dlaczego nie warto zostawiać czegokolwiek w serwis ach?

Data: 2009-08-23 11:12:44
Autor: mariuszmo
dlaczego nie warto zostawiać czegokolwiek w serwis ach?

ups miało nie iść na grupe bo już było poruszane w wątku "wymiana DOTa w AVIDach - czy jest sens?" więc było, miałem zapisane w roboczych i się mi niechcący ponownie niestety wysłało :) wina pogody

dlaczego nie warto zostawiać czegokolwiek w serwis ach?