dlawiaca sie yamaha!!! help?!?

Data: 2014-07-18 21:57:00
Autor: gregory0404
dlawiaca sie yamaha!!! help?!?
witam , mam problem z moja yamaha gdyz dlawi sie na wyzszych obrotach i jest to bardzo klopotliwe. yamaha ma najechane chyba 32 tys. albo cos kolo tego , po zakupie zostala wyminiona swieca wyczyszczont i wyregulowany gaznik i wyregulowane zawory i wymienione oleje. Jesli ktos by mial pomysl co moze byc problemem to niech pomoze byl bym wdzieczny , dodal bym filmik ale jestem na forum nowy i nie wiem czy sie wogole da dodac filmik a jak tak to nwm jak. pozdrawiam :)

dlawiaca sie yamaha!!! help?!?