dlaczego wszyscy jezdza na kesslerach?

Data: 2010-03-01 12:52:15
Autor: Mirek
dlaczego wszyscy jezdza na kesslerach?
Na olimpiadzie - wszystkie deski zjazdowe to Kessler, nawet w snowcrossie nie zauważyłem nic innego i co to za płyty albo wsporniki mają pod, pomiędzy twardymi wiązaniami?

Mirek.

Data: 2010-03-02 06:44:25
Autor: mrg
On 1 Mar, 12:52, Mirek <i_...@zaspamowany.adres> wrote:
Na olimpiadzie - wszystkie deski zjazdowe to Kessler, nawet w
snowcrossie nie zauważyłem nic innego i co to za płyty albo wsporniki
mają pod, pomiędzy twardymi wiązaniami?

Mirek.

z tego co wyczytałem w wywiadzie z Ligockim to on jeździ na Voelkl'u,
więc chyba jednak nie wszyscy ;)

mrg

Data: 2010-03-03 13:51:00
Autor: reme.k
dlaczego wszyscy jezdza na kesslerach?
Na olimpiadzie - wszystkie deski zjazdowe to Kessler, nawet w snowcrossie nie zauważyłem nic innego i co to za płyty albo wsporniki mają pod, pomiędzy twardymi wiązaniami?
Kampania reklamowa?
Zawodnicy jeżdżą na sprzęcie tej firmy która więcej zapłaci.

Data: 2010-03-03 18:23:26
Autor: J.F.
On Wed, 03 Mar 2010 13:51:00 +0100,  reme.k@vp.pl wrote:
[...]

No nie wiem, jakos tak sie slyszy ze ten sprzet wyczynowy taki drogi
:-)

J.

Data: 2010-03-03 19:26:22
Autor: Mirek
reme.k@vp.pl wrote:

Kampania reklamowa?
Zawodnicy jeżdżą na sprzęcie tej firmy która więcej zapłaci.

Akurat ta marka jest dosyć mało znana i jakoś nie widziałem żadnych jej reklam, nie mówiąc o zobaczeniu deski w sklepie, a stronę internetową to mają okropną.

Mirek.

Data: 2010-03-03 23:40:50
Autor: reme.k
> [...]
> Akurat ta marka jest dosyć mało znana i jakoś nie widziałem żadnych jej reklam, nie mówiąc o zobaczeniu deski w sklepie, a stronę internetową to mają okropną.

A może to jakaś "kultowa" firma jest?

Data: 2010-03-04 00:24:31
Autor: Mirek
reme.k@vp.pl wrote:

A może to jakaś "kultowa" firma jest?

Raczej mała manufaktura robiąca deski na indywidualne zamówienia.
Kultowa to na tej grupie była F2, natomiast Burton jest jak BMW - dobre, ale za dużo lansiarzy tego używa ;)

Mirek.

dlaczego wszyscy jezdza na kesslerach?