długi czas przetwarzania wniosku o kartę kredytową w raiffeisen polbank

Data: 2015-04-24 06:11:17
Autor: az.anonim
długi czas przetwarzania wniosku o kartę kredytową w raiffeisen polbank
Żona złożyła wniosek o kartę kredytową wizzaira prawie miesiąc temu i do tej pory wniosek nie został przetworzony!

Tydzień temu dzwoniła na infolinię żeby aktywować kartę, okazało się że wniosek nie został przetworzony bo "prawodpodobnie dokumenty jeszcze nie dotarły".

Dzisiaj dzwoniła po raz kolejny - wniosek w dalszym ciągu czeka na przetworzenie.

Czy to jest norma w polbanku?

Data: 2015-04-25 02:41:32
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
długi czas przetwarzania wniosku o kartę kredytową w raiffeisen polbank

"az.anonim" 73f21572-0b13-4832-bdab-bf88b3c19b5f@googlegroups.com

: Czy to jest norma w polbanku?

Sprawdź i opisz. ;) IMO na tej grupie nie ma
zbyt wielu ,,posiadaczy'' produktów ĆwierćBanku.
Nie ma takowych zbyt wielu -- bo w tym banku są
różne problemy. Ale niech wypowiedzą się inni,
może teraz już nie jest tam źle.

Data: 2015-04-25 17:12:44
Autor: cinnek
długi czas przetwarzania wniosku o kartę kredytową w raiffeisen polbank
W dniu 2015-04-24 o 15:11, az.anonim pisze:

Czy to jest norma w polbanku?

Chyba nie. Ja złożyłem wniosek 26 marca, kurier z kartą i umową przyjechał 2 kwietnia i po około tygodniu mogłem korzystać z karty.

--
cinnek

długi czas przetwarzania wniosku o kartę kredytową w raiffeisen polbank