczna, nawet pod prad.
Ja u w vectrze do tylu mam widocznosc zadna, to nie jestem pewien czy takie 2 km bylyby bezpieczniejsze.

Tylko ... pas awaryjny moze miejscami znikac. I co wtedy ?
To juz lepiej sie od razu wycofac.



J.

Data: 2015-10-23 19:39:19
Autor: Shrek
dlaczego nie warto jeździć szybko
On 23.10.2015 16:25, J.F. wrote:

Ja u w vectrze do tylu mam widocznosc zadna, to nie jestem pewien czy
takie 2 km bylyby bezpieczniejsze.

Tylko ... pas awaryjny moze miejscami znikac. I co wtedy ?

Zatrzymać się i zadzwonić po pomoc drogową? Na pewno sobie lepiej poradzą. W ostateczności wezmą na lawetę tył na przód;)

Shrek

Data: 2015-10-23 16:28:26
Autor: RoMan Mandziejewicz
dlaczego nie warto jeździć szybko
Hello Marcin,

Friday, October 23, 2015, 4:14:51 PM, you wrote:

Panie starszy każdy może się pomylić ale na Boga nie kontynuuj jazdy.
Zjedź na pobocze i zadzwoń po dzieci, znajomych albo po lawetę.
Zatrzymać się. Wsteczny. I jazda. Przecież to tylko kawałek na wstecznym
do przejechania. Niech to będzie 1-2 km (jeśli ktoś jest ofiarą losu i
nie zorientował się wcześniej). 1 km na wstecznym (niech będzie 15 km/h)
to są 4 minuty. W miarę bezpieczne minuty.
Bardzo zły pomysł. Jeden i drugi. Przecież wystarczy normalnie
pojechać we właściwym kierunku jazdy.
Jeśli jest pusto po horyzont to oczywiście nie ma co dyskutować, tylko
trzeba zawrócić. Jeśli natomiast ruch jest - to cofanie na pasie awaryjnym jest 100x bezpieczniejsze niż pchanie się pod prąd przez 20 km.

Nie spotkałem - poza korkami - takiej sytuacji na autostradzie, żeby
nie dało się zawrócić przy wjeździe pod prąd. Jeśli udało się na
zjeździe wjechać pod prąd, to oznacza, że ruch jest niewielki i nie ma
mowy o braku możliwości zawrócenia. Robienie czegokolwiek innego,
poczynając od stania na najszybszym pasie, poprzez jazdę pod prąd czy
na wstecznym jest bezsensownym ryzykiem. Zawrócenie w tej sytuacji
odbywa się przy pełnej widoczności nadjeżdżających pojazdów i jest
najmniej groźnym manewrem.


--
Best regards,
 RoMan
PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++
Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!)

Data: 2015-10-23 16:47:24
Autor: SW3
dlaczego nie warto jeździć szybko
W dniu 23.10.2015 o 16:28 RoMan Mandziejewicz <roman@pik-net.pl.invalid>  pisze:

Zawrócenie w tej sytuacji
odbywa się przy pełnej widoczności nadjeżdżających pojazdów i jest
najmniej groźnym manewrem.

O ile da się zawrócić "na raz", bo stawanie w poprzek autostrady nie jest  zbyt bezpiecznym manewrem.

--
SW3
-- --
Państwo to wielka fikcja, dzięki której każdy usiłuje żyć kosztem innych.  /Bastiat

Data: 2015-10-23 17:37:48
Autor: RoMan Mandziejewicz
dlaczego nie warto jeździć szybko
Hello SW3,

Friday, October 23, 2015, 4:47:24 PM, you wrote:

Zawrócenie w tej sytuacji
odbywa się przy pełnej widoczności nadjeżdżających pojazdów i jest
najmniej groźnym manewrem.
O ile da się zawrócić "na raz", bo stawanie w poprzek autostrady nie jest
zbyt bezpiecznym manewrem.

Osobówką zawrócisz na raz. Ewentualnie zahaczysz odrobinę o zielone.


--
Best regards,
 RoMan
PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++
Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!)

Data: 2015-10-23 18:19:34
Autor: SW3
dlaczego nie warto jeździć szybko
W dniu 23.10.2015 o 17:37 RoMan Mandziejewicz <roman@pik-net.pl.invalid>  pisze:

Osobówką zawrócisz na raz. Ewentualnie zahaczysz odrobinę o zielone.

Szerokość pasa ruchu to 3,5 lub 3,75, pasa awaryjnego 2,5 lub 3. Razem (2  pasy + pas awaryjny) wychodzi od 9,5 do 10,5. Czyli nie każdą osobówką. Po  za tym nie każdy będzie to w stanie z góry ocenić a jak dojedzie do  bariery i okaże się, że jednak musi cofnąć...

--
SW3
-- --
Państwo to wielka fikcja, dzięki której każdy usiłuje żyć kosztem innych.  /Bastiat

Data: 2015-10-23 20:19:34
Autor: RoMan Mandziejewicz
dlaczego nie warto jeŸdzić szybko
Hello SW3,

Friday, October 23, 2015, 6:19:34 PM, you wrote:

Osobówkš zawrócisz na raz. Ewentualnie zahaczysz odrobinę o zielone.
Szerokoœć pasa ruchu to 3,5 lub 3,75,

Na autostradzie raczej 4m

pasa awaryjnego 2,5 lub 3.

3m

Razem (2 pasy + pas awaryjny) wychodzi od 9,5 do 10,5.

11m

Czyli nie każdš osobówkš.

„zahaczysz odrobinę o zielone”

Po za tym nie każdy będzie to w stanie z góry ocenić a jak dojedzie do
bariery i okaże się, że jednak musi cofnšć...

Bezpieczniej cofnšć pól metra czy kilometry jechać pod pršd?





--
Best regards,
 RoMan
PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++
Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!)

Data: 2015-10-23 20:46:34
Autor: Shrek
dlaczego nie warto jeździć szybko
On 23.10.2015 20:19, RoMan Mandziejewicz wrote:
Hello SW3,

Friday, October 23, 2015, 6:19:34 PM, you wrote:

Osobówkš zawrócisz na raz. Ewentualnie zahaczysz odrobinę o zielone.
Szerokoœć pasa ruchu to 3,5 lub 3,75,

Na autostradzie raczej 4m

https://pl.wikipedia.org/wiki/Autostrady_i_drogi_ekspresowe_w_Polsce#Parametry_techniczne

3,75

pasa awaryjnego 2,5 lub 3.

3m

tak - 3m

Razem (2 pasy + pas awaryjny) wychodzi od 9,5 do 10,5.

11m

10,5m (mówimy o tych poważnych czyli na 140km/h). Mój samochód ma œrednicę zawracania powyżej 12m i raczej na raz nie zawróci. Jak miałbym już kombinować z zawracaniem, to najpierw bym na wstecznym ustawił się na awaryjnym skoœnie, a potem zawracał. Ale nie wiem czy w stresie bym na to wpadł, a i to wcale sukcesu nie gwarantuje. A jak już ktoœ wjechał pod pršd to statystycznie orłem to on nie będzie:)

Po za tym nie każdy będzie to w stanie z góry ocenić a jak dojedzie do
bariery i okaże się, że jednak musi cofnšć...

Bezpieczniej cofnšć pól metra czy kilometry jechać pod pršd?

Nikt nie postulował jazdy na pałę pod pršd, a raczej na wstecznym po awaryjnym. I nie kilometry, no chyba że ktoœ wczesniej "kilometry" pod pršd przejechał nim się zorientował. Jeœli tak, to œwiadczy to raczej słabo o jego rozgarnięciu i powinien raczej wybrać zjazd na awaryjny i czekanie na pomoc, bo cokolwiek zrobi, to pewnie mu to słabo wyjdzie. Więc niech lepiej zjedzie, dobrze oznaczy miejsce trójkštem i czeka na fachowców;)

Shrek

Data: 2015-10-26 16:10:53
Autor: SW3
dlaczego nie warto jeździć szybko
W dniu 23.10.2015 o 20:19 RoMan Mandziejewicz <roman@pik-net.pl.invalid>  pisze:

Bezpieczniej cofnąć pól metra czy kilometry jechać pod prąd?

Chyba nikt nie neguje, że jazda pod prąd, zwłaszcza najszybszym pasem,  jest najmniej bezpieczna. Ale zawracanie też najbezpieczniejsze nie jest.  Nie chodzi o cofanie tylko o to, że w tym czasie się znajduje w poprzek  autostrady zajmując więcej niż jeden pas. A ten czas krótki nie jest nawet  jak się sprawnie zmienia biegi i szybko kręci kierownicą.
Co do szerokości pasów to już obok jest podany link do Wikipedii. Dodam  tylko, że wątek zaczął się od ekspresówki więc bierzemy pod uwagę nie  tylko autostrady.

Przede wszystkim trzeba się możliwie szybko znaleźć na pasie awaryjnym a  potem myśleć co dalej.

--
SW3
-- --
Państwo to wielka fikcja, dzięki której każdy usiłuje żyć kosztem innych.  /Bastiat

Data: 2015-10-23 19:50:14
Autor: Shrek
dlaczego nie warto jeździć szybko
On 23.10.2015 16:28, RoMan Mandziejewicz wrote:

Zawrócenie w tej sytuacji
odbywa się przy pełnej widoczności nadjeżdżających pojazdów i jest
najmniej groźnym manewrem.

No bym polemizował. 200km/h nie jest jakimś nadspodziewanym wynikiem na autostradzie. Pewnie więcej niż połowa z nas tyle czasem jechała. to 60m/s. Powiedzmy, że miałeś widoczność na 600 metrów - dalej to już ciężko ścigacza zauwazyć. 10 sekund - szału nie ma. Tym bardziej jak zastawisz bryką dwa pasy przy zawracaniu. Ponadto dodajmy, że jak ktoś już się wbija na autostradę pod prąd, to statystycznie mistrzem kierownicy to on nie jest, więc i zawracanie w stresie nie jest tą umiejętnoscią, którą powinien wpisać w CV;)

Z drugiej strony skoro przejechał powiedzmy 2km, to było to o rząd wiekości bardziej niebezpieczne. Z trzeciej strony może już limit szczęścia wyczerpał. Z ostatniej strony "powinno się udać" to pewnie drugi najpopularniejszy zwrot za "potrzymaj mi piwo" przed zrobiciem nagrody darwina.

Ja bym zjechał na awaryjny i chyba wycofał na awaryjnych. Jak się nie da, to awaryjne, trójkąt i telefon po assistance. I to jest pewnie jedyne tak naprawdę słuszne i praworządne rozwiązanie;)

Shrek

Data: 2015-10-23 20:03:29
Autor: LEPEK
dlaczego nie warto jeździć szybko
W dniu 2015-10-23 o 19:50, Shrek pisze:
Z ostatniej strony "powinno się udać" to pewnie
drugi najpopularniejszy zwrot za "potrzymaj mi piwo" przed zrobiciem
nagrody darwina.

Jest jeszcze "prawa wolna" :>

Pozdr,
--
L E P E K    Pruszcz   Gdański
no_spam/maupa/poczta/kropka/fm
Avensis CDT220 1CDFTV sedan'01
Avensis ADT250 1ADFTV sedan'08
Majesty YP125R SE068  sqter'08
MX-5 II NB FL  B6-ZE  rdstr'03

Data: 2015-10-23 17:49:40
Autor:
dlaczego nie warto jeździć szybko

Użytkownik "Marcin N" <marcin5.usun.wykasuj@onet.pl> napisał w wiadomości news:562a2632$0$9569$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2015-10-22 o 19:06, PiteR pisze:
Panie starszy każdy może się pomylić ale na Boga nie kontynuuj jazdy.
Zjedź na pobocze i zadzwoń po dzieci, znajomych albo po lawetę.

Zatrzymać się. Wsteczny. I jazda. Przecież to tylko kawałek na wstecznym do przejechania. Niech to będzie 1-2 km (jeśli ktoś jest ofiarą losu i nie zorientował się wcześniej). 1 km na wstecznym (niech będzie 15 km/h) to są 4 minuty. W miarę bezpieczne minuty.

-- MN
Oddaj PJ (albo trollujesz)

Data: 2015-10-23 22:43:35
Autor: Marcin N
dlaczego nie warto jeździć szybko
W dniu 2015-10-23 o 17:49, x pisze:
Użytkownik "Marcin N" <marcin5.usun.wykasuj@onet.pl> napisał w wiadomości
news:562a2632$0$9569$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2015-10-22 o 19:06, PiteR pisze:
Panie starszy każdy może się pomylić ale na Boga nie kontynuuj jazdy.
Zjedź na pobocze i zadzwoń po dzieci, znajomych albo po lawetę.

Zatrzymać się. Wsteczny. I jazda. Przecież to tylko kawałek na wstecznym
do przejechania. Niech to będzie 1-2 km (jeśli ktoś jest ofiarą losu i nie
zorientował się wcześniej). 1 km na wstecznym (niech będzie 15 km/h) to są
4 minuty. W miarę bezpieczne minuty.

--
MN
Oddaj PJ (albo trollujesz)

Ech, ci młodzi gniewni.
Czego nie zrozumiałeś, że się tak rzucasz?


--
MN

Data: 2015-10-23 14:30:09
Autor: Gof
dlaczego nie warto jeździć szybko
PiteR <email@fauszywy.pl> wrote:

Panie starszy każdy może się pomylić ale na Boga nie kontynuuj jazdy.
Zjedź na pobocze i zadzwoń po dzieci, znajomych albo po lawetę.

Ale co dzieci pomoga? Zjezdza sie na pobocze, jak nic nie jedzie to szybciutko sie zawraca i tyle.

--
Suzuki GSX 1300R Hayabusa 2000 r. & Toyota Yaris I FL 1.3 2004 r.
PMS+ PJ S+ p++ M- W P++: X+++ L+ B M+ Z+++ T w+ CB+++
http://motogof.tumblr.com/

Data: 2015-10-23 17:56:36
Autor: PiteR
dlaczego nie warto jeździć szybko
na  ** p.m.s **  Gof pisze tak:

PiteR <email@fauszywy.pl> wrote:

Panie starszy każdy może się pomylić ale na Boga nie kontynuuj
jazdy. Zjedź na pobocze i zadzwoń po dzieci, znajomych albo po
lawetę.

Ale co dzieci pomoga? Zjezdza sie na pobocze, jak nic nie jedzie
to szybciutko sie zawraca i tyle.
  ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

dobrze, pokażesz nam to szybciutko w wieku 76 lat :)

Wy pro zawracacze chyba nie wiecie jakie prędkości rozwijają samochody w tej okolicy. Po co dzieci? Stary won z kabiny, młody za fajerę, trójkąt i dopiero kombinować.


--
Ausfahrt. The biggest city in Germany.

Data: 2015-10-23 13:35:06
Autor: Bolko
dlaczego nie warto jeździć szybko
jak jeszcze intermet nie był popularny czyli ok 15 lat temu
pewien człowiek założył się z kolegą że na wstecznym przejedzie
z Krynicy do Krakowa.
Już nie pamiętam ile jechał ani jakie to auto było.
Ale przejechał.
Nawet w Krakowskiej o tym pisali

Data: 2015-10-24 13:50:32
Autor: cef
dlaczego nie warto jeździć szybko
W dniu 2015-10-23 o 17:56, PiteR pisze:

dobrze, pokażesz nam to szybciutko w wieku 76 lat :)

Jest wielu zwrotniejszych niż młodzi.

Wy pro zawracacze chyba nie wiecie jakie prędkości rozwijają samochody
w tej okolicy. Po co dzieci? Stary won z kabiny, młody za fajerę,
trójkąt i dopiero kombinować.

Do czasu kiedy przyjadą dzieci, to już trzy razy zamelduje się tam
policja (przy całej jej bezwładności) i dwie pomoce drogowe.

Data: 2015-10-24 14:08:28
Autor: PiteR
dlaczego nie warto jeździć szybko
na  ** p.m.s **  cef pisze tak:

W dniu 2015-10-23 o 17:56, PiteR pisze:

dobrze, pokażesz nam to szybciutko w wieku 76 lat :)

Jest wielu zwrotniejszych niż młodzi.


Nie wątpię, np emerytowani ZOMOwcy :)


 
Wy pro zawracacze chyba nie wiecie jakie prędkości rozwijają
samochody w tej okolicy. Po co dzieci? Stary won z kabiny, młody
za fajerę, trójkąt i dopiero kombinować.

Do czasu kiedy przyjadą dzieci, to już trzy razy zamelduje się tam
policja (przy całej jej bezwładności) i dwie pomoce drogowe.

ryzyk fizyk



--
Ausfahrt. The biggest city in Germany.

dlaczego nie warto jeździć szybko

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona