dlaczego rejestrowac firme?

Data: 2010-12-13 10:53:23
Autor: monse1
dlaczego rejestrowac firme?
ZUS
Zrozumcie jedną rzecz z ZUS em, wy go płacicie  aby utrzymać obecnych rencistĂłw i emerytĂłw. I tak na wasze emerytury i renty będą pracować wasze dzieci/wnuki, taki jest system. JeĹźeli rząd wprowadził by DG bez zusu   to przykro mi ale bankrutujemy, albo VAT skacze do 25% pit do 40% ( dokładnie nie wiem). Na świecie nie ma sprawiedliwego systemu emerytalno rentowego, wszystkie opierają się na kredycie demograficznym.
A poza tym każdy jest mądry jak pracuje i jest zdrowy, natomiast gdy coś się stanie to wpada pod opiekę Państwa.
monse1

Data: 2010-12-13 02:24:45
Autor: Mirek Przedsiebior
On 13 Gru, 10:53, monse1 <mon...@op.pl> wrote:
ZUS
Zrozumcie jedną rzecz z ZUS em, wy go płacicie  aby utrzymać obecnych
rencistów i emerytów. I tak na wasze emerytury i renty będą pracować
wasze dzieci/wnuki, taki jest system.

I wedlug myslania starego systemu, tusek kladzie lapy na OFE. Ja mu
mowie wypier***, bo rzadzic to mozesz swoim k*** przed jego coreczka,
co robi sprzedajac ciuszki hahaha : >

Data: 2010-12-13 12:13:47
Autor: Kapsel
dlaczego rejestrowac firme?
Mon, 13 Dec 2010 10:53:23 +0100, monse1 napisał(a):

ZUS
Zrozumcie jedną rzecz z ZUS em, wy go płacicie  aby utrzymać obecnych rencistów i emerytów. I tak na wasze emerytury i renty będą pracować wasze dzieci/wnuki, taki jest system.

Gdyby to było takie proste, to luz, bo prawdziwych emerytów aż tak wielu
nie ma.
Ale są jeszcze tzw. grupy uprzywilejowane, górnicy, nauczyciele, mundurowi,
rolnicy, itp., którym trzeba też dawać papu i to dużo dłużej niż normalnym
emerytom. Tutaj IMO jest najpoważniejszy problem. --
Kapsel
  http://kapselek.net
  kapsel(malpka)op.pl

Data: 2010-12-14 13:35:20
Autor: grin

Użytkownik "Kapsel" <kapsulskiWYTNIJTO@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:tdg7ltt7y9jt.dlgkapselek.net...
Ale są jeszcze tzw. grupy uprzywilejowane, górnicy, nauczyciele, mundurowi,
rolnicy, itp., którym trzeba też dawać papu i to dużo dłużej niż normalnym
emerytom. Tutaj IMO jest najpoważniejszy problem.

Ktoś tych uprzywilejowanych wiele lat temu zachęcał obietnicami.
Zabieranie obiecanych przywilejów jest większym skurwysyństwem.
Każdy widzi tylko czubek własnego nosa tu i teraz.
Ciekaw czy przedsiębiorczy mirek by się cieszył ze swojej niepłatnej działalności, gdyby mu się krzywda stała i np od jutra nie mógł zarabiać a w mękach musiał wegetować następne 100 lat.

Data: 2010-12-14 07:52:00
Autor: Mirek Przedsiebior
On 14 Gru, 13:35, "grin" <s...@am.er> wrote:
U ytkownik "Kapsel" <kapsulskiWYTNI...@poczta.onet.pl> napisa w wiadomo cinews:tdg7ltt7y9jt.dlgkapselek.net...

> Ale s jeszcze tzw. grupy uprzywilejowane, g rnicy, nauczyciele,
> mundurowi,
> rolnicy, itp., kt rym trzeba te dawa papu i to du o d u ej ni normalnym
> emerytom. Tutaj IMO jest najpowa niejszy problem.

Kto tych uprzywilejowanych wiele lat temu zach ca obietnicami.
Zabieranie obiecanych przywilej w jest wi kszym skurwysy stwem.
Ka dy widzi tylko czubek w asnego nosa tu i teraz.

Twoja twarz niczym sie nie rozni od wielblądziej haha

Data: 2010-12-14 07:52:24
Autor: Mirek Przedsiebior

Data: 2010-12-24 01:07:46
Autor: Jakub_K
[...]
wasze dzieci/wnuki, taki jest system. Jeżeli rząd wprowadził by DG bez
[...]

