długość lewej strona supportu

Data: 2018-11-09 12:42:27
Autor: ń
długość lewej strona supportu
Zmierz odległość korby od widełek.
Długości suportów zwykle skaczą co 5 mm, czyli po 2,5 mm na stronę.
Przy wymianie korb z kwadratu na octalink miałem do wyboru dać suport nieco za długi Deore lub nieco za krótki XT, wybrałem to drugie robiąc linię łańcucha ok. 46 mm (oryginalnie była 47,5 mm), musiałem nieco zeszlifować najmniejszą tarczę, żeby się obracała wokół dolnej rury suportu, czasem jest kłopot ze zrzuceniem łańcucha przez przerzutkę (kiepską C 102, chce wymienić na lepszą lecz coraz trudniej kupić dobrą przerzutkę do linii łańcucha 47,5 mm).

-- -- -
czy zastosowanie supportu krótszego od zalecanego może po lewej stronie skutkować np kolizja z widełkami ramy?

długość lewej strona supportu