dlaczego tacy duchowni nie opuszczają swojej firmy?

Data: 2018-10-04 17:43:16
Autor: boukun
dlaczego tacy duchowni nie opuszczają swojej firmy?
Eliza Michalik na fali popularności "Kleru", zabrała głos w sprawie afer pedofilskich z udziałem księży. Dziennikarce nie mieści się w głowie, jak to możliwe, że "dobrzy" duchowni i wierni mogą wciąż należeć do Kościoła.

"Nie wiem czy istnieją 'dobrzy' księża - niby ksiądz Boniecki, ksiądz Lemański, paru innych, których lubimy i cenimy... Jednak wciąż: nie ma możliwości, po prostu fizycznie taka możliwość nie istnieje - że ci, tak zwani 'dobrzy' księża, nie wiedzą, jaką instytucję firmują swoim nazwiskiem, do jakiej organizacji, dobrowolnie przecież należą" - pisze na Facebooku Eliza Michalik.

Dziennikarka zadaje dalej pytanie, dlaczego tacy duchowni nie opuszczają, jak to określa, swojej firmy. "A jeśli ktoś wie, że jego firma kupczy głosami wyborców, korumpuje urzędników państwowych, dokonuje nadużyć finansowych i co najgorsze, nadużywa ludzi, a zwłaszcza dzieci, które gwałci, molestuje, skazując na śmierć psychiczną, a często także i fizyczną (samobójstwa ofiar księży pedofilów) - i z tej firmy nie odchodzi - to jak kogoś takiego można nazwać dobrym?" - czytamy.

https://kobieta.wp.pl/eliza-michalik-zadaje-wazne-pytanie-dobrym-ksiezom-i-wierzacym-mocne-slowa-6302353438853249a

xxxl
1h temu

Ma rację.

44
1h temu

Mądre słowa. Kto z pedofilami i złodziejami trzyma i kasę na ich tacę kładzie sam jest tym łajnem pokalany.

Data: 2018-10-05 15:36:26
Autor: bytomir.kwasigrochvelkarbonylek
użytkownik boukun napisał:

Dziennikarka zadaje dalej pytanie

I co? jaką oglądalność ma stacja w której ona występuje?
Toć Rydzyk ma większą.

Zwykła szczujnia dla stetryczałych czerwońców, ale niech i oni mają
jakieś uciechy na finiszu.

Data: 2018-10-05 15:51:26
Autor: japanizer
On Saturday, October 6, 2018 at 12:36:27 AM UTC+2, bytomir.kwasigr...@gmail..com wrote:
użytkownik boukun napisał:
 > Dziennikarka zadaje dalej pytanie

I co? jaką oglądalność ma stacja w której ona występuje?
Toć Rydzyk ma większą.

https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/ogladalnosc-kanalow-informacyjnych-sierpien-2018-tvn24-liderem

Superstacja na 6 miejscu. Propisowska TV Republika oglądalność 3x mniejsza niż Superstacja. Rydzyka nawet nie ujęli.

Idź obesrany nocniczku na kursy kłamania do najbliższego lokalu PiSu, bo znowu pisiont groszy nie dostaniesz.

Data: 2018-10-05 16:38:19
Autor: bytomir.kwasigrochvelkarbonylek
W dniu sobota, 6 października 2018 00:51:28 UTC+2 użytkownik japa....@japanizer.org napisał:
> [...]

Idź obesrany nocniczku na kursy kłamania do najbliższego lokalu PiSu, bo znowu pisiont groszy nie dostaniesz.

Ta, SS 0,17%
TV Trwam 0,52%

I tyle w temacie, łośku manipulancie. Zaklinaj dalej rzeczywistość łośku.

Data: 2018-10-06 00:02:29
Autor: japanizer
On Saturday, October 6, 2018 at 1:38:20 AM UTC+2, bytomir.kwasigr...@gmail.com wrote:

Ta, SS 0,17%
TV Trwam 0,52%

I tyle w temacie, łośku manipulancie. Zaklinaj dalej rzeczywistość łośku.

Naprawdę nie musisz w każdym poście udowadniać, że jesteś głupim pisiorem.

Jutro porównaj temperaturę w Warszawie z hektopaskalami na Alasce..

Data: 2018-10-06 08:01:06
Autor: boukun
Użytkownik  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
Dziennikarka zadaje dalej pytanie

I co? jaką oglądalność ma stacja w której ona występuje?
Toć Rydzyk ma większą.

