dlaczego przestałem udzielać się na psp?

Data: 2011-06-20 11:05:42
Autor: Leprechaun
dlaczego przestałem udzielać się na psp?

Użytkownik "Grzegorz Z." <jacksparrow@noname.com> napisał w wiadomości news:100cq5w6swxpc$.56jilmvi14qq.dlg40tude.net...
Fala nienawiści, która wylewa się z sieci, ma także charakter dobrze
zorganizowanej działalności biznesowej. Od tygodni przez mediach przetacza
się dyskusja o chamstwie wylewającym się z internetu: socjologowie
zastanawiają się nad przyczynami tego zjawiska, obrażani politycy próbują
szukać sprawiedliwości w sądach.

GrzesiuZ, to forum to bagno do którego każdy z nas wlał trochę pomyj. Najbardziej aktywni wielbiciele PiS potrafią zalewać psp pomyjami wymieszanymi z żółcią przez całe dnie!

BomBel

Data: 2011-06-21 21:34:16
Autor: ali
Leprechaun <brudy.apolityczne@pralnia.tw> napisał(a):

> [...]

GrzesiuZ, to forum to bagno do którego każdy z nas wlał trochę pomyj. Najbardziej aktywni wielbiciele PiS potrafią zalewać psp pomyjami wymieszanymi z żółcią przez całe dnie!

a ty mendo
miodem  smarujesz z Peło

--

dlaczego przestałem udzielać się na psp?