dlaczego "strzela"

Data: 2010-01-05 18:29:34
Autor: WMP
dlaczego "strzela"
Witam, mam kłopot z moim Poldkiem 1.6 rok 2000 GSi (wtrysk wielopunktowy). Był u mechanika 2 razy, nie mogą naprawić. Na benzynie chodzi dobrze, natomiast na gazie, podczas rozpędzania na jedynce i dwójce "strzela" - nieraz aż zgaśnie silnik. Prewody WN i świece - wymienione na nowe. był też resetowany komputer. Co jeszcze mogę podpowiedzieć mechanikom żeby sprawdzili?

Data: 2010-01-05 20:38:50
Autor: Jacek
dlaczego "strzela"
Użytkownik "WMP" <w_m_p@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:a841509f71fbc48981b205c4b6d4788d@www.shit.com...
[...]

niech sprawdzą swoje oceny z fizyki.
dla przykładu:
http://www.forum.vectra-unlimited.pl/showthread.php?t=56793
--
Stoout
prywatnie Vectra 1.8 LPG '97 & Uniden 520 / Lemm 900

dlaczego "strzela"