dlaczego z naszych podatkow sciega sie naszych obywateli ktorzy lupia zydowskie banki???

Data: 2017-10-02 23:14:28
Autor: boukun
dlaczego z naszych podatkow sciega sie naszych obywateli ktorzy lupia zydowskie banki???
Po południu zamaskowany mężczyzna napadł na bank przy ul. Warszawskiej w Bielsku-Białej. Trwa policyjna obława. Nie wiadomo ile pieniędzy zabrał napastnik.

Jak relacjonuje policja, zamaskowany sprawca sterroryzował kasjerkę jednej z placówek bankowych w Bielsku-Białej, zrabował gotówkę, po czym uciekł.

Napastnika szukają teraz wszystkie patrole policyjne w mieście.

Policja, jak sama przyznaje, "dla dobra prowadzonych czynności", nie informuje na razie o szczegółach.

https://wiadomosci.wp.pl/bielsko-biala-napad-na-bank-trwa-poscig-za-sprawca-6172540151084673a

Pl
2h temu

Jak widac 500+ nie pomaga. Mam nadzieje ze ten gosciu robil to z biedy a teraz ma czym nakarmic rodzine. A moze go ZUS lub Urzad Skarbowy doprowadzili do tego. W polsce to nie nowosc.

bc
2h temu

A jest tak bezpiecznie w naszym kraju. Policjanci uskrzydleni na koniach czy oglądających co miesiąc szopkę Smoleńską . Błaszczak wraz z resztą pisowską ferajną do wywalenia na bruk!!.

Ula
2h temu

Bank ,a placówka bankowa,to dwie różne rzeczy. Proszę autorów o rzetelne precyzowanie. Miało być tak świetliście i miło za min. Błaszczaka.

Ryszard Ochucki z N.
17 min. temu

Z tego co wiem to jest parbank.Facet msial zapłacić za akademik synkowi.Studia już się zaczęły.

90U
21 min. temu

dlaczego z naszych podatkow sciega sie naszych obywateli ktorzy lupia zydowskie banki???przeciez te zydowskie banki to najwieksi zlodzieje na swiecie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
MAM NADZIEJE ZE ICH NIE ZLAPIA!!!!!!!!!!!!!!!!!

Data: 2017-10-02 15:39:31
Autor: Bytomir Kwasigroch
dlaczego z naszych podatkow sciega sie naszych obywateli ktorzy lupia zydowskie banki???
Okraść bank to nie grzech.

Chj im w dupę za to że pobierają 25zł za karty kodów jednorazowych.

Nu i nie napisali  jaki to był bank, niusy schodzą na psy.
A może to wcale nie był bank.

dlaczego z naszych podatkow sciega sie naszych obywateli ktorzy lupia zydowskie banki???