dlaczego tacy duchowni nie opuszczają swojej fir my?

Data: 2018-10-05 21:03:45
Autor: t-1
dlaczego tacy duchowni nie opuszczają swojej fir my?
W dniu 2018-10-04 o 17:43, boukun pisze:
Eliza Michalik na fali popularności "Kleru", zabrała głos w sprawie afer pedofilskich z udziałem księży. Dziennikarce nie mieści się w głowie, jak to możliwe, że "dobrzy" duchowni i wierni mogą wciąż należeć do Kościoła.

Mądre słowa. Kto z pedofilami i złodziejami trzyma i kasę na ich tacę kładzie sam jest tym łajnem pokalany.

Dlaczego Michalik się nie powiesi, skoro żyje w takim świecie?
Przecież ci "księża" z kleru to jej duchowi bracia, skierowani przed laty do seminariów aby szerzyć lewackie zachowania i ideologie w KK.

Data: 2018-10-05 15:42:00
Autor: bytomir.kwasigrochvelkarbonylek
W dniu piątek, 5 października 2018 21:03:24 UTC+2 użytkownik t-1 napisał:
> [...]

Przecież ci "księża" z kleru to jej duchowi bracia, skierowani przed laty do seminariów aby szerzyć lewackie zachowania i ideologie w KK.

Stary myk, co ciekawe znów przeszedł w 2010r kiedy superstacja
wprowadziła żarliwego katola TW Matkę pod krzyż:)

https://youtu.be/cCJVaMzXB4E?t=18

Dobrze żarło i w końcu jebło:)
Nu a później superstacja notuje oglądalność 0,2%.

Data: 2018-10-06 09:11:36
Autor: Pajdak
dlaczego tacy duchowni nie opuszczają swojej firmy?
pajac <bytomir.kwasigrochvelkarbonylek@gmail.com> napisał w wiadomości

Dobrze żarło i w końcu jebło:)

Twoje środowisko to bracia menele czy kibole świętujący imieniny Adolfa?

--
Pajdak

Data: 2018-10-06 07:56:26
Autor: boukun
Użytkownik "t-1"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Komuna rządzi :)

boukun

Data: 2018-10-06 09:01:05
Autor: Pajdak
Użytkownik "t-1" <t-1@todlaspamu.pl> napisał w wiadomości news:pp8cho$luc$1pippin.nask.net.pl...

Dlaczego Michalik się nie powiesi, skoro żyje w takim świecie?
Przecież ci "księża" z kleru to jej duchowi bracia, skierowani przed laty do seminariów aby szerzyć lewackie zachowania i ideologie w KK.

Chcesz powiedzieć, że to prawosławni komuniści?

--
Pajdak

dlaczego tacy duchowni nie opuszczają swojej fir my?