dlaczego nie wyskoczył na spadachronie?

Data: 2009-08-16 09:30:50
Autor: Strapczy
dlaczego nie wyskoczył na spadachronie?
42-letni pilot paralotni z Polski runął na ziemię w sobotę w Austrii z dużej wysokości i został poważnie ranny - podała austriacka policja.
Do wypadku doszło w kraju związkowym Karyntia, na południu Austrii. Na wysokości ok. 1400 metrów doszło do przeciągnięcia i paralotnia spadła na grupę drzew.

Polak doznał złamania uda; w akcji ratunkowej użyto śmigłowca, który wyciągnął rannego za pomocą liny i następnie przewiózł do szpitala w Lienz we wschodnim Tyrolu.

Data: 2009-08-16 12:33:55
Autor: FD
dlaczego nie wyskoczył na spadachronie?
Strapczy pisze:

jak to mowią na innych grupac..?
Kolina spierdlalaj... czy jakos tak?

Data: 2009-08-16 12:35:15
Autor: Strapczy
dlaczego nie wyskoczył na spadachronie?
jak to mowią na innych grupac..?

Może chioć  w Swiety Dzień mówiłbyś przyzwoicie?

Data: 2009-08-16 12:43:56
Autor: Rafal 'RAV' Miszczak
Użytkownik Strapczy napisał:
jak to mowią na innych grupac..?

Może chioć  w Swiety Dzień mówiłbyś przyzwoicie?

Apage, Kolina!

Data: 2009-08-16 13:28:27
Autor: Strapczy
dlaczego nie wyskoczył na spadachronie?
Apage, Kolina!

Warz słowa w Dniu Urodziń Madonny (51 pierwszej)

Koolina

Data: 2009-08-16 13:49:40
Autor: schakal
dlaczego nie wyskoczył na spadachronie?
Koledzy Paralotniarze proszeni sa o przeniesienie dyskusji dotyczącej tego wątku na swoje forum. Tam będą mogli - zgodnie ze swoimi obyczajami - obrzucać się błotem do woli.

Data: 2009-08-16 13:55:17
Autor: Strapczy
dlaczego nie wyskoczył na spadachronie?
się błotem do woli.

Ale to był lotniarz. Poważnie pytam , mioał 3 minuty na użycie spchnu i.............nic.
Jakie to wyszkolenie?

Data: 2009-08-18 11:23:48
Autor: j00zef
Strapczy <Strapczy@wpwrp.pl> napisał(a):
Ale to był lotniarz. Poważnie pytam , mioał 3 minuty na użycie spchnu i.............nic.

Skad wziales te 3 minuty ?

Jakie to wyszkolenie?

Co to ma do sprawy ?

--
j00zef

Data: 2009-08-18 15:01:23
Autor: Strapczy
dlaczego nie wyskoczył na spadachronie?
Skad wziales te 3 minuty ?

Na youtubie widziałeś?

Wyszkolenie takie że podejżewam, po tej aferzer że większość ma papiery za kase

Data: 2009-08-18 19:03:00
Autor: j00zef
> [...]

Na youtubie widziałeś?

Wyszkolenie takie że podejżewam, po tej aferzer że większość ma papiery za kase

Nie tylko widzialem ale sam latam. Pytam sie ponownie : skad wziales te 3 minuty ?

--
j00zef

Data: 2009-08-18 21:47:24
Autor: Rafal 'RAV' Miszczak
Użytkownik j00zef napisał:
Pytam sie ponownie : skad wziales te 3 minuty ?

Daj biedakowi spokój. Odpowiedź brzmi: "z niczego, tzn. z głowy", tylko że on się do tego nie przyzna.

Pozdrawiam

Rafal "RAV" Miszczak        rav@e-rav.pl          http://www.e-rav.pl/
Skype: rav_wroc_pl            GG: 9783                tel: 0606-198315

Data: 2009-08-19 06:54:51
Autor: j00zef
Rafal 'RAV' Miszczak <rav@e-rav.pl> napisał(a):
[...]

Ej , Rav , nie psuj mi zabawy :(
Ja tylko chcialem uslyszec jego wersje  ;)
--
j00zef

Data: 2009-08-19 12:03:39
Autor: FD
j00zef pisze:

Ej , Rav , nie psuj mi zabawy :(
Ja tylko chcialem uslyszec jego wersje  ;)

heheh... nien ochrony dla trolli ;)
no nic - ja tez chetnie poczekam na odpowiedz ;)

Data: 2009-08-19 23:36:20
Autor: jack
j00zef pisze:

> Ej , Rav , nie psuj mi zabawy :(
> Ja tylko chcialem uslyszec jego wersje  ;)

heheh... nien ochrony dla trolli ;)
no nic - ja tez chetnie poczekam na odpowiedz ;)

No to proste zablokowały mu sie drzwi w paralotni!!
pozdro.jack

--

dlaczego nie wyskoczył na spadachronie?