Dlatego należy płacić jak najniższe stawki ZUS. Trzeba dbać o swoje na
swoich prywatnych kontach, w schowanych sztabkach i
kosztownościach... :)
Wszystko zależy od dochodu. Generalnie - im mniej zarabiasz, tym
większe płacisz podatki i ZUS. Ludzie majętni płacą 10-15% podatku. W
przypadku zarobków przeciętnych, jest to już min 25-30%, a w przypadku
zarobków minimalnych - 40%.

www.biurointer.pl

JK
jkrupnik@biurointer.pl

Data: 2010-12-26 04:54:22
Autor: Mirek Przedsiebior
On 24 Gru, 10:07, Jakub_K <jakub.krup...@gmail.com> wrote:
> [...]

większe płacisz podatki i ZUS. Ludzie majętni płacą 10-15% podatku. W
przypadku zarobków przeciętnych, jest to już min 25-30%, a w przypadku

jkrup...@biurointer.pl

Jeden glupszy od drugiego hehe

Data: 2010-12-27 00:11:06
Autor: Jakub_K
On 26 Gru, 13:54, Mirek Przedsiebior <rekk...@autograf.pl> wrote:

> [...]
> większe płacisz podatki i ZUS. Ludzie majętni płacą 10-15% podatku. W
> przypadku zarobków przeciętnych, jest to już min 25-30%, a w przypadku

Co w tym głupiego ?

Data: 2010-12-28 03:40:57
Autor: Mirek Przedsiebior
On 27 Gru, 09:11, Jakub_K <jakub.krup...@gmail.com> wrote:

> Jeden glupszy od drugiego hehe

Co w tym głupiego ?

Glupiego jest to, ze ludziom wydziera sie pieniadze, na marnotrawstwo
ktore prezentuje rząd. To do niczego dobrego nie prowadzi.

Data: 2010-12-29 00:35:11
Autor: Jakub_K
On 28 Gru, 12:40, Mirek Przedsiebior <rekk...@autograf.pl> wrote:

> Co w tym głupiego ?

Glupiego jest to, ze ludziom wydziera sie pieniadze, na marnotrawstwo
ktore prezentuje rząd. To do niczego dobrego nie prowadzi.

Ok, myślałem, że odniosłeś się do wypowiedzi. Zgadzam się. System ten
nie jest sprawiedliwy, bo opiera się na kredycie demograficznym i
sprawdzał sie w momencie stałego wzrostu liczby pracujących.
Marnotrawstwo bieżące (tu miliard, tam dwa) to nic - popatrzmy na
zadłużenie. Sprytnymi księgowymi sztuczkami rząd stara się ukryć
galopujący wzrost zadłużenia rzędu 100 mld zł. Kredyt demograficzny
zamienił się na kredyt komercyjny (oprocentowanie obligacji). Roczne
odsetki od długu to mniej więcej wpływy z PIT.

A i tak mamy dość niski procent, bo inflacja jest dziś niska. Polska
pożycza na ok 5% rocznie, bo inflacja oscyluje ok 3%. Wyobraźmy sobie
jednak sytuację, ze inflacja skacze do 10% - Odsetki wzrosną do 12% co
wymusi wielką podwyżkę podatków w krótkim czasie.

http://www.biurointer.pl

Data: 2011-01-01 11:31:44
Autor: Mirek Przedsiebior
On 29 Gru 2010, 09:35, Jakub_K <jakub.krup...@gmail.com> wrote:

> [...]

sprawdzał sie w momencie stałego wzrostu liczby pracujących.
Marnotrawstwo bieżące (tu miliard, tam dwa) to nic - popatrzmy na

Balcerowicz pokazal Tuskowi co mozna zrobic aby nie podnosic podatkow,
niestety Tuskowi latwiej jest podnosic podatki niz ciąć wydatki.

Data: 2010-12-28 15:08:01
Autor: Borys Pogoreło
Dnia Mon, 27 Dec 2010 00:11:06 -0800 (PST), Jakub_K napisał(a):

Jeden glupszy od drugiego hehe

Co w tym głupiego ?

 Zostaw. To pewnie znów jakieś zajęcia uzupełniające z informatyki.

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2011-01-18 10:22:39
Autor: mk
dlaczego rejestrowac firme?
On Mon, 13 Dec 2010 10:53:23 +0100, monse1 <monse1@op.pl> wrote:

ZUS
Zrozumcie jedną rzecz z ZUS em, wy go płacicie  aby utrzymać obecnych rencistów i emerytów. I tak na wasze emerytury i renty będą pracować wasze dzieci/wnuki, taki jest system. Jeżeli rząd wprowadził by DG bez zusu   to przykro mi ale bankrutujemy, albo VAT skacze do 25% pit do 40% ( dokładnie nie wiem). Na świecie nie ma sprawiedliwego systemu emerytalno rentowego, wszystkie opierają się na kredycie demograficznym.
A poza tym każdy jest mądry jak pracuje i jest zdrowy, natomiast gdy coś się stanie to wpada pod opiekę Państwa.
monse1

Nie neguje tego, ale choc swoboda decyzji dla prywatnych firm by sie
przydala oni i tak ryzykuja swoim wlasnym kapitalem, wiec ryzyko
bankructwa przy zawyzonym zusie jest wyzsza niz ryzyko braku emerytury
i swiadczen zdrowotnych
__
mk
http://mkfirma.eu