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Dziwisz się, przy takim moherowym społeczeństwie?

damian mucha
1 rok temu
Ja pamiętam jak z moją klasą darliśmy ryja na religii w klasie bez krzyża
"GDZIE JEST KRZYŻ !?" ;D

Data: 2018-10-06 09:01:52
Autor: Pajdak
pajac <bytomir.kwasigrochvelkarbonylek@gmail.com> napisał w wiadomości news:fbdcfdca-3a35-456a-b253-677c76af4088googlegroups.com...
użytkownik boukun napisał:

Dziennikarka zadaje dalej pytanie

I co? jaką oglądalność ma stacja w której ona występuje?
=

Jakie to ma znaczenie?

--
Pajdak

Data: 2018-10-05 21:03:45
Autor: t-1
W dniu 2018-10-04 o 17:43, boukun pisze:
[...]

Dlaczego Michalik się nie powiesi, skoro żyje w takim świecie?
Przecież ci "księża" z kleru to jej duchowi bracia, skierowani przed laty do seminariów aby szerzyć lewackie zachowania i ideologie w KK.

Data: 2018-10-05 15:42:00
Autor: bytomir.kwasigrochvelkarbonylek
W dniu piątek, 5 października 2018 21:03:24 UTC+2 użytkownik t-1 napisał:
> [...]

Przecież ci "księża" z kleru to jej duchowi bracia, skierowani przed laty do seminariów aby szerzyć lewackie zachowania i ideologie w KK.

Stary myk, co ciekawe znów przeszedł w 2010r kiedy superstacja
wprowadziła żarliwego katola TW Matkę pod krzyż:)

https://youtu.be/cCJVaMzXB4E?t=18

Dobrze żarło i w końcu jebło:)
Nu a później superstacja notuje oglądalność 0,2%.

Data: 2018-10-06 09:11:36
Autor: Pajdak
dlaczego tacy duchowni nie opuszczają swojej firmy?
pajac <bytomir.kwasigrochvelkarbonylek@gmail.com> napisał w wiadomości

Dobrze żarło i w końcu jebło:)

Twoje środowisko to bracia menele czy kibole świętujący imieniny Adolfa?

--
Pajdak

Data: 2018-10-06 07:56:26
Autor: boukun
Użytkownik "t-1"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Komuna rządzi :)

boukun

Data: 2018-10-06 09:01:05
Autor: Pajdak
Użytkownik "t-1" <t-1@todlaspamu.pl> napisał w wiadomości news:pp8cho$luc$1pippin.nask.net.pl...

Dlaczego Michalik się nie powiesi, skoro żyje w takim świecie?
Przecież ci "księża" z kleru to jej duchowi bracia, skierowani przed laty do seminariów aby szerzyć lewackie zachowania i ideologie w KK.

Chcesz powiedzieć, że to prawosławni komuniści?

--
Pajdak

Data: 2018-10-06 07:00:58
Autor: A. Filip
dlaczego tacy duchowni nie opuszczają swojej firmy? Dlaczego nie przechodzą do satanistów?! ;-)
"boukun" <boukun@gmail.com> pisze:
[...]
[...]
https://kobieta.wp.pl/eliza-michalik-zadaje-wazne-pytanie-dobrym-ksiezom-i-wierzacym-mocne-slowa-6302353438853249a
[...]

czy Eliza Michalik pomoże?  Czy założy im nowe wyznanie? ;-)

Jak "bariera" zostanie solidnie przełamana to będzie z górki na pazurki.
_Na razie_ w tym stuleciu i w tym kraju "bariera" się trzyma całkiem solidnie.
Reformacja (narodziny wyznań protestanckich) nie była wydarzeniem _tysiąclecia_ ?

--
A. Filip

Data: 2018-10-06 11:55:02
Autor: z
dlaczego tacy duchowni nie opuszczają swojej fir my?
Kolega który to oglądał twierdzi że coś na rzeczy jest ale to jest naciągane wyolbrzymianie marginesu i przypisywanie wszystkim duchownym.

Taki sam film można zrobić o lekarzach, policjantach (jak on się nazywał) czy nauczycielach, prawnikach...

Jest nagonka bo grunt się pod nogami pali totalnej opozycji.
Pomoże w wyborach? Nie sadzę.

Data: 2018-10-06 03:14:28
Autor: Bruno Brunowski
dlaczego tacy duchowni nie opuszczają swojej firmy?
Jakoś nie przypominam sobie byś oburzał się na "Botoks" czy "Drogówkę".

Swoją zaciekłą krytyką klerykałowie potwierdzają, że coś jest na rzeczy.

