Data: 2009-08-24 12:37:53 | |
Autor: dziki | |
dlaczego nie warto zostawiać czegokolwiek w serwisach? | |
Użytkownik "mariuszmo" <kosmos@nie.spamowi.pl> napisał w wiadomości news:h6r11r$pru$1nemesis.news.neostrada.pl...
nauczony poniższym serwisy od dziś wykonuje sam: no ja bym tego czegos z serwisu nie odebral tylko wykonal wpierw telefon do rzecznika praw konsumenta zeby sprawdzic jakie mam opcje zwrotu kasy za zniszczony widelec. Nie boisz sie jezdzic na czym takim? pozdrawiam, dziki. |
|
Data: 2009-08-24 18:39:35 | |
Autor: mariuszmo | |
dlaczego nie warto zostawiać czegokolwiek w serwis ach? | |
Użytkownik "dziki" <ten.adres@jest.nieprawdziwy> napisał w wiadomości news:h6tqhq$hsu$1news.dialog.net.pl... Użytkownik "mariuszmo" <kosmos@nie.spamowi.pl> napisał w wiadomości news:h6r11r$pru$1nemesis.news.neostrada.pl...Dlaczego nie reklamowałem? odebrałem zapakowany w folie widelec nie sprawdzając i leżał trzy dni w domu bo nie miałem czasu, teraz to raczej nawet gdybym chciał nic nie moge zrobić. Jedyne czego jestem pewien to, że oddając widelec do serwisu tego nie było. urwać to się nie urwie pękniete nie jest tylko lakier, ale jaką siłę trzeba było przyłożyć aby tak wgnieść materiał? bardziej problemem będzie sprzedanie widelca bo ktoś może stwierdzić, że hak był prostowany w imadle bo tak to wygląda. W każdym razie sklep na Geodetów w Rzeszowie jako autoryzowany serwis ROCK SHOXa jest dla mnie całkowicie spalony. Przed samodzielnycm serwisem powstrzymywało mnie tylko to, że nie skompletowalem potrzebnych kluczy i materiałów serwisowych ale teraz zainwestuje i po 2 serwisach sie zwróci z nawiązką. A manuali jak przeprowadzić serwis w sieci nie brakuje. |
|