Data: 2009-08-17 18:23:11 | |
Autor: Wooyek | |
długość mostka + serwis wawa | |
Chcialbym urznac Zacznij od przełożenia podkładek NAD mostek i daj żonie pojeździć, żeby sprawdzić czy jej się podoba. Po opuszczeniu kierownicy o 4 cm różnica w pozycji będzie spora - lepiej to sprawdzić, zanim zaczniesz ciąć. Mogą ją np. zacząć boleć ręce, albo będzie mieć zbyt skurczoną, "zgarbioną" pozycję itp. Pytanie: JAKI MOSTEK i jakiej dlugosci? Slyszalem ze mostki Pomyśl nad regulowanym. Jak ustalicie z żoną idealną pozycję, możesz ew. kupić zwykły mostek o takich parametrach. Co do mostka to na allegro wypatrzylem TRUVATIV 3D FORGED XR za 55-65 Truv XR jest jak najbardziej godny polecenia, ale co do długości, trudno powiedzieć. Zmiana z 5-6 cm na 10 cm zrobi ogromną różnicę. Zacznij od przełożenia podkładek (zajmie Ci to 3 minuty, więc nie potrzebujesz wykwalifikowanego serwisu). -- Michal "Wooyek" Lalik // wooyek na gmail.com // www.wooyek.pl // |
|
Data: 2009-08-19 20:37:07 | |
Autor: cobrizo | |
długość mostka + serwis wawa | |
Zacznij od przełożenia podkładek NAD mostek i daj żonie pojeździć, żeby sprawdzić czy jej się podoba. Po opuszczeniu kierownicy o 4 cm różnica w pozycji będzie spora - lepiej to sprawdzić, zanim zaczniesz ciąć. Mogą ją np. zacząć boleć ręce, albo będzie mieć zbyt skurczoną, "zgarbioną" pozycję itp. racja! dzieki wielkie, nie pomyslalem o tym... Pytanie: JAKI MOSTEK i jakiej dlugosci? Slyszalem ze mostki a ten regulowany to np. jakich firm? Dlugosc musze i tak dobrac od razu bo z dlugosci to raczej nie da sie regulowac z tego co mi wiadomo :) Truv XR jest jak najbardziej godny polecenia, ale co do długości, trudno powiedzieć. Zmiana z 5-6 cm na 10 cm zrobi ogromną różnicę. Zacznij od przełożenia podkładek (zajmie Ci to 3 minuty, więc nie potrzebujesz wykwalifikowanego serwisu). ok, dzieki wielkie... pozdr. Pawel. |
|
Data: 2009-08-21 00:24:59 | |
Autor: Rycerz | |
długość mostka + serwis wawa | |
"cobrizo" <cobrizo@poczta.onet.pl>:
a ten regulowany to np. jakich firm? Dlugosc musze i tak dobrac od razu bo z dlugosci to raczej nie da sie regulowac z tego co mi wiadomo :) Regulowane są najczęściej podobnej długości bo regulując kąt skracasz lub wydłużasz odległość siodło-kierownica i jednocześnie podwyższasz lub obniżasz kier. (a jak ma być tylko na jakiś czas to kup tani - miałem kiedyś bezmarkowego i nawet był niezły), przy jakiejkolwiek zmianie kąta mostka (lub pozycji na rowerze) proponuję przez min.15 minut nic nie ruszać (tylko jechać) bo ciało "pamięta" poprzednią pozycję i najczęściej po zmianie jest źle i niewygodnie a po krótkim czasie już bywa OK. Możesz też stały mostek obrócić tak żeby był wygięty do dołu (co prawda taki manewr raczej do zastosowania z mostkami o małym kącie). A przy okazji to proponuję żeby żona przejechała "ciurkiem" (bez postojów i zsiadania) około godziny (obojętnie czy na starym mostku czy na nowym) bo tak naprawdę to dopiero po dłuższych przelotach wychodzą bolączki danej pozycji, dłuższy/niższy mostek bardziej obciąża ręce a tego nie czuć po kwadransie - akurat sam kombinuję z pozycją na szosówce i np. jeżdżąc po mieście jest cacy a jak wyskoczę na trasę to po godzince stwierdzam, że jednak "do bani bo..." coś mi jednak drętwieje (konkretnie lewa dłoń ;-) Cokolwiek zrobisz pamiętaj, że jak coś obetniesz to wydłużyć z powrotem będzie trudno ;-) Pozdrawiam -- |
|