--
Bruno

Data: 2018-10-06 03:16:03
Autor: japanizer
On Saturday, October 6, 2018 at 12:14:30 PM UTC+2, Bruno Brunowski wrote:
Jakoś nie przypominam sobie byś oburzał się na "Botoks" czy "Drogówkę".

Swoją zaciekłą krytyką klerykałowie potwierdzają, że coś jest na rzeczy.

W sedno!

Data: 2018-10-06 03:36:58
Autor: Bruno Brunowski
dlaczego tacy duchowni nie opuszczają swojej firmy?
Wczoraj w sieci pojawił się tekst jakiegoś prawiczka, że kino jest ułudą i takim na ten przykład montażem można wpływać na emocje widzów. Oczywiście wszystko w kontekście"Kleru" i próby wykazania że to nie jest prawda. Dla mnie super. Przynajmniej zacietrzewione prawiczki dowiedzą się czegoś o sztuce filmowej i o technicznych aspektach środków artystycznego wyrazu.

--
Bruno

Data: 2018-10-06 03:56:04
Autor: japanizer
On Saturday, October 6, 2018 at 12:36:59 PM UTC+2, Bruno Brunowski wrote:
[...]

Nie sądzę. Wolacy to tępe pały, to ten sam gatunek, co kibole na meczu swojej drużyny. Jak zawodnik z ich drużyny sfauluje, złamie nogę przeciwnikowi i sędzia zarządzi czerwoną kartkę, to kibole będą krzyczeć "sędzia kalosz" i zrobią zadymę.

To samo z pisiorami, oni zawsze mają rację, mogą parkować na kwietnikach i trawnikach, palić plastikowe butelki w piecu, wyrzucać śmieci na ulicę - nie widzą w tym nic złego.

Data: 2018-10-08 07:41:37
Autor: z
W dniu 2018-10-06 o 12:14, Bruno Brunowski pisze:
Jakoś nie przypominam sobie byś oburzał się na "Botoks" czy "Drogówkę".

Czy ja się oburzam? Mam dokładnie taki sam stosunek do tych trzech filmów.
Tylko lobbowanie w mediach jest inne bo podyktowane politycznie i to przed wyborami.
Wielkie mi co? I jeszcze nazywają to SZTUKĄ

Niedługo jak Żyd nasrana przed wejściem do kościoła to też będzie się nazywało sztuką?

Żeby nie było historyczny fakt autentyczny.

Data: 2018-10-08 01:09:29
Autor: Bruno Brunowski
W dniu poniedziałek, 8 października 2018 07:41:40 UTC+2 użytkownik z napisał:

Tylko lobbowanie w mediach jest inne bo podyktowane politycznie i to przed wyborami.

Wielkie mi co? I jeszcze nazywają to SZTUKĄ

Ciekawa myśl, w szczególności w zestawieniu z faktem że lobbują głównie media prawicowe a KK jest teoretycznie w wybory niezaangażowany. W prawicowych mediach dzień w dzień jest po kilka artykułów jaki to "Kler" jest zły i nieprawdziwy w swojej wymowie. Co ciekawe, żaden z nich nie odnosi się do aspektów artystycznych, czyli do sposobu filmowania, spójności narracji, montażu i takich tam. Jest to podejście zupełnie odwrotne niż w przypadku "Smoleńska", czy "Historii Roja" gdzie prawicowi recenzenci wychwalali ważkość podjętych tematów, jednocześnie nie pozostawiając na twórcach suchej nitki właśnie z powodu artystycznego poziomu tych dzieł.

--
Bruno

Data: 2018-10-07 13:33:26
Autor: Pajdak
Użytkownik "z" <z@z.pl> napisał w wiadomości news:5bb88677$0$482$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Co wspólnego z "totalną opozycją" ma skurwienie się klechów?
Przeciez klechy stoją murem za PiS.

--
Pajdak

Data: 2018-10-07 15:09:32
Autor: t-1
W dniu 2018-10-07 o 13:33, Pajdak pisze:

Co wspólnego z "totalną opozycją" ma skurwienie się klechów?

Wypierasz się swoich kamratów?
Nie dał ci któryś rozgrzeszenia?

Data: 2018-10-07 19:25:33
Autor: Pajdak
W dniu 2018-10-07 o 13:33, Pajdak pisze:

Co wspólnego z "totalną opozycją" ma skurwienie się klechów?

Wypierasz się swoich kamratów?

Tzn. kogo?

Nie dał ci któryś rozgrzeszenia?

Widzisz tu coś wspólnego z "rozgrzeszeniem"?

PYTAM:

Co wspólnego z "totalną opozycją" ma skurwienie się klechów?
Klechów tak wielbionych przez PiS i wzajemnie!