dlaczego strzela LPG po wymianie świec na nowe

Data: 2010-03-15 11:21:55
Autor: Michał Gut
dlaczego strzela LPG po wymianie świec na nowe
bo zmieniajac swiece uszkodziles kable.
wsadz glowe pod maske jak pracuje na benzynie i sluchaj czy nie ma pojedynczych cyknięć

Data: 2010-03-15 11:25:20
Autor: Michał Gut
dlaczego strzela LPG po wymianie świec na nowe
doprecyzuje: kable WN

Data: 2010-03-15 12:45:16
Autor: szymo
dlaczego strzela LPG po wymianie świec na nowe
Michał Gut pisze:
doprecyzuje: kable WN

doprecyzuję w tej budzie jest moduł zintegrowany co nie zmienia faktu którego też się domyślałem - że teraz są przebicia w tym module

Data: 2010-03-15 13:02:15
Autor: Michał Gut
dlaczego strzela LPG po wymianie świec na nowe

doprecyzuję w tej budzie jest moduł zintegrowany co nie zmienia faktu
którego też się domyślałem - że teraz są przebicia w tym module

no to ja bym raczej na niego obstawial, szanse ze zmieniles swiece na nowe uszkodzone sa raczej nikle. zawsze mozesz kupic drugi komplet, wlozyc i jak nie poprawi sie to bedziesz mial wiedze ze moduł zdechł oraz bedziesz mial komplet swiec na zapas - nie zmarnuja sie.
tak tez zrob - bedziesz mial pewnosc a moduł w twoim przypadku bedzie ksoztrowal 200-400 a swiece pewnie z 50

Data: 2010-03-15 12:46:07
Autor: szymo
Michał Gut pisze:
bo zmieniajac swiece uszkodziles kable.
wsadz glowe pod maske jak pracuje na benzynie i sluchaj czy nie ma pojedynczych cyknięć

To powinienem wymienić i moduł i świecie na raz nie zmieniając przerwy ?

dlaczego strzela LPG po wymianie świec na nowe