dlaczego tylu kandydatów w wyborach?

Data: 2010-04-27 14:41:31
Autor: Rafał
dlaczego tylu kandydatów w wyborach?
Witam
Polityką raczej się nie interesuje, może właśnie stąd dziwi mnie fakt liczby kandydatów na prezydenta.
Jaki jest sens kandydowania w wyborach, wiedząc że się praktycznie nie ma szans na wygraną?
To kto przejdzie do drugiej tury wiadomo.
Po co więc pozostali kandydaci ładują kasę w kampanię?
Jak jest rozwiązane finansowanie takiej kampanii?
I co z tego mają Ci co przegrają wybory?
Rozumiem jak są wyrównane szanse, ale w obecnej sytuacji..?

Pozdrawiam
Rafał

Data: 2010-04-27 14:44:10
Autor: Wlodzimierz Zabotynski

"Rafał" <rafal_zapytaj_o_reszte@o2.pl> schrieb im Newsbeitrag
[...]

   Bo to Polska wlasnie, i to polskie ,parcie na szklo'.

   A. Rem

Data: 2010-04-28 00:58:20
Autor: Stirlitz
dlaczego tylu kandydatów w wyborach?

  Bo to Polska wlasnie, i to polskie ,parcie na szklo'.

czytaj do koryta

Jednak szkło. Oni tam przeważnie wiedzą że nie mają szans wygrać.

Data: 2010-04-28 10:54:27
Autor: Tytus

"Stirlitz" <j_@gazeta.pl> wrote in message news:hr7q6e$c1m$1inews.gazeta.pl...

  Bo to Polska wlasnie, i to polskie ,parcie na szklo'.

czytaj do koryta

Jednak szkło. Oni tam przeważnie wiedzą że nie mają szans wygrać.

Ale droga do koryta zaczyna sie na szkle.

Data: 2010-04-27 21:39:13
Autor: boukun

Użytkownik "EUR" <eur@eu.pl> napisał w wiadomości news:hr7d1q$m4a$1speranza.aioe.org...
Użytkownik "Rafał" <rafal_zapytaj_o_reszte@o2.pl> napisał w wiadomości news:hr6lge$ccf$1node1.news.atman.pl...
[...]

Zglosily sie 22 komitety wyborcze.
1000 podpisow latwo zebrac.

Teraz musza zebrac po 100 000 podpisow.
Gdyby wszyscy z nich wystartowali potrzeba by bylo minimum 2 200 000 podpisow od Polakow.
Co osmy Polak uprawniony do glosowania musialby podpisac.

Zycze im powodzenia ale z tego powodu to raczej nierealne zeby wszyscy wystartowali w kampanii wyborczej.

Możesz podpisać dwóm, trzem i wszystkim kandydatom...

boukun

dlaczego tylu kandydatów w wyborach?