długie zwolnienie chorobowe

Data: 2009-11-16 19:36:13
Autor: Ika
długie zwolnienie chorobowe
witam
chciałam zapytać czy 182 dni chorobowego można mieć w roku kalendarzowym?

Data: 2009-11-16 19:39:17
Autor: Ika

Użytkownik "Ika" <irenkap@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hds62r$cum$1news.onet.pl...
witam
chciałam zapytać czy 182 dni chorobowego można mieć w roku kalendarzowym?
tzn.
jesli do końca roku mam 2 miesiące zwolnienia, to w przyszłym roku kalendarzowym liczy sie od nowa, czy jako dalszy ciąg az do pół roku?

Data: 2009-11-17 08:52:51
Autor: pjk
> [...]

jesli do końca roku mam 2 miesiące zwolnienia, to w przyszłym roku kalendarzowym liczy sie od nowa, czy jako dalszy ciąg az do pół roku?

dotyczy tej samej przyczyny niezdolności, "bez względu na rok kalendarzowy" lub
rok rozumiany jako 12 miesięcy. bieg tego okresu kontynuuje  się, jeżeli przerwa między poprzednią, a ponowną
niezdolnością do pracy nie przekracza 60 dni -spowodowana ta sama choroba.

--

długie zwolnienie chorobowe