dlaczego nie warto jeździć szybko

Data: 2015-10-22 19:36:49
Autor: masti
dlaczego nie warto jeździć szybko
PiteR wrote:

finał

13-miesięczny zakaz kierowania samochodami, 1000 zł grzywny oraz 6
pkt. karnych to kara dla 76-letniego kierowcy forda escorta, który
w miniony poniedziałek jechał pod prąd drogą ekspresową między
Elblągiem a Pasłękiem.

76-latek tłumaczył policjantom, że źle skręcił i dlatego wjechał
na "ekspresówkę" pod prąd. Zdawał sobie sprawę, że jedzie
nieprawidłowo, ale postanowił, że zjedzie na najbliższym węźle.

Panie starszy każdy może się pomylić ale na Boga nie kontynuuj jazdy.
Zjedź na pobocze i zadzwoń po dzieci, znajomych albo po lawetę.

http://dziennikelblaski.pl/308477,76-letni-kierowcaukarany-za-jazde-quotekspresowkaquot-pod-prad-Wyrazil-zal.html

zawsze tak to działa. Niemcy, gdzie jeżdżących pod prąd na autostradach
zawsze było sporo, ustalili, że taki kierowca nigdy się nie zatrzymuje
tylko jezie. Dlaczego? nie wiadomo

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2015-10-23 10:22:03
Autor: J.F.
Użytkownik "masti"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:n0bdsh$nb6$1@dont-email.me...
[...]

No wiesz - zatrzymanie to nie jest rozwiazanie problemu, tylko odsuwanie :-)
Choc w Niemczech sporo osob ma wykupiony ADAC - przy innych problemach nie wahaja sie zadzwonic po pomoc.

Po prawdzie to by sie nalezalo wycofac awaryjnym pasem na wstecznym - bo zawrocenie moze byc niemozliwe z uwagi na gestosc ruchu.
Choc w gestym ruchu to i jazda niemozliwa :-)

Ale podejrzewam, ze wiekszosc sobie nie bardzo zdaje sprawe, przynajmniej na poczatku.
A potem sa w polowie odcinka.

W Niemczech kierowcy nieco karniejsi - chetniej jezdza prawym pasem autostrady, to moze robis wrazenie, ze sie poprawnie jedzie, tylko gdzie ta autostrada.
Choc prawde mowiac to tylko niewiele mniej chetnych do lewego niz u nas.

J.

Data: 2015-10-23 14:34:59
Autor: Gof
J.F. <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:

Ale podejrzewam, ze wiekszosc sobie nie bardzo zdaje sprawe, przynajmniej na poczatku.
A potem sa w polowie odcinka.

Ja tam nie wiem, ale gdyby mi sie to zdarzylo (nie wyobrazam sobie, ale jednak kazdemu sie moze zdarzyc), to zatrzymalbym sie jakbym sie tylko zorientowal i albo wycofal pasem awaryjnym, albo w odpowiednim momencie szybko zawrocil...

--
Suzuki GSX 1300R Hayabusa 2000 r. & Toyota Yaris I FL 1.3 2004 r.
http://motogof.tumblr.com/

Data: 2015-10-23 15:25:15
Autor: Budzik
dlaczego nie warto jeździć szybko
Użytkownik Gof gof@somewhere.invalid ...

albo w odpowiednim momencie szybko zawrocil...

ojojoj

Data: 2015-10-26 18:00:35
Autor: Budzik
dlaczego nie warto jeździć szybko
Użytkownik Adam Wysocki gof@somewhere.invalid ...

albo w odpowiednim momencie szybko zawrocil...

ojojoj

Co ojojoj?

ojojoj przekonanie ze na autostradzie mozna cos zrobic odpowiednio szybko - poleci ktos 200 to go nawet nie zuawazysz...

Data: 2015-10-23 14:32:58
Autor: Gof
masti <gone@to.hell> wrote:

zawsze tak to działa. Niemcy, gdzie jeżdżących pod prąd na autostradach
zawsze było sporo, ustalili, że taki kierowca nigdy się nie zatrzymuje
tylko jezie. Dlaczego? nie wiadomo

"Bo sie uda"...

Ale po tym, jak widzialem motocyklistow, zawracajacych i jadacych pod prad na wale miedzeszynskim, niewiele mnie juz zdziwi. Tylko mialem nadzieje, ze mnit nikt dalej nie shaltuje w razie zgloszenia (bo tez jechalem na moto, dla odmiany zgodnie z kierunkiem ruchu).