dlaczego tacy duchowni nie opuszczają swojej firmy?

Data: 2018-10-05 15:36:26
Autor: bytomir.kwasigrochvelkarbonylek
dlaczego tacy duchowni nie opuszczają swojej firmy?
użytkownik boukun napisał:

Dziennikarka zadaje dalej pytanie

I co? jaką oglądalność ma stacja w której ona występuje?
Toć Rydzyk ma większą.

Zwykła szczujnia dla stetryczałych czerwońców, ale niech i oni mają
jakieś uciechy na finiszu.

Data: 2018-10-05 15:51:26
Autor: japanizer
On Saturday, October 6, 2018 at 12:36:27 AM UTC+2, bytomir.kwasigr...@gmail..com wrote:
użytkownik boukun napisał:
 > Dziennikarka zadaje dalej pytanie

I co? jaką oglądalność ma stacja w której ona występuje?
Toć Rydzyk ma większą.

https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/ogladalnosc-kanalow-informacyjnych-sierpien-2018-tvn24-liderem

Superstacja na 6 miejscu. Propisowska TV Republika oglądalność 3x mniejsza niż Superstacja. Rydzyka nawet nie ujęli.

Idź obesrany nocniczku na kursy kłamania do najbliższego lokalu PiSu, bo znowu pisiont groszy nie dostaniesz.

Data: 2018-10-05 16:38:19
Autor: bytomir.kwasigrochvelkarbonylek
W dniu sobota, 6 października 2018 00:51:28 UTC+2 użytkownik japa....@japanizer.org napisał:
> [...]

Idź obesrany nocniczku na kursy kłamania do najbliższego lokalu PiSu, bo znowu pisiont groszy nie dostaniesz.

Ta, SS 0,17%
TV Trwam 0,52%

I tyle w temacie, łośku manipulancie. Zaklinaj dalej rzeczywistość łośku.

Data: 2018-10-06 00:02:29
Autor: japanizer
On Saturday, October 6, 2018 at 1:38:20 AM UTC+2, bytomir.kwasigr...@gmail.com wrote:

Ta, SS 0,17%
TV Trwam 0,52%

I tyle w temacie, łośku manipulancie. Zaklinaj dalej rzeczywistość łośku.

Naprawdę nie musisz w każdym poście udowadniać, że jesteś głupim pisiorem.

Jutro porównaj temperaturę w Warszawie z hektopaskalami na Alasce..

Data: 2018-10-06 08:01:06
Autor: boukun
Użytkownik  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
Dziennikarka zadaje dalej pytanie

I co? jaką oglądalność ma stacja w której ona występuje?
Toć Rydzyk ma większą.

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Dziwisz się, przy takim moherowym społeczeństwie?

damian mucha
1 rok temu
Ja pamiętam jak z moją klasą darliśmy ryja na religii w klasie bez krzyża
"GDZIE JEST KRZYŻ !?" ;D

Data: 2018-10-06 09:01:52
Autor: Pajdak
pajac <bytomir.kwasigrochvelkarbonylek@gmail.com> napisał w wiadomości news:fbdcfdca-3a35-456a-b253-677c76af4088googlegroups.com...
użytkownik boukun napisał:

Dziennikarka zadaje dalej pytanie

I co? jaką oglądalność ma stacja w której ona występuje?
=

Jakie to ma znaczenie?

--
Pajdak

dlaczego tacy duchowni nie opuszczają swojej firmy?