Data: 2015-10-22 19:36:49 | |
Autor: masti | |
dlaczego nie warto jeździć szybko | |
PiteR wrote:
finałzawsze tak to działa. Niemcy, gdzie jeżdżących pod prąd na autostradach zawsze było sporo, ustalili, że taki kierowca nigdy się nie zatrzymuje tylko jezie. Dlaczego? nie wiadomo -- mst <at> gazeta <.> pl "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości? -Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett |
|
Data: 2015-10-23 10:22:03 | |
Autor: J.F. | |
dlaczego nie warto jeździć szybko | |
Użytkownik "masti" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:n0bdsh$nb6$1@dont-email.me...
76-latek tłumaczył policjantom, że źle skręcił i dlatego wjechał No wiesz - zatrzymanie to nie jest rozwiazanie problemu, tylko odsuwanie :-) Choc w Niemczech sporo osob ma wykupiony ADAC - przy innych problemach nie wahaja sie zadzwonic po pomoc. Po prawdzie to by sie nalezalo wycofac awaryjnym pasem na wstecznym - bo zawrocenie moze byc niemozliwe z uwagi na gestosc ruchu. Choc w gestym ruchu to i jazda niemozliwa :-) Ale podejrzewam, ze wiekszosc sobie nie bardzo zdaje sprawe, przynajmniej na poczatku. A potem sa w polowie odcinka. W Niemczech kierowcy nieco karniejsi - chetniej jezdza prawym pasem autostrady, to moze robis wrazenie, ze sie poprawnie jedzie, tylko gdzie ta autostrada. Choc prawde mowiac to tylko niewiele mniej chetnych do lewego niz u nas. J. |
|
Data: 2015-10-23 14:34:59 | |
Autor: Gof | |
dlaczego nie warto jeździć szybko | |
J.F. <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:
Ale podejrzewam, ze wiekszosc sobie nie bardzo zdaje sprawe, przynajmniej na poczatku. Ja tam nie wiem, ale gdyby mi sie to zdarzylo (nie wyobrazam sobie, ale jednak kazdemu sie moze zdarzyc), to zatrzymalbym sie jakbym sie tylko zorientowal i albo wycofal pasem awaryjnym, albo w odpowiednim momencie szybko zawrocil... -- Suzuki GSX 1300R Hayabusa 2000 r. & Toyota Yaris I FL 1.3 2004 r. PMS+ PJ S+ p++ M- W P++: X+++ L+ B M+ Z+++ T w+ CB+++ http://motogof.tumblr.com/ |
|
Data: 2015-10-23 15:25:15 | |
Autor: Budzik | |
dlaczego nie warto jeździć szybko | |
Użytkownik Gof gof@somewhere.invalid ...
albo w odpowiednim momencie szybko zawrocil...ojojoj |
|
Data: 2015-10-25 21:56:01 | |
Autor: Adam Wysocki | |
dlaczego nie warto jeździć szybko | |
Budzik <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:
albo w odpowiednim momencie szybko zawrocil...ojojoj Co ojojoj? -- Suzuki GSX 1300R Hayabusa 2000 r. & Toyota Yaris I FL 1.3 2004 r. PMS+ PJ S+ p++ M- W P++: X+++ L+ B M+ Z+++ T w+ CB+++ http://motogof.tumblr.com/ |
|
Data: 2015-10-26 18:00:35 | |
Autor: Budzik | |
dlaczego nie warto jeździć szybko | |
Użytkownik Adam Wysocki gof@somewhere.invalid ...
ojojoj przekonanie ze na autostradzie mozna cos zrobic odpowiednio szybko - poleci ktos 200 to go nawet nie zuawazysz...albo w odpowiednim momencie szybko zawrocil...ojojoj |
|
Data: 2015-10-23 14:32:58 | |
Autor: Gof | |
dlaczego nie warto jeździć szybko | |
masti <gone@to.hell> wrote:
zawsze tak to działa. Niemcy, gdzie jeżdżących pod prąd na autostradach "Bo sie uda"... Ale po tym, jak widzialem motocyklistow, zawracajacych i jadacych pod prad na wale miedzeszynskim, niewiele mnie juz zdziwi. Tylko mialem nadzieje, ze mnit nikt dalej nie shaltuje w razie zgloszenia (bo tez jechalem na moto, dla odmiany zgodnie z kierunkiem ruchu). -- Suzuki GSX 1300R Hayabusa 2000 r. & Toyota Yaris I FL 1.3 2004 r. PMS+ PJ S+ p++ M- W P++: X+++ L+ B M+ Z+++ T w+ CB+++ http://motogof.tumblr.com